Visquote:
Oh, trekt je niet aan?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar ook niet warm trouwens.
Gek hequote:
slechte kwaliteit vis is echt heel ranzig, echt heeel ranzigquote:
Workaholicquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb afgesproken dat ze (huismeesters) me om max. 18.30 naar huis moeten sturen. Ik denk dat dit gaat werken
Ik kan dit niet binnen 10 minuten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb die shit gewoon in 10 minuten gesneden gaat allemaal de pan in en 3 uur laten pruttelen, dat kan elke mongool
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemberbier gemaaktquote:Baby darling doll face honey
Maar het is zo lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je krijgt hier echt geen like voor
die taaie lekkerbekkies uit de supermarkt zijn ook niet lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
slechte kwaliteit vis is echt heel ranzig, echt heeel ranzigdat is slijm zonder smaak. Gelukkig echt zelden gehad, in NL sowieso nooit zo slecht gehad trouwens
Ik snap het oprecht niet meer nu.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dat is wat je wilt, dan vooral niet doen
die vind ik nog wel okequote:Op woensdag 19 maart 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
die taaie lekkerbekkies uit de supermarkt zijn ook niet lekker
ik snapte het al niet bij je oy postquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet meer nu.
3 paprika's, een tomaatje en een paar knoflookteentjes krijg jij niet binnen 10 minuutjes gesnedenquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan dit niet binnen 10 minuten.
quote:
Je rende hard weg toen hij begin over wat mijn motto dan wel niet zou zijn. Dus ik dacht, hoe erg is het wel niet?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die vind ik nog wel okemaar heb lang geen verse kibbeling op
[..]
ik snapte het al niet bij je oy post
Ah, ja daar reageerde ik niet op maar op het motto van ltdlkvdj zelf. En dat was daarbij een grapje, of wil je dat ik je voor de grap ga afzeiken? Kan hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je rende hard weg toen hij begin over wat mijn motto dan wel niet zou zijn. Dus ik dacht, hoe erg is het wel niet?
Ik kwam er nog wel eens toen menuutje rond de 10 - 12 euro was, dat vond ik nog oke. Bij de bedragen van nu besteed ik mn geld liever aan iets anders lekkersquote:
Was een item bij Radar, dacht ik. Dat katten vegetarisch eten geven onverstandig is... Misschien zelfs strafbaar, maar dat weet ik niet zeker..quote:
Katten zijn carnivoren, die MOETEN vlees eten om überhaupt te kunnen overlevenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was een item bij Radar, dacht ik. Dat katten vegetarisch eten geven onverstandig is... Misschien zelfs strafbaar, maar dat weet ik niet zeker..
Die mensen moeten de bak in vind ik.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was een item bij Radar, dacht ik. Dat katten vegetarisch eten geven onverstandig is... Misschien zelfs strafbaar, maar dat weet ik niet zeker..
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die mensen moeten de bak in vind ik.
Ja, toch zijn er katteneigenaren die zelf wel vegetariėr zijn en vinden dat hun huisdier dat ook maar moeten worden...quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Katten zijn carnivoren, die MOETEN vlees eten om überhaupt te kunnen overleven
Ik hoorde iets over dierenmishandeling, dus zo gek is de post van Kaneelstokje nietquote:
Ik ben ervoor om koeien alleen nog maar konijntjes te voeren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo tegen supermarkt kattenvoer ben? Het meeste zooi is allemaal toegevoegde zooi wat een kat niet nodig is zoals granen en groente enz.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de hakselaar om kattenbrokjes van te makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee dat is oke. Ik begon op een gegeven moment te twijfelen wat we aan het doen waren, maar blijkbaar gezamenlijke verwarring.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, ja daar reageerde ik niet op maar op het motto van ltdlkvdj zelf. En dat was daarbij een grapje, of wil je dat ik je voor de grap ga afzeiken? Kan hoor
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Of eigenlijk nee dat kan nietzoek maar iemand anders als je dat wil
Laten we de mensen die verse babyhapjes maken dan ook maar opsluiten. Mensen doen het met de beste bedoelingen en hebben niet de kennis over wat goed/slecht is maar fuck it, gewoon opsluitenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over dierenmishandeling, dus zo gek is de post van Kaneelstokje niet
Ja leuk dat ze dat vinden, maar dan gaat die kat dus dood omdat het baasje de kat mishandelt door hem essentiėle grondstoffen te onthoudenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, toch zijn er katteneigenaren die zelf wel vegetariėr zijn en vinden dat hun huisdier dat ook maar moeten worden...
Oh gelukkigquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee dat is oke. Ik begon op een gegeven moment te twijfelen wat we aan het doen waren, maar blijkbaar gezamenlijke verwarring.
[..]
Nee dat hoeft niet. Dat doe ik zelf al meer dan genoeg.
En wat wil je daarmee bereiken?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben ervoor om koeien alleen nog maar konijntjes te voeren.
Dat, of verwerken in de dijken die verhoogd moeten worden voor de zeespiegel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de hakselaar om kattenbrokjes van te maken
Koeien gaan dan eerder dood en meer biefstuk voor USquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |