Nee @Ama zegt juist dat katten voer zonder troep moeten hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de hakselaar om kattenbrokjes van te maken
Klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee @:ama zegt juist dat katten voer zonder troep moeten hebben
Weet je nog een leuk museum in Den Haag naast het Mauritshuis?quote:
Wat is er mis mer verse babyhapjes?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Laten we de mensen die verse babyhapjes maken dan ook maar opsluiten. Mensen doen het met de beste bedoelingen en hebben niet de kennis over wat goed/slecht is maar fuck it, gewoon opsluiten
Ohja. Mja, als ik wel kijk naar wat er in zit dan weet ik alsnog niet waar ik op moet lettenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Royal Canin kreeg onze Pers thuis wel maar die moest ook speciaal dieet voer en daar zijn ze wel goed in. Althans veel keuze weet ik voor dieetwensen enz maar nooit zo gekeken naar wat er in zit.
Is ook veel beter natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kwam er nog wel eens toen menuutje rond de 10 - 12 euro was, dat vond ik nog oke. Bij de bedragen van nu besteed ik mn geld liever aan iets anders lekkers
Zitten niet de (alle) juiste voedingswaarden in zoals dat wel het geval is bij de babypotjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis mer verse babyhapjes?
hoeveel kinderen heb jij al inmiddels gemaakt kom je al in de buurt van je grootheid elon musk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een onhaalbaar en mystiek concept voor velen hier.
Dat de McDonalds tot het elite voer zou behoren, wie had dat gedachtquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook veel beter natuurlijk![]()
Maar goed, dit wou ik een keer geprobeerd hebben
Zin in een Big Mac nu.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat de McDonalds tot het elite voer zou behoren, wie had dat gedacht
nog bijzondere dingen gezien onderweg of loop je alleen met je hoofd naar beneden centjes te zoekenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
avondwandeltje ook gedaan. 8457 stappies. We doen het er maar mee.
Huehuequote:Op woensdag 19 maart 2025 18:30 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, het had iets met bespoten te maken. Ofzoiets, ik weet het eigenlijk niet zo goed @:essnhills. Maar mocht je interesse hebben, deze aflevering ging er over:
https://kro-ncrv.nl/progr(...)bestrijdingsmiddelen
ik heb het zelf niet gezien
Musk is naast succesvol ondernemer een drugsverslaafde en daardoor knettergek, ik bezien mijn moeder als grootheid.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoeveel kinderen heb jij al inmiddels gemaakt kom je al in de buurt van je grootheid elon musk?
Zou ook voor het Mauritshuis gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je nog een leuk museum in Den Haag naast het Mauritshuis?
Ik wil sws naar een museum. Weet nog niet waar of welk...
Ja, ik vond dat een paar jaar geleden echt leuk. Hangen echt een paar mooie intrigerende werken.quote:
Panorama Mesdag. Escher in het Paleis. Gemeentemuseum Den Haag.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je nog een leuk museum in Den Haag naast het Mauritshuis?
Ik wil sws naar een museum. Weet nog niet waar of welk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |