SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Voornamelijk kunst, maar ik sta open voor allerlei optiesquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Gevangenpoort is interactief en leuk voor alle leeftijden @:bomenverzameling, geen idee wat je zoekt?
O ja Esscherquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Panorama Mesdag. Escher in het Paleis. Gemeentemuseum Den Haag.
Oh, nee dan kun je gevangenpoort denk ik beter overslaan. Is meer geschiedenis van vroeger rondom gevangenschap.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voornamelijk kunst, maar ik sta open voor allerlei opties
[..]
O ja Esscher![]()
![]()
Van de gebande user??quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Er ligt nog ergens een tong in een Haags museum.
Van Johan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Er ligt nog ergens een tong in een Haags museum.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga (weer) liegen omdat ik te zwak ben om de waarheid te zeggen. Maar ik weet dat diegene het kwalijk gaat nemen als ik de waarheid vertel, dusja dan maar liegen
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
oh en de waarheid is 'nee ik wil niet dat je met mij meerijdt, regel je eigen vervoer'
Kan me wel voorstellen, is eigenlijk ook een aparte naamquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja, ik vergeet steeds dat dat ding tegenwoordig Kunstmuseum heet.
Mja, vind het vervelend dat het zo'n vraag is waarop eigenlijk maar een antwoord wordt ' goedgekeurd'quote:
Die vind ik echt heel fijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vergeet ook steeds dat er een fotomuseum in Den Haag zit. Het zit ook echt vlak naast het Kunstmuseum dus er is eigenlijk geen excuus dat ik daar nog nooit geweest ben.
Snap ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen, is eigenlijk ook een aparte naam
[..]
Mja, vind het vervelend dat het zo'n vraag is waarop eigenlijk maar een antwoord wordt ' goedgekeurd'en ben er zelf niet zo goed in om dat volledig bij die ander te laten, daar zit ik zelf dan ook mee
Ik vergeet sowieso dat er musea in Nederland zittenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vergeet ook steeds dat er een fotomuseum in Den Haag zit. Het zit ook echt vlak naast het Kunstmuseum dus er is eigenlijk geen excuus dat ik daar nog nooit geweest ben.
Oh ja, het museon!quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die vind ik echt heel fijnen dan zit er ook nog het museon!
Ik een paar maanden geleden nog in Den Bosch. Probeer meestal in mijn vakanties wel naar een museum te gaan en een Dierentuin bezoeken vind ik ook leuk..quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vergeet sowieso dat er musea in Nederland zittenGa eigenlijk op vakantie naar musea, geen idee wanneer ik voor het laatst hier in museum ben geweest
Het dierentuintje in Best met de brutale pelikaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik een paar maanden geleden nog in Den Bosch. Probeer meestal in mijn vakanties wel naar een museum te gaan en een Dierentuin bezoeken vind ik ook leuk..
Jheronimus Bosch museum ben ik vroeger nog wel eens geweestquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik een paar maanden geleden nog in Den Bosch. Probeer meestal in mijn vakanties wel naar een museum te gaan en een Dierentuin bezoeken vind ik ook leuk..
Ben ik een paar jaar geleden geweest. Daar zitten Wombats, die zie je volgens mij in Nederland alleen daar.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het dierentuintje in Best met de brutale pelikaan.
Dat is eigenlijk een oude dierenhandelaar en die hebben allen de mooiste zeldzaamste beestjes gehouden, 85 procent van de beestjes zie je alleen maar daar.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik een paar jaar geleden geweest. Daar zitten Wombats, die zie je volgens mij in Nederland alleen daar.![]()
![]()
Voor de rest vind ik Best meer een groot uitgevallen kinderboerderij dan een dierentuin..
En ze hadden Dierenrijk nooit Eindhoven Zoo mogen noemen...
Naja zoveel mogelijk dierlijke eiwitten en het liefst geen graan of iig weinig en geen onnodige opvulzooi. Dan zit je al snel goed.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja. Mja, als ik wel kijk naar wat er in zit dan weet ik alsnog niet waar ik op moet letten. Mijn katten krijgen ander eten, wel beiden IAMS maar de een krijgt voor ehhh voer voor zwaarlijvigen (:D) en de krijgt volgens mij die jij ook liet zien en dan kies ik beetje random welke. En ik koop altijd 10 kg want goedkoop
Snap ik welquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een oude dierenhandelaar en die hebben allen de mooiste zeldzaamste beestjes gehouden, 85 procent van de beestjes zie je alleen maar daar.
Ik zou dat zo willen kopen.
Ufo deed bonk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Voorlinden is ook mooi @:bomenverzameling . Daar heb je kunst van o.a. James Turrell, die maakt kunstwerken met openlucht. Deze ufo van hem kun je ook bezoeken in Kijkduin, graties:
[ afbeelding ]
Wombatsquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben ik een paar jaar geleden geweest. Daar zitten Wombats, die zie je volgens mij in Nederland alleen daar.![]()
![]()
Voor de rest vind ik Best meer een groot uitgevallen kinderboerderij dan een dierentuin..
En ze hadden Dierenrijk nooit Eindhoven Zoo mogen noemen...
Er was toen net een baby'tje geboren. Helaas heb ik die toen niet gezien...quote:
Ze hebben er ook een stapelverliefd koppeltje Aziatische kleinklauw otters en een heleboel prachtige jaguars (zowel zwart als gevlekt)quote:
Heheehehe. Of het was een zitkeul van een reus die zo de zee in is gelopenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat hij zo'n deuk achter heeft gelaten.
zwarte jaguars zijn ook gevlektquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een stapelverliefd koppeltje Aziatische kleinklauw otters en een heleboel prachtige jaguars (zowel zwart als gevlekt)
https://simple.wikipedia.org/wiki/Wallarooquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een stapelverliefd koppeltje Aziatische kleinklauw otters en een heleboel prachtige jaguars (zowel zwart als gevlekt)
Oorlogsmuseum is ook tof.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Behalve in Den Haag zijn er natuurlijk ook nog genoeg andere musea in NL die ik nog wel wil bezoeken.
Heb je een museumkaart?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Behalve in Den Haag zijn er natuurlijk ook nog genoeg andere musea in NL die ik nog wel wil bezoeken.
Dat kan wel mooi zijn en indrukwekkend. Maar ik prefereer om eerlijk te zijn eerder kunst dan iets met andere historische waarde.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oorlogsmuseum is ook tof.
Wat voor kunst? Want daar zit ook een hoop verschil in.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan wel mooi zijn en indrukwekkend. Maar ik prefereer om eerlijk te zijn eerder kunst dan iets met andere historische waarde.
kabouter met dildo @rotterdamquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat voor kunst? Want daar zit ook een hoop verschil in.
Voornamelijk Schilderijen. Omdat ik natuurlijk zelf op een laag amateuristisch niveau zelf ook schilder/teken..quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat voor kunst? Want daar zit ook een hoop verschil in.
Ah, wat mag je daarmee?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soort van. Vriendenloterij VIP kaart
Maar zelfs dan is er een breed spectrum tussen Vermeer en Rothko.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voornamelijk Schilderijen. Omdat ik natuurlijk zelf op een laag amateuristisch niveau zelf ook schilder/teken..
Veel musea zijn dan gratis, maar ook korting bij dierentuinen enzo...quote:
Dan maakt het mij niet uit. Ik kan net zo genieten van een Rembrandt of een Picassoquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is er een breed spectrum tussen Vermeer en Rothko.
Nee joh maccie is gewoon ogendicht en kauwen schandvoerquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat de McDonalds tot het elite voer zou behoren, wie had dat gedacht
Maar het is een buttplug?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kabouter met dildo @:rotterdam
inb4 'is geen dildo' suuuuuuure
Kabouter Buttplugquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kabouter met dildo @:rotterdam
inb4 'is geen dildo' suuuuuuure
Rotterdamse gemeenteraad kocht Santa Claus aan voor een bedrag van 280.000 euro met als bedoeling het beeld nabij het gebouw van De Doelen te plaatsen. Dit leidde tot veel verzet, voor veel mensen had het beeld een seksuele connotatie, waardoor het al snel zijn bijnaam kreeg.quote:
Die duifquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar Herman Brood daarentegen vind ik echt niks, komt misschien ook omdat ik hem een vervelend figuur vond, misschien was ie wel aardig in nuchtere toestand, maar zo heb ik hem op TV volgens mij nog nooit gezien
Zou leuk zijn geweest als ze wat afwisselde met speeltjesquote:
Kabouter Satisfyer.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou leuk zijn geweest als ze wat afwisselde met speeltjes
Gezien alle bezienswaardigheid is dat achteraf een koopje geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Rotterdamse gemeenteraad kocht Santa Claus aan voor een bedrag van 280.000 euro met als bedoeling het beeld nabij het gebouw van De Doelen te plaatsen. Dit leidde tot veel verzet, voor veel mensen had het beeld een seksuele connotatie, waardoor het al snel zijn bijnaam kreeg.
Blijft toch een bijzonder verhaal, maar he, wat is 280 duizend euro nou.
Zeker! Liever 10 kabouters met een seksspeeltjes dan laten we zeggen Andre Hazes op je weg qua kunstwerk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien alle bezienswaardigheid is dat achteraf een koopje geweest.
Ik kan me de controverse nog herinneren. Je hoort er nog maar weinig mensen over eigenlijk. Hij is volgens mij wel goed en wel geadopteerd.
Wat een onwijs leuke slingerquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ook altijd lachen om de buttpluglampjes boven de Binnenweg als ik daar 's avonds loop.
Ooit zal ik mijn encyclopedische kennis kunnen gebruiken, en dat gaat dan heel goed of hilarisch slecht.quote:
Dat zeggen we in Eindhoven dan weer niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:34 schreef Karzai het volgende:
of lekkere geile sloerie zoals wij in amsterdam zeggen ik prop em er zo in hoor, geen moeite mee
Heel gek, in Alkmaar ook al niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zeggen we in Eindhoven dan weer niet.
Heb mezelf er ook nog niet op kunnen betrappen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel gek, in Alkmaar ook al niet.
Wie?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:34 schreef Karzai het volgende:
of lekkere geile sloerie zoals wij in amsterdam zeggen ik prop em er zo in hoor, geen moeite mee
Elektrische deken? Het is toch niet zo koud.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even de e-blanket aan zetten. Vroeg naar bedjevandaag
Is wel lekker warmquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Elektrische deken? Het is toch niet zo koud.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee. Stroomstoring. Or well. Straatverlichting is uit. Bijzonder![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel me nu al praktisch een week lang al verschrikkelijk. En ik heb eigenlijk geen idee wat ik er aan kan doen.
spannendquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee. Stroomstoring. Or well. Straatverlichting is uit. Bijzonder![]()
[ afbeelding ]
Studie+werk stress. Het gevoel dat ik en alles wat ik doe op het punt sta om in elkaar te klappen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]weet je waar het door komt? ik denk dat het dan misschien makkelijker is om er wat aan te doen
oei.. lastigquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Studie+werk stress. Het gevoel dat ik en alles wat ik doe op het punt sta om in elkaar te klappen.
geheel begrijpelijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga niet verder in detail want ik weet nu al dat er gezeik van gaat komen als ik hier sommige dingen toegeef.
centrale/mechanische ventilatie kaduuk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging eigenlijk even op het balkon kijken omdat ik ineens binnen sigarettenrook rook. Nog steeds trouwens. Maar er staat niemand onder mijn raam of balkon te roken. Buiten ruik je het ook niet. Misschien is mijn neus kapot
Nee, dan zou je het ergens anders ook, en sterker moeten ruiken. Dat is het niet. Nu is het weer weg ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
centrale/mechanische ventilatie kaduuk?
Wou het gewoon 1 keertje proberen en ach voor ¤20.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
ik heb ook 1x gezondigd hoor.. maar dat is een set van inmiddels >1200 euro
snap ik, en idd, voor die 2 tientjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wou het gewoon 1 keertje proberen en ach voor ¤20.
Buren?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging eigenlijk even op het balkon kijken omdat ik ineens binnen sigarettenrook rook. Nog steeds trouwens. Maar er staat niemand onder mijn raam of balkon te roken. Buiten ruik je het ook niet. Misschien is mijn neus kapot
Mja, zou wel kunnen op zich. Niet specifiek op gelet.quote:
Maar moet ook wel zeggen dat het meeste wat ik wil qua LEGO er ook niet eens te vinden is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, en idd, voor die 2 tientjes
Hier zit ook soms iemand te blowen en dan weet ik niet of er gewoon beneden op straat iemand zit of dat het de buurjongen schuin onder me is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, zou wel kunnen op zich. Niet specifiek op gelet.
trustenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, welterusten maar vast weer allen
Dan ga ik nu maar zelf metal opzetten via Spotifyquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:11 schreef Karzai het volgende:
heb nog twee metal plaatjes dat doen we vrijdag maar
lekker gegeten buikje zit weer vol ga ook maar in bed liggen denk ik
iedereen luistert metalquote:
deksel dicht doenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn WC borrelt weer.
K*TRIOOL hier
Hoelang moet/mag je daar nog?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn WC borrelt weer.
K*TRIOOL hier
Zit er niet eens opquote:
Is nog niet bekend. Woning waar ze voor mij hebben aangemeld, is nu nog bezet en eventueel worden opgeknapt. Kan nog wel een paar maanden duren.quote:
belachelijk.quote:
Paar maanden is best een breed begrip. Hopelijk is het snel een beetje duidelijk hoe en wat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit er niet eens op![]()
![]()
[..]
Is nog niet bekend. Woning waar ze voor mij hebben aangemeld, is nu nog bezet en eventueel worden opgeknapt. Kan nog wel een paar maanden duren.
Ze verhuizen nu mensen 1 keer per maand, om zo ook het personeel minder te belasten en ook zo wat kosten te besparen, want de verhuizing is voor rekening van de GGz...
Ik niet echt, maar ga toch voor 23.00 uur proberen te pitten. Wellicht nog wat lezen met muziek opquote:
Nee joh, ben je malquote:
ik heb van half 7 tot 9 bij het zwembad rond gehobbeld. chloor en actief zijn.. geen goede combi om wakker te voelen zodra je thuis bentquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet echt, maar ga toch voor 23.00 uur proberen te pitten. Wellicht nog wat lezen met muziek op
nopequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Nee, dat is wel zoquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb van half 7 tot 9 bij het zwembad rond gehobbeld. chloor en actief zijn.. geen goede combi om wakker te voelen zodra je thuis bent
Dat werkte snelquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
ja ja met @:ltvdk in zo'n bui ga ik de laptop uit doen, nog even lezen en dan in slaap pleuren.
Gute Nacht Freunde
Weet ik niet, vrij specifieke plaats?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens zo'n jeuk tussen je oor en kaak?
Diepe oor jeukquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee. Ik kan er niet bijquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Diepe oor jeukof iets anders, want dan weet ik zo even niet
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Wel jeuk zo heel diep in m'n oor, maar dat is altijd bij een oorontsteking en dat gaat ook gepaard met pijn in oor en kaak.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel jeuk zo heel diep in m'n oor, maar dat is altijd bij een oorontsteking en dat gaat ook gepaard met pijn in oor en kaak.
Dan zijn de lymfeklieren in je hals heel hard aan het werk om een bedreiging te verhelpen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, zet 'm op!quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn de lymfeklieren in je hals heel hard aan het werk om een bedreiging te verhelpen.
weer verzaaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je er vandaag wel voor je dienst
die zal het nog steeds prima doen gok ik, maar niet (meer) hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dimmie deed haar werk een stuk beter
ja mijn thai is nog niet goed genoeg:pquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die zal het nog steeds prima doen gok ik, maar niet (meer) hier
toch maar terug verhuizen naar nederland dan, of een thaise fok vinden
The Oemfoefoe is strong in this one.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:19 schreef Karzai het volgende:
Waarom moet ik weer werken terwijl de zon schijnt?
Allemaal grote blijquote:Nederlanders stijgen plekje op lijst van gelukkigste mensen ter wereld, Finnen wéér bovenaan
Finland is voor het achtste jaar op rij gerangschikt als het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report dat donderdag werd gepubliceerd. Nederland staat dit jaar op de vijfde plek. Dat is een plekje hoger dan vorig jaar.
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-bovenaan~a33fb62f/
Balliequote:
Gelukkig is de Wilhelmina Toren ingestort, het geboortehuis van Antonie van Leeuwenhoek afgefikt, net zoals dat wat er nog aan oude bebouwing stond in Arnhem.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon gaat weer schijnen in Nederland
Er is ook geen nachtbewaking meerquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:36 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, @:Koen66 zit nu natuurlijk lekker op de boot, niemand voor de brug aanwezig
Krijg je met die bezuinigingen van DOGEquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is ook geen nachtbewaking meer
Hoog tijd voor een fanatieke bewapende privé brugwachter met schuim op het bekkie en rode ogen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je met die bezuinigingen van DOGE
dat vind ik dan wel weer bijzonder, meeste wordt wel gekopieerdquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar moet ook wel zeggen dat het meeste wat ik wil qua LEGO er ook niet eens te vinden is.
Wanneer heb je weer les?quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn thai is nog niet goed genoeg:p
Volgende week woensdag is het 9 graden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Schitterend weer. Vandaag begint de lente
quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]De astronomische lente begint pas om 10.01 uur. Het is nog gewoon winter nu.
quote:The March equinox (vernal equinox) in Deventer is at 10:01 on Thursday, 20 March 2025.
dan ben ik er nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]De astronomische lente begint pas om 10.01 uur. Het is nog gewoon winter nu.
Ik laat de winter los. En omarm de lente.quote:
Duurt lang.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
eergisteren was de daglengte al over de 12 uur trouwens, dus ja
Hmm, misschien omdat de zon geen punt is?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
eergisteren was de daglengte al over de 12 uur trouwens, dus ja
ja, daarom vier ik het nu hieroquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]Blijf je dan niet in de winter hangen?
Nee omdat de aardbaan een ellips is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien omdat de zon geen punt is?
Je verjaardag vier je toch ook de hele dag en ook niet pas vanaf de tijd dat je naar buiten kwam?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat die reden wel goedgekeurd wordt.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee omdat de aardbaan een ellips is.
quote:The word is derived from the Latin aequinoctium, from aequus (equal) and nox (night). On the day of an equinox, daytime and nighttime are of approximately equal duration all over the planet. Contrary to popular belief,[4][5] they are not exactly equal because of the angular size of the Sun, atmospheric refraction, and the rapidly changing duration of the length of day that occurs at most latitudes around the equinoxes.
Dan ken je mij niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je verjaardag vier je toch ook de hele dag en ook niet pas vanaf de tijd dat je naar buiten kwam?
alleen feliciteren om 23 minuten over 11 's morgens. andere momenten van de dag weiger ik gefeliciteerd te worden.quote:
Kijk, zo hoort het.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen feliciteren om 23 minuten over 11 's morgens. andere momenten van de dag weiger ik gefeliciteerd te worden.
Dat geeft wel een bijzonder kort bezorgraam voor de postbode met de verjaringskaartjes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen feliciteren om 23 minuten over 11 's morgens. andere momenten van de dag weiger ik gefeliciteerd te worden.
Kip met dildo!quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:13 schreef Karzai het volgende:
Weer mooie spulletjes voor een spotprijs in de winkel
[ afbeelding ]
Van jou verwacht ik wel beter. Lees dat nogeens.quote:
das een mooie koffiekanquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:13 schreef Karzai het volgende:
Weer mooie spulletjes voor een spotprijs in de winkel
[ afbeelding ]
die komen sowieso altijd te laat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat geeft wel een bijzonder kort bezorgraam voor de postbode met de verjaringskaartjes.
De Nizno-toeslagquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:34 schreef Nizno het volgende:
De toeslagen zijn weer gestort...
straks meteen maar uitgeven in de supermarkt
Wie zegt dat de daglengte op het middelpunt van de zonneschijf wordt bepaald? Ook weer van wikipedia:quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik wel beter. Lees dat nogeens.
Contrary to popular belief,[4][5] they are not exactly equal because of
the angular size of the Sun, - dit is onzin want zowel de daglengte als de equinox wordt bepaald op het middelpunt van de zonneschijf.
atmospheric refraction, - dat weerhoudt ze er kennelijk niet van om tot op de seconde nauwkeurig e.e.a. te voorspellen. I.e. die invloed is niet meegerekend.
quote:Daytime is the part of the day during which sunlight directly reaches the ground, assuming that there are no obstacles. The length of daytime averages slightly more than half of the 24-hour day. Two effects make daytime on average longer than night. The Sun is not a point but has an apparent size of about 32 minutes of arc. Additionally, the atmosphere refracts sunlight in such a way that some of it reaches the ground even when the Sun is below the horizon by about 34 minutes of arc. So the first light reaches the ground when the centre of the Sun is still below the horizon by about 50 minutes of arc.[26] Thus, daytime is on average around 7 minutes longer than 12 hours.[27]
Dit punt snap ik ook. Als de equinox vroeg in de dag is, neemt de daglengte gedurende de dag nog verder toe, waardoor de dag daardoor ook langer is dan 12 uur.quote:and the rapidly changing duration of the length of day that occurs at most latitudes around the equinoxes. - Dit is het "verklaren" van een symptoom met een ander symptoon. Niet de oorzaak.
die 15 euro per maand ook meteen op de spaarrekening zettenquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Nizno-toeslag
Wij kregen bericht dat de rente van onze hypotheek omlaag ging. Scheelt toch weer 15 euro (bruto) in de maand
Doen we ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
die 15 euro per maand ook meteen op de spaarrekening zetten
o mama mia mama mia mama mia let me goquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
quote:
Ziek?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me slechter dan gisterslecht geslapen ook
Bizar! Over een maand weer? Ongekend!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag maand geleden dat ik salaris kreeg. EN NU DUS WEER
daar doe je het toch voor he flesquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag maand geleden dat ik salaris kreeg. EN NU DUS WEER
Nee voor de zelf-ontplooiing en worden wie ik eigenlijk ben.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar doe je het toch voor he fles
Krijgen we der dan weer terug?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Oeh vandaag maand geleden dat @:datismijnmening een ban kreeg toch?
Dat is dus het spannende. Het is nu of nooit eigenlijk.quote:
Want als het geen maand is dan is het een perm?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dus het spannende. Het is nu of nooit eigenlijk.
Dat denk ik ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Want als het geen maand is dan is het een perm?
Allicht. Allang.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die heeft al een nieuw leven opgebouwd buiten FOK!
Ook al verder......quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ja als het na vandaag niet is denk dat we haar nooit weer zien.quote:
Ja vroeger had je nog wel mods die wat lieten weten maar ze zijn allemaal erg braaf tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een mod kan dat toch wel zeggen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat denk ik persoonlijk wel als ik kijk naar de hoeveelheid bans en de redenen. Daarom dat ik er ook maar vanuit ga dat ze een maandban heeft. En anders mag ze over een jaar terugkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Want als het geen maand is dan is het een perm?
Zit toch ook nog een halfjaar ban tussen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat denk ik persoonlijk wel als ik kijk naar de hoeveelheid bans en de redenen. Daarom dat ik er ook maar vanuit ga dat ze een maandban heeft. En anders mag ze over een jaar terugkomen.
Hoevaak krijgen mensen die?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit toch ook nog een halfjaar ban tussen?
We hebben allemaal gezien wat er met jou gebeurd isquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vroeger had je nog wel mods die wat lieten weten maar ze zijn allemaal erg braaf tegenwoordig.
Nou volgens mij weinig geks. Ik heb me hard gemaakt om Kluun weg te krijgen dat was alles.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben allemaal gezien wat er met jou gebeurd is
langer dan een maand is effectively foreverquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit toch ook nog een halfjaar ban tussen?
Bij sommige users voel je dat wel aankomen. Als ze hem nu niet heeft zit ze wel dicht op het randje denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
langer dan een maand is effectively forever
Persvoorlichter bij White Housequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trump heeft een hekel aan transgenders dus dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Persvoorlichter bij White House
Ik weet niet eens meer waarom je op roze gezet werd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij weinig geks. Ik heb me hard gemaakt om Kluun weg te krijgen dat was alles.
Meer iets voor spuitpaling. Leugens over leugens, misschien dat er dan per ongeluk nog af en toe wat zinnigs uit komt ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Persvoorlichter bij White House
Maar ik heb een zonnehoed opquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je moet ook niet in de zon gaan zitten
Ja, ik ben nu tot de overtuiging gekomen dat we door reptielen geleid worden en ik kijk nu ook allemaal video's over uilenquote:
Zijn het wel boreale uilen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu tot de overtuiging gekomen dat we door reptielen geleid worden en ik kijk nu ook allemaal video's over uilen
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu tot de overtuiging gekomen dat we door reptielen geleid worden en ik kijk nu ook allemaal video's over uilen
Heeft meneer de Uil een partij opgericht?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik ben overtuigd.
Tijd voor nieuwe verkiezingen
FVD FVD FVDquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik ben overtuigd.
Tijd voor nieuwe verkiezingen
Daar hebben ze tenminste nog echte winters¡!quote:
Hmm interessantquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben er van overtuigd dat de aarde een kubus is
Een Rubiks kubus?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Gecreëerd door een Wombatquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Componistquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
Wat is Rubinstein?
Mijn telefoon suggereert dat ipv rubiks
Maar ik heb geen idee wat dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |