Wat een onwijs leuke slingerquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ook altijd lachen om de buttpluglampjes boven de Binnenweg als ik daar 's avonds loop.
Ooit zal ik mijn encyclopedische kennis kunnen gebruiken, en dat gaat dan heel goed of hilarisch slecht.quote:
Dat zeggen we in Eindhoven dan weer niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:34 schreef Karzai het volgende:
of lekkere geile sloerie zoals wij in amsterdam zeggen ik prop em er zo in hoor, geen moeite mee
Heel gek, in Alkmaar ook al niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zeggen we in Eindhoven dan weer niet.
Heb mezelf er ook nog niet op kunnen betrappen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel gek, in Alkmaar ook al niet.
Wie?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:34 schreef Karzai het volgende:
of lekkere geile sloerie zoals wij in amsterdam zeggen ik prop em er zo in hoor, geen moeite mee
Elektrische deken? Het is toch niet zo koud.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even de e-blanket aan zetten. Vroeg naar bedjevandaag
Is wel lekker warmquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Elektrische deken? Het is toch niet zo koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |