Ridiculisering van vegetariërs die hun vleesetertjes erwtjes en boontjes voeren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat wil je daarmee bereiken?
Slim plan wel, dan komen er ook nog eens extra meststoffen in de bodem waardoor de bomen ter dijkversteviging sneller groeienquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat, of verwerken in de dijken die verhoogd moeten worden voor de zeespiegel.
van rood vlees consumeren sterven mensen snellerquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koeien gaan dan eerder dood en meer biefstuk voor US
ik snap oprecht niet dat fok niet een eigen politieke partij heeft, zulke goede ideeën hierquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slim plan wel, dan komen er ook nog eens extra meststoffen in de bodem waardoor de bomen ter dijkversteviging sneller groeien
Dat is dan een ander voordeelquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van rood vlees consumeren sterven mensen sneller
Wat voer jij je katten eigenlijk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van rood vlees consumeren sterven mensen sneller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Omdat de helft niet werkt, aangepast werk heeft, te lui daarvoor is, een EQ van een dinosaurusbot heeft of simpelweg psychiatrische patiënt isquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap oprecht niet dat fok niet een eigen politieke partij heeft, zulke goede ideeën hier
nicequote:
Ter compensatie van het constante afvoeren van plantaardige resten omdat het er anders niet als een net gazon uitziet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slim plan wel, dan komen er ook nog eens extra meststoffen in de bodem waardoor de bomen ter dijkversteviging sneller groeien
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat de helft niet werkt, aangepast werk heeft, te lui daarvoor is, een EQ van een dinosaurusbot heeft of simpelweg psychiatrische patiënt is
quote:
Zou het op reddit erger of minder erg zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat de helft niet werkt, aangepast werk heeft, te lui daarvoor is, een EQ van een dinosaurusbot heeft of simpelweg psychiatrische patiënt is
Royal Canin kreeg onze Pers thuis wel maar die moest ook speciaal dieet voer en daar zijn ze wel goed in. Althans veel keuze weet ik voor dieetwensen enz maar nooit zo gekeken naar wat er in zit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niceik kocht eers royal canin omdat ik dacht dat dat het beste is. Ik vind voer voor dieren echt een struggle, weet ik veel
Ik ken dat niet maar zal niet veel schelen denk ik zo.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het op reddit erger of minder erg zijn?
hmm ja dat is wel een goed punt, vroeger was alles veel duidelijker gewoon een vrouw en twee kinderen makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen, begin april wel een weekje vrijquote:
Hoe maak je een vrouw?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel een goed punt, vroeger was alles veel duidelijker gewoon een vrouw en twee kinderen maken
Dat is een onhaalbaar en mystiek concept voor velen hier.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel een goed punt, vroeger was alles veel duidelijker gewoon een vrouw en twee kinderen maken
Lekker maat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen, begin april wel een weekje vrij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |