SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik vind konijnen ook wel erg leuk alleen ben ik te snel bang dat er iets mis gaat. Mijn kat eet bijvoorbeeld nu al 12 uur niet omdat ze gisteren flink gekotst heeft (haar/gras). Nu maak ik mij er weinig zorgen om maar met een konijn zou ik al meteen in paniek zijn.quote:
Konijnen moeten blijven eten anders gaat het mis iddquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind konijnen ook wel erg leuk alleen ben ik te snel bang dat er iets mis gaat. Mijn kat eet bijvoorbeeld nu al 12 uur niet omdat ze gisteren flink gekotst heeft (haar/gras). Nu maak ik mij er weinig zorgen om maar met een konijn zou ik al meteen in paniek zijn.![]()
(Ze heeft wel daarna nog een liquid snack gehad dus gaat prima met Hedwig hoor)
Ja en goed opletten met vliegen in huis enz, vooral als je een konijn hebt met wat langer haar bij zijn/haar kont.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Konijnen moeten blijven eten anders gaat het mis idd
Hoe bedoel je dit? Want persoonlijk heb ik niet veel verstand van honden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had geleerd dat katten die niet eten eigenlijk ook een ander verhaal zijn dan honden die even niet eten
Als honden kotsen en even geen trek hebben, is dat niet meteen een probleem. Die vreten wat gras enzo, komt meestal wel weer goed. Als katten geen eetlust hebben, is er misschien meer aan de hand.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Want persoonlijk heb ik niet veel verstand van honden.
Ja, daarom vooral droogvoer. Dat maakt het risico kleiner. Bij de bunnies van mijn zus moest ik altijd even controleren, maar dan hupsten ze altijd wegquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en goed opletten met vliegen in huis enz, vooral als je een konijn hebt met wat langer haar bij zijn/haar kont.
ja door die oogjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me op 1 of andere manier denken aan 1 van die Mario Bros poppetjes
Ach ik ben niet meteen in paniek, als ze vanavond haar normale brokken weer heeft en morgen nog niet heeft gegeten dan bel ik de dierenarts wel even.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als honden kotsen en even geen trek hebben, is dat niet meteen een probleem. Die vreten wat gras enzo, komt meestal wel weer goed. Als katten geen eetlust hebben, is er misschien meer aan de hand.
Afgekeurde 1upquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me op 1 of andere manier denken aan 1 van die Mario Bros poppetjes
Cutequote:Op woensdag 19 maart 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een vrolijk afgekeurd 1upje
Hoezo afgekeurd?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is gewoon goedgekeurd hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat moet je aan Stigs neef vragenquote:
quote:
Heel fijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik hou de boel wel draaiende.
Verkeerde account @UitStralingquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik hou de boel wel draaiende.
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor. Het is jouw document
Ik hoor alleen in de verte wat auto's van de snelweg. En verder vooral vogeltjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:06 schreef Karzai het volgende:
Weinig genot hier in de tuin er wordt weer eens een pandje opgeknapt, ze zijn weer druk aan het drilboren
Heerlijk<;quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor alleen in de verte wat auto's van de snelweg. En verder vooral vogeltjes
Ja, zij leveren een document aan dat niet aansluit. Hoe moet ik dan weten hoe dat kan. Echt hoor.quote:
Vogeltjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor alleen in de verte wat auto's van de snelweg. En verder vooral vogeltjes
Ja dat is wel beetje lame.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zij leveren een document aan dat niet aansluit. Hoe moet ik dan weten hoe dat kan. Echt hoor.
Jij weet ook nooit ietsquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zij leveren een document aan dat niet aansluit. Hoe moet ik dan weten hoe dat kan. Echt hoor.
Ik haal altijd lokale honingquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
Vandaag iets uit het Turkse schap meegenomen bij dirk, frisdrank en honing met raat.
Heb mij laten vertellen dat de Nederlandse honing gewoon suiker uit China is
[ afbeelding ]
Vogeltjesquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb nu (eigenlijk al 2 weken ofzo) ook de kleine versie van de Millenium Falcon van "LEGO" in de kast staan. Mijn eerste en laatste setje van Ali want wou het voor die ¤20 toch proberen 1 keer.
[ afbeelding ]
Wij hebben een lokaal bijenhuis waar verschillende imkers hun honing aan leveren. Toevallig levert dit bijenhuis ook honing aan de AH's in de omgevingquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij ekoplaza zullen wel echte honing hebben neem ik aan
ja dat is extra lekker, kwam het hier een keer ook op de markt tegen, gelijk drie verschillende potjes gekocht. maar ik heb ze daarna helaas nooit meer terug gezienquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben een lokaal bijenhuis waar verschillende imkers hun honing aan leveren. Toevallig levert dit bijenhuis ook honing aan de AH's in de omgeving
Ja klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:18 schreef Wereldgozer het volgende:
Je kan stemmen op Rustaaaagh @:haags
die kutsjinezen neppen alles dus ook het etiketquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:21 schreef Karzai het volgende:
Als je echte honing wilt kopen, is het belangrijk om te letten op etiketten en de herkomst van het product2.
Wat staat er op de ingrediëntenlijst?quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:10 schreef Karzai het volgende:
Vandaag iets uit het Turkse schap meegenomen bij dirk, frisdrank en honing met raat.
Heb mij laten vertellen dat de Nederlandse honing gewoon suiker uit China is
[ afbeelding ]
glocose syrop 74%quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat staat er op de ingrediëntenlijst?
Ja dat dacht ik al. Het is echt niet alleen Nederlandse honing.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
glocose syrop 74%honing 19%, ook nep dus
leugensquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Jullie geloven het vast niet maar het is weer fris. Geloof dat er koude lucht vanuit China komt ofzo
houd je broekje maar aan danquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Jullie geloven het vast niet maar het is weer fris. Geloof dat er koude lucht vanuit China komt ofzo
Alles uit China bestaat uit leugens. Dus ook de koude windquote:
Country of origin: Hungaryquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:44 schreef Karzai het volgende:
Turkije ligt ook niet in de EU, maar het mag hier blijkbaar wel verkocht worden
ze exporteren het naar Turkije en vervolgens ligt het hier ook in de lokale Dirk van den Broekquote:
Chillnaquote:Op woensdag 19 maart 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
Had ook niet in de EU moeten liggen. Russenpijpersquote:
Oplichters, of mensen zijn niet bereid om 30 kilo per euro te betalen voor pure honing en denken er liever niet over na zolang het maar naar honing smaakt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:47 schreef Karzai het volgende:
naja, ik haal de volgende keer alleen maar honing bij de ekoplaza, of op boerenmarkten. stelletje oplichters
quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oplichters, of mensen zijn niet bereid om 30 kilo per euro te betalen voor pure honing en denken er liever niet over na zolang het maar naar honing smaakt.
Aanrader,quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:24 schreef Karzai het volgende:
dit potje honing was 3,39 dus dat valt wel mee
Ziet je kont er naderhand wel uit als de vlag van Japan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Als je pittig eet heb je het niet meer koud
250 misschienquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer ik dan geld krijg van dat welkomenergie. Kan even duren stond er dus tegen die tijd denk ik vast huh ik heb er iets bij.
¤250 euro?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
250 misschien
Jij dan, ik niet
wordt ie daar rood van?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ziet je kont er naderhand wel uit als de vlag van Japan.
Ja, had ik even snel berekend als gemiddeldequote:
Katten ook ivm leververvettingquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Konijnen moeten blijven eten anders gaat het mis idd
Nou in die mail staat ?48.16. Maar zit net te zoeken naar een topic over Welkom Energie toen en zie deze reactie van mezelf. Had ook al terug gemaild gisteren wat die vraagteken moet betekenen want nu lijkt het op 48 euro.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, had ik even snel berekend als gemiddelde
quote:Eindnota van Welkom Energie binnen.
Krijg nog 220 euro (zonder welkomsbonus) maar heb al 80 euro gestorneerd. Dus loop sowieso 140 euro mis.
viel mielquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:16 schreef Karzai het volgende:
Er is hier bij de ekoplaza ook voldoende keuze
[ afbeelding ]
Die zijn ook tof, maar vreten nog meer dan een behaarde cavia, dus dat doen we maar niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en die blote caafjes vind ik ook wel tof eruit zien
En vissen!quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zag dat Ama me had gequote over een niet-harig beestje. Dat is liefmaar heb geen voorkeur voor kale beesten hoor, behalve bij katten misschien want kattenharen
![]()
![]()
![]()
![]()
Of erger, hoe zo'n beest ruikt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En vissen!
Vooral omdat ik me niet wil voorstellen hoe een harige vis er uit zou zien.
Chillquote:Curator Sjakko van Raaijen hoopt de gedupeerden rond de zomer uit te kunnen betalen.
Hoopt hij.... Hij moet eerst nog zijn eigen facturen declareren.quote:
Ja ach we zien het wel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoopt hij.... Hij moet eerst nog zijn eigen facturen declareren.
Ohja, hebben misschien ook een snellere stofwisseling dan de beestjes met haar? Dat is bij katten wel zo. Ontlasting stinkt daardoor ook een stuk heftigerquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn ook tof, maar vreten nog meer dan een behaarde cavia, dus dat doen we maar niet.
ik moet nu denken aan een zeehondje, die hebben toch ook soort van haar?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En vissen!
Hmm. Dat klinkt dan toch wel weer cute.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan een zeehondje, die hebben toch ook soort van haar?en nee, ik weet dat dat geen vis is maar zo zie ik dat dan voor me bij een vis
quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
een octopus met van die harige pompoms aan hun tentakels
Heb in Adobe Express de AI iets proberen laten maken, maar die snapt vis met een vachtje niet als promptquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
Vraag hem eens om een horloge te laten zien die een andere tijd dan tien voor twee aangeeft?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in Adobe Express de AI iets proberen laten maken, maar die snapt vis met een vachtje niet als prompt
Copilot to le rescuequote:Op woensdag 19 maart 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb in Adobe Express de AI iets proberen laten maken, maar die snapt vis met een vachtje niet als prompt
Cavia met vinnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Copilot to le rescue
[ afbeelding ]
🐙quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze heeft heul geen harige pompoms aan de tentakelsquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
wat een cutie!!!quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze heeft heul geen harige pompoms aan de tentakels
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat een cutie!!!
EN OMG ESSIEBEEN!1!!!!
Hehe.quote:Op woensdag 19 maart 2025 15:17 schreef essnhills het volgende:
Ik zag een recept voor broodpudding met 1,5 eetlepels aan kruiden erin.
En ik dacht, eindelijk eens een realistische hoeveelheid kruiden. Die recepten doen altijd maar 0,5 theelepel kruiden in 3 taarten, proef je geen zak van.
Reactie bijna bovenaan: "moet dat geen 1,5 theelepel zijn? Anders wordt het veel te sterk qua smaak!"![]()
Aaah goed beestjequote:Op woensdag 19 maart 2025 15:37 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.facebook.com/share/v/18sb2QmTxd/
Gaat over spinnen
Altijd fijn, zo'n willekeurige aanmoedigingquote:follow the instructions and you will succeed
Het is McDonald's maar uit een warme rugzak denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
McDonald's besteld via Thuisbezorgd. Eens zien of dat wat is. Het mag haast wel want het is schandalig duur.
Hebben ze daar verder geen winkels of supermarkten die kattenvoer verkopen in Drenthequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
Godverdomme kattenvoer heeft ineens twee dagen vertraging ofzo.
Dan ben je toch ook wel genaaid met de achternaam, elke dat Kip piri piri worden genoemdquote:Stacey Kipiriri (19) hoort ook bij die jonge generatie. Ze woont nog thuis. Toch doen ook haar de prijzen aan de kassa pijn, zegt ze als de Aldi in Tiel uitstapt.
https://www.bndestem.nl/b(...)euro-kwijt~a7a53c17/
Jawel fiets zo snel naar de Pets Place. Dierenwinkel hier verkoopt deze niet. Pffquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze daar verder geen winkels of supermarkten die kattenvoer verkopen in Drenthe
Zeg het moet niet te comfortabel worden allemaal he,. ONTBERINGEN gaat het omquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, knakworsten kunnen ook nog in het noodpakket![]()
![]()
Toch nog vlees.
'Warm.'quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is McDonald's maar uit een warme rugzak denk ik.
Kan dat beest niet gewoon Whiskas of Felix eten?quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel fiets zo snel naar de Pets Place. Dierenwinkel hier verkoopt deze niet. Pff
Zul je zien dat die een blik koopt zonder handige opening, kan die straks alsnog heel de dag gaan klagen omdat die geen blikopener op zijn lijstje heeft staanquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg het moet niet te comfortabel worden allemaal he,. ONTBERINGEN gaat het om
of een blik MET handige opening "Want dan heb ik geen blikopener nodigquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat die een blik koopt zonder handige opening, kan die straks alsnog heel de dag gaan klagen omdat die geen blikopener op zijn lijstje heeft staan
Nou ja dit kan ook eigenlijk gewoon niet goed aflopenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rugzak is warm geworden van het eten. Het eten is lauw geworden natuurlijk.
Ik ben een luxepaardquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg het moet niet te comfortabel worden allemaal he,. ONTBERINGEN gaat het om
fles luie puta ga toch eens op een kook cursus ipv van jezelf vol stoppen met bagger voor veelsteveel geldquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dit kan ook eigenlijk gewoon niet goed aflopen
Gelukkig heb ik een blikopener. Volgens mij nog nooit gebruikt voor andere dingen dan flessen bier openenquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat die een blik koopt zonder handige opening, kan die straks alsnog heel de dag gaan klagen omdat die geen blikopener op zijn lijstje heeft staan
De hamburger lauw en de milkshake vloeibaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De rugzak is warm geworden van het eten. Het eten is lauw geworden natuurlijk.
Zou eigenlijk niet weten of ik wel een blikopener heb, heb eigenlijk nooit iets uit blik en ze zeldzame keer dat ik het heb zit er tegenwoordig altijd wel zo'n lipje opquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een blikopener. Volgens mij nog nooit gebruikt voor andere dingen dan flessen bier openen
Ik woon op 150 meter van de Mac ofzo. De friet is al koud wanneer ik thuis ben.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dit kan ook eigenlijk gewoon niet goed aflopen
Noem je hem nou een hoer?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
fles luie puta ga toch eens op een kook cursus ipv van jezelf vol stoppen met bagger voor veelsteveel geld
reallyusefulboxes.nl?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan geen fijne en goed passende oplossing vinden om m'n fotoprints in op te bergen. Ik zie eigenlijk alleen maar archiefdozen waar je duizend stuks in kan plempen, of fotomapjes waar je iedere print op een losse pagina bevestigt.
Ik zou eigenlijk iets er tussenin willen. Een mapje of plat doosje waar je een stapeltje prints los in kan bewaren.
Het... jeukt nu om zelf iets te maken.
Hmm. Ik weet wel zeker dat we er hier eentje hebben. Maar ik denk dat ik hem echt niet vaker dan één keer per jaar gebruik of zo.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet weten of ik wel een blikopener heb, heb eigenlijk nooit iets uit blik en ze zeldzame keer dat ik het heb zit er tegenwoordig altijd wel zo'n lipje op
Ik had brokjes van de buurvrouw gekregen voor 2 dagen maar ze is gister zo hard over haar nek gegaan en nu wil ze ook dat niet meer eten. En nee Whiskas en Felix is echt troep.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan dat beest niet gewoon Whiskas of Felix eten?
quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook wel genaaid met de achternaam, elke dat Kip piri piri worden genoemd
Ben toch maar even in de keukenla gaan kijken, en ik heb er eentjequote:Op woensdag 19 maart 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet wel zeker dat we er hier eentje hebben. Maar ik denk dat ik hem echt niet vaker dan één keer per jaar gebruik of zo.
Bifiworstjes een optie? Zit je niet te kutten met blikjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een luxepaard
Geen FOK! hebben is al een ontbering op zich, dus ik hou de snacks.
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb die shit gewoon in 10 minuten gesneden gaat allemaal de pan in en 3 uur laten pruttelen, dat kan elke mongool
[ afbeelding ]
Zo'n ding zou ik ook eens moeten hebben voor de vleeswaren, gekut altijd met plastic zakjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah hadden we thuis van die stapelbare bakjes voor vleeswaren en plakken kaas. Dat zou we handig kunnen zijn voor je denk ik
Daar zijn ze te groot voor denk ik. Het zijn 8x10 vellen. Dus zo'n 20,3x25,4cmquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah hadden we thuis van die stapelbare bakjes voor vleeswaren en plakken kaas. Dat zou we handig kunnen zijn voor je denk ik
oh ja dan moet je het even zelf maken iddquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar zijn ze te groot voor denk ik. Het zijn 8x10 vellen. Dus zo'n 20,3x25,4cm
Het zou in iets voor a4 kunnen, maar de verhouding is anders en ik wil ook niet dat de foto's liggen te dchuiven als ik er eens eentje in m'n rugzak gooi of zo.
Dat je eigen deurbel je niet eens kent.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
Ineens 3 meldingen van een persoon bij de voordeur. Wut wie komen er ineens allemaal langs
1x dat ik naar buiten ging rondje lopen
1x dat ik weer thuis kwam
En 1x dat ik oud papier buiten zette
Drukke bedoening daarquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
Ineens 3 meldingen van een persoon bij de voordeur. Wut wie komen er ineens allemaal langs
1x dat ik naar buiten ging rondje lopen
1x dat ik weer thuis kwam
En 1x dat ik oud papier buiten zette
Geen geduld.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb die shit gewoon in 10 minuten gesneden gaat allemaal de pan in en 3 uur laten pruttelen, dat kan elke mongool
[ afbeelding ]
Ik ben zo onopvallendquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je eigen deurbel je niet eens kent.
Ik ben beleid druktequote:
Ik had daar vroeger zo'n kartonnen map achtig iets voor toen ik mijn grafische opleiding deed, weet alleen niet meer hoe je zo'n ding noemt. Iets van portfoliomap ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar zijn ze te groot voor denk ik. Het zijn 8x10 vellen. Dus zo'n 20,3x25,4cm
Het zou in iets voor a4 kunnen, maar de verhouding is anders en ik wil ook niet dat de foto's liggen te schuiven als ik er eens eentje in m'n rugzak gooi of zo.
O ja, zoiets heb ik ook nog liggen voor contracten enzo. Superserieus. Roze met bloemen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had daar vroeger zo'n kartonnen map achtig iets voor toen ik mijn grafische opleiding deed, weet alleen niet meer hoe je zo'n ding noemt. Iets van portfoliomap ofzo
Zoiets kan ook jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Documentenmap
https://www.action.com/nl-nl/p/2579895/documentenmap/
een meerkoetjequote:Op woensdag 19 maart 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
Ik kwam net met rondje lopen deze tegen
[ afbeelding ]
Eehm ok, fijn dat ik een gewaardeerde klant benquote:Als één van onze gewaardeerde klanten bieden we u graag de mogelijk om de DS N°8 online te bestellen zodat u een van de eersten bent die deze nieuwste generatie SUV rijdt.
Ja nee, dit kan ik niet betalenquote:Totaalprijs
Inclusief accessoires
¤ 82.690 Rijklaar
Een niet levensmoeë meerkoetquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
Ik kwam net met rondje lopen deze tegen
[ afbeelding ]
Ik gebruik nu zoiets om ze in mee naar huis te nemen van de doka. Maar daar slingeren ze ook een beetje los in.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://creaknutselen.nl/(...)keningen-beschermen/
pauperquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ok, fijn dat ik een gewaardeerde klant ben
[..]
Ja nee, dit kan ik niet betalen
Je maakt het jezelf ook wel moeilijker dan nodig natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gebruik nu zoiets om ze in mee naar huis te nemen van de doka. Maar daar slingeren ze ook een beetje los in.
Mjeh. Misschien sta ik straks een uur lang met een lasersnijder nette mapjes te maken.
Ja skeere boiquote:
Jaquote:
Ken jij veel levensmoeë meerkoetjes?quote:
83k en dan rij je een fransoosquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ok, fijn dat ik een gewaardeerde klant ben
[..]
Ja nee, dit kan ik niet betalen
Bijna net zo onzinnig als bijna 30 euro betalen voor kouwe macciequote:
Die beestjes rennen hier altijd over de weg tussen de auto's doorquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken jij veel levensmoeë meerkoetjes?
wie doet dat?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo onzinnig als bijna 30 euro betalen voor kouwe maccie
Haten op een godinquote:
Zijn ze er inmiddels al of staan ze nog even een kwartiertje buiten te wachten om te zorgen dat het naast lauw ook nog lekker zompig is?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo onzinnig als bijna 30 euro betalen voor kouwe maccie
het is inmiddels op. Herhalingsgevaar is verwaarloosbaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze er inmiddels al of staan ze nog even een kwartiertje buiten te wachten om te zorgen dat het naast lauw ook nog lekker zompig is?
Ik ben me bewust van het probleem.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook wel moeilijker dan nodig natuurlijk
Wel een wijze les geleerd dus, dat is ook wel wat waard (of die 30 euro waard was is een tweede)quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is inmiddels op. Herhalingsgevaar is verwaarloosbaar
Mijn levensmotto is al 'waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan', maar wat moet die van jou wel niet zijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van het probleem.
*rent hard wegquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn levensmotto is al 'waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan', maar wat moet die van jou wel niet zijn
Overengineering is my middle name denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn levensmotto is al 'waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan', maar wat moet die van jou wel niet zijn
het zijn inventieve beestjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken jij veel levensmoeë meerkoetjes?
The beatings will continue until morale improves.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar ook niet warm trouwens.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Koude filet-o-fish vind ik trouwens wel lekkernomnomnomnom oke ander onderwerp aub
Visquote:
Oh, trekt je niet aan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar ook niet warm trouwens.
Gek hequote:
slechte kwaliteit vis is echt heel ranzig, echt heeel ranzigquote:
Workaholicquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb afgesproken dat ze (huismeesters) me om max. 18.30 naar huis moeten sturen. Ik denk dat dit gaat werken
Ik kan dit niet binnen 10 minuten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemberbier gemaaktquote:Baby darling doll face honey
Maar het is zo lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je krijgt hier echt geen like voor
die taaie lekkerbekkies uit de supermarkt zijn ook niet lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
slechte kwaliteit vis is echt heel ranzig, echt heeel ranzigdat is slijm zonder smaak. Gelukkig echt zelden gehad, in NL sowieso nooit zo slecht gehad trouwens
Ik snap het oprecht niet meer nu.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dat is wat je wilt, dan vooral niet doen
die vind ik nog wel okequote:Op woensdag 19 maart 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
die taaie lekkerbekkies uit de supermarkt zijn ook niet lekker
ik snapte het al niet bij je oy postquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet meer nu.
3 paprika's, een tomaatje en een paar knoflookteentjes krijg jij niet binnen 10 minuutjes gesnedenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan dit niet binnen 10 minuten.
quote:
Je rende hard weg toen hij begin over wat mijn motto dan wel niet zou zijn. Dus ik dacht, hoe erg is het wel niet?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die vind ik nog wel okemaar heb lang geen verse kibbeling op
[..]
ik snapte het al niet bij je oy post
Ah, ja daar reageerde ik niet op maar op het motto van ltdlkvdj zelf. En dat was daarbij een grapje, of wil je dat ik je voor de grap ga afzeiken? Kan hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je rende hard weg toen hij begin over wat mijn motto dan wel niet zou zijn. Dus ik dacht, hoe erg is het wel niet?
Ik kwam er nog wel eens toen menuutje rond de 10 - 12 euro was, dat vond ik nog oke. Bij de bedragen van nu besteed ik mn geld liever aan iets anders lekkersquote:
Was een item bij Radar, dacht ik. Dat katten vegetarisch eten geven onverstandig is... Misschien zelfs strafbaar, maar dat weet ik niet zeker..quote:
Katten zijn carnivoren, die MOETEN vlees eten om überhaupt te kunnen overlevenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was een item bij Radar, dacht ik. Dat katten vegetarisch eten geven onverstandig is... Misschien zelfs strafbaar, maar dat weet ik niet zeker..
Die mensen moeten de bak in vind ik.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was een item bij Radar, dacht ik. Dat katten vegetarisch eten geven onverstandig is... Misschien zelfs strafbaar, maar dat weet ik niet zeker..
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die mensen moeten de bak in vind ik.
Ja, toch zijn er katteneigenaren die zelf wel vegetariër zijn en vinden dat hun huisdier dat ook maar moeten worden...quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Katten zijn carnivoren, die MOETEN vlees eten om überhaupt te kunnen overleven
Ik hoorde iets over dierenmishandeling, dus zo gek is de post van Kaneelstokje nietquote:
Ik ben ervoor om koeien alleen nog maar konijntjes te voeren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo tegen supermarkt kattenvoer ben? Het meeste zooi is allemaal toegevoegde zooi wat een kat niet nodig is zoals granen en groente enz.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de hakselaar om kattenbrokjes van te makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee dat is oke. Ik begon op een gegeven moment te twijfelen wat we aan het doen waren, maar blijkbaar gezamenlijke verwarring.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, ja daar reageerde ik niet op maar op het motto van ltdlkvdj zelf. En dat was daarbij een grapje, of wil je dat ik je voor de grap ga afzeiken? Kan hoor
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Of eigenlijk nee dat kan nietzoek maar iemand anders als je dat wil
Laten we de mensen die verse babyhapjes maken dan ook maar opsluiten. Mensen doen het met de beste bedoelingen en hebben niet de kennis over wat goed/slecht is maar fuck it, gewoon opsluitenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over dierenmishandeling, dus zo gek is de post van Kaneelstokje niet
Ja leuk dat ze dat vinden, maar dan gaat die kat dus dood omdat het baasje de kat mishandelt door hem essentiële grondstoffen te onthoudenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, toch zijn er katteneigenaren die zelf wel vegetariër zijn en vinden dat hun huisdier dat ook maar moeten worden...
Oh gelukkigquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee dat is oke. Ik begon op een gegeven moment te twijfelen wat we aan het doen waren, maar blijkbaar gezamenlijke verwarring.
[..]
Nee dat hoeft niet. Dat doe ik zelf al meer dan genoeg.
En wat wil je daarmee bereiken?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ervoor om koeien alleen nog maar konijntjes te voeren.
Dat, of verwerken in de dijken die verhoogd moeten worden voor de zeespiegel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de hakselaar om kattenbrokjes van te maken
Koeien gaan dan eerder dood en meer biefstuk voor USquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee bereiken?
Ridiculisering van vegetariërs die hun vleesetertjes erwtjes en boontjes voeren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee bereiken?
Slim plan wel, dan komen er ook nog eens extra meststoffen in de bodem waardoor de bomen ter dijkversteviging sneller groeienquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat, of verwerken in de dijken die verhoogd moeten worden voor de zeespiegel.
van rood vlees consumeren sterven mensen snellerquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koeien gaan dan eerder dood en meer biefstuk voor US
ik snap oprecht niet dat fok niet een eigen politieke partij heeft, zulke goede ideeën hierquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slim plan wel, dan komen er ook nog eens extra meststoffen in de bodem waardoor de bomen ter dijkversteviging sneller groeien
Dat is dan een ander voordeelquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van rood vlees consumeren sterven mensen sneller
Wat voer jij je katten eigenlijk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van rood vlees consumeren sterven mensen sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Omdat de helft niet werkt, aangepast werk heeft, te lui daarvoor is, een EQ van een dinosaurusbot heeft of simpelweg psychiatrische patiënt isquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap oprecht niet dat fok niet een eigen politieke partij heeft, zulke goede ideeën hier
nicequote:
Ter compensatie van het constante afvoeren van plantaardige resten omdat het er anders niet als een net gazon uitziet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slim plan wel, dan komen er ook nog eens extra meststoffen in de bodem waardoor de bomen ter dijkversteviging sneller groeien
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat de helft niet werkt, aangepast werk heeft, te lui daarvoor is, een EQ van een dinosaurusbot heeft of simpelweg psychiatrische patiënt is
quote:
Zou het op reddit erger of minder erg zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat de helft niet werkt, aangepast werk heeft, te lui daarvoor is, een EQ van een dinosaurusbot heeft of simpelweg psychiatrische patiënt is
Royal Canin kreeg onze Pers thuis wel maar die moest ook speciaal dieet voer en daar zijn ze wel goed in. Althans veel keuze weet ik voor dieetwensen enz maar nooit zo gekeken naar wat er in zit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niceik kocht eers royal canin omdat ik dacht dat dat het beste is. Ik vind voer voor dieren echt een struggle, weet ik veel
Ik ken dat niet maar zal niet veel schelen denk ik zo.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het op reddit erger of minder erg zijn?
hmm ja dat is wel een goed punt, vroeger was alles veel duidelijker gewoon een vrouw en twee kinderen makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen, begin april wel een weekje vrijquote:
Hoe maak je een vrouw?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel een goed punt, vroeger was alles veel duidelijker gewoon een vrouw en twee kinderen maken
Dat is een onhaalbaar en mystiek concept voor velen hier.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel een goed punt, vroeger was alles veel duidelijker gewoon een vrouw en twee kinderen maken
Lekker maat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen, begin april wel een weekje vrij![]()
Nee @Ama zegt juist dat katten voer zonder troep moeten hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de hakselaar om kattenbrokjes van te maken
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee @:ama zegt juist dat katten voer zonder troep moeten hebben
Weet je nog een leuk museum in Den Haag naast het Mauritshuis?quote:
Wat is er mis mer verse babyhapjes?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Laten we de mensen die verse babyhapjes maken dan ook maar opsluiten. Mensen doen het met de beste bedoelingen en hebben niet de kennis over wat goed/slecht is maar fuck it, gewoon opsluiten
Ohja. Mja, als ik wel kijk naar wat er in zit dan weet ik alsnog niet waar ik op moet lettenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Royal Canin kreeg onze Pers thuis wel maar die moest ook speciaal dieet voer en daar zijn ze wel goed in. Althans veel keuze weet ik voor dieetwensen enz maar nooit zo gekeken naar wat er in zit.
Is ook veel beter natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kwam er nog wel eens toen menuutje rond de 10 - 12 euro was, dat vond ik nog oke. Bij de bedragen van nu besteed ik mn geld liever aan iets anders lekkers
Zitten niet de (alle) juiste voedingswaarden in zoals dat wel het geval is bij de babypotjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis mer verse babyhapjes?
hoeveel kinderen heb jij al inmiddels gemaakt kom je al in de buurt van je grootheid elon musk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een onhaalbaar en mystiek concept voor velen hier.
Dat de McDonalds tot het elite voer zou behoren, wie had dat gedachtquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook veel beter natuurlijk![]()
Maar goed, dit wou ik een keer geprobeerd hebben
Zin in een Big Mac nu.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat de McDonalds tot het elite voer zou behoren, wie had dat gedacht
nog bijzondere dingen gezien onderweg of loop je alleen met je hoofd naar beneden centjes te zoekenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
avondwandeltje ook gedaan. 8457 stappies. We doen het er maar mee.
Huehuequote:Op woensdag 19 maart 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, het had iets met bespoten te maken. Ofzoiets, ik weet het eigenlijk niet zo goed @:essnhills. Maar mocht je interesse hebben, deze aflevering ging er over:
https://kro-ncrv.nl/progr(...)bestrijdingsmiddelen
ik heb het zelf niet gezien
Musk is naast succesvol ondernemer een drugsverslaafde en daardoor knettergek, ik bezien mijn moeder als grootheid.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoeveel kinderen heb jij al inmiddels gemaakt kom je al in de buurt van je grootheid elon musk?
Zou ook voor het Mauritshuis gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je nog een leuk museum in Den Haag naast het Mauritshuis?
Ik wil sws naar een museum. Weet nog niet waar of welk...
Ja, ik vond dat een paar jaar geleden echt leuk. Hangen echt een paar mooie intrigerende werken.quote:
Panorama Mesdag. Escher in het Paleis. Gemeentemuseum Den Haag.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je nog een leuk museum in Den Haag naast het Mauritshuis?
Ik wil sws naar een museum. Weet nog niet waar of welk...
Lol, okequote:Op woensdag 19 maart 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, het had iets met bespoten te maken. Ofzoiets, ik weet het eigenlijk niet zo goed @:essnhills . Maar mocht je interesse hebben, deze aflevering ging er over:
https://kro-ncrv.nl/progr(...)bestrijdingsmiddelen
ik heb het zelf niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |