Ik heb bij mijn mini pil geen eens een stopweek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk, doorslikken die hap.
Boeiend alsof het niet vaker over andere dingen gaat. Wou gewoon even zeggen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meid, het gaat over menstrueren![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk, doorslikken die hap.
22?!!?!? dat klinkt echt heel laat als je zoveel last hadquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
11
Ik was 22 ofzo. Was het zo zat. Ik was ook altijd ongesteld op reis. En dan vraagt die huisarts of je echt niet seksueel actief bent, want voor zo'n vakantie kon ik ook wel iets anders slikken. Nee, dat spul heb ik al eens gehad, dat is echt kut.
En m'n moeder zei altijd dat het normaal was dat ik kotsend boven de wc hing of huilend thuiskwam van school
Wat dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen maar natuurlijke cyclussen gehad en zou het raar vinden om niet de weken voor de eisprong te ervaren. Dat zijn echt heerlijke weken
Pffquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging dood, beetje zoals cherry had denk ik. Lag alleen maar te creperen. We hebben nog andere medicijnen gebruikt maar dat waren zetpillen, werkte opzich wel maar duurde even en dat werkte uit en gedoe.
De blijheid, de vrolijkheid, de zin om dingen te doen.quote:
in General chat mag idd alles lekker door elkaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend alsof het niet vaker over andere dingen gaat. Wou gewoon even zeggen.
Na nee laat maar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in General chat mag idd alles lekker door elkaar
Ik had voor op vakantie eens pilletjes gekregen, die kon je max tien dagen slikken geloof ik en je moest twee dagen voor je menstruatie beginnen. Drie keer op een dag, met water, een half uur voor het eten. Loop je daar door de Ierse natuurquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging dood, beetje zoals cherry had denk ik. Lag alleen maar te creperen. We hebben nog andere medicijnen gebruikt maar dat waren zetpillen, werkte opzich wel maar duurde even en dat werkte uit en gedoe.
als je je maar niet stoort dat men niet reageert, maar dat zie ik je niet doen dus priem. Fokdagboek beste boekquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De blijheid, de vrolijkheid, de zin om dingen te doen.
Mannen eens zien als mensen en een begeerlijk object.
Het stoort andere mensen schijnbaar wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je je maar niet stoort dat men niet reageert, maar dat zie ik je niet doen dus priem. Fokdagboek beste boek
Ik vond het gewoon even grappigquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe kan datquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pff
Ik was sowieso vrij laat en erg onregelmatig
Maar het werd alleen maar pijnlijker en pijnlijker.
Dat klinkt wel fijn jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De blijheid, de vrolijkheid, de zin om dingen te doen.
Mannen eens zien als mensen en een begeerlijk object.
Ik heb een oudere zus en m'n vriendinnen waren het ook al, dat scheelde. En het begon heel licht, dus ik dacht 'oooh is dat alles?' Had ik nog trots een inlegkruisje gepakt. Oh honey.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat![]()
Laat ongesteld lijkt me echt fijn. Ik moet nu trouwens ook lachen aan die eerste keer ongesteld, ik wist niet wat me overkwam
flauwvallende familieleden?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat![]()
Laat ongesteld lijkt me echt fijn. Ik moet nu trouwens ook lachen aan die eerste keer ongesteld, ik wist niet wat me overkwam
Was die arts een een man?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had voor op vakantie eens pilletjes gekregen, die kon je max tien dagen slikken geloof ik en je moest twee dagen voor je menstruatie beginnen. Drie keer op een dag, met water, een half uur voor het eten. Loop je daar door de Ierse natuurEn ik sliep in een hostel, dus het was bidden dat die pilletjes werkten. En dan paste het precies, want ik werd ongesteld toen ik nét thuis was. En toen gingen ook de sluizen open, alsof ik dubbel ongesteld werd.
En dan vraagt die arts nog 'waarom is het niet fijn om ongesteld te zijn op reis?'
Lolquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had voor op vakantie eens pilletjes gekregen, die kon je max tien dagen slikken geloof ik en je moest twee dagen voor je menstruatie beginnen. Drie keer op een dag, met water, een half uur voor het eten. Loop je daar door de Ierse natuurEn ik sliep in een hostel, dus het was bidden dat die pilletjes werkten. En dan paste het precies, want ik werd ongesteld toen ik nét thuis was. En toen gingen ook de sluizen open, alsof ik dubbel ongesteld werd.
En dan vraagt die arts nog 'waarom is het niet fijn om ongesteld te zijn op reis?'
Weet ik niet, vond Cherry haar opmerking niet hatelijk overkomen. Meer gewoon constateringquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Het stoort andere mensen schijnbaar wel.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon even grappigBonkjes, brokjes.
Ik nog een beetje netjes vertellen dat ik in een hostel sliep met gedeelde douches en dat ik de hele dag door een natuurgebied zou lopen of in een bus zou zitten en niet wilde doorlekken op zulke momenten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol![]()
ik zou volgende keer wat foto's maken, beeldmateriaal doet wonderen
Zou echt mega stoer zijn als iemand dit zou durven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |