Visquote:
Oh, trekt je niet aan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar ook niet warm trouwens.
Gek hequote:
slechte kwaliteit vis is echt heel ranzig, echt heeel ranzigquote:
Workaholicquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb afgesproken dat ze (huismeesters) me om max. 18.30 naar huis moeten sturen. Ik denk dat dit gaat werken
Ik kan dit niet binnen 10 minuten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb die shit gewoon in 10 minuten gesneden gaat allemaal de pan in en 3 uur laten pruttelen, dat kan elke mongool
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemberbier gemaaktquote:Baby darling doll face honey
Maar het is zo lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je krijgt hier echt geen like voor
die taaie lekkerbekkies uit de supermarkt zijn ook niet lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
slechte kwaliteit vis is echt heel ranzig, echt heeel ranzigdat is slijm zonder smaak. Gelukkig echt zelden gehad, in NL sowieso nooit zo slecht gehad trouwens
Ik snap het oprecht niet meer nu.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dat is wat je wilt, dan vooral niet doen
die vind ik nog wel okequote:Op woensdag 19 maart 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
die taaie lekkerbekkies uit de supermarkt zijn ook niet lekker
ik snapte het al niet bij je oy postquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet meer nu.
3 paprika's, een tomaatje en een paar knoflookteentjes krijg jij niet binnen 10 minuutjes gesnedenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan dit niet binnen 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |