SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Ik vind konijnen ook wel erg leuk alleen ben ik te snel bang dat er iets mis gaat. Mijn kat eet bijvoorbeeld nu al 12 uur niet omdat ze gisteren flink gekotst heeft (haar/gras). Nu maak ik mij er weinig zorgen om maar met een konijn zou ik al meteen in paniek zijn.quote:
Konijnen moeten blijven eten anders gaat het mis iddquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind konijnen ook wel erg leuk alleen ben ik te snel bang dat er iets mis gaat. Mijn kat eet bijvoorbeeld nu al 12 uur niet omdat ze gisteren flink gekotst heeft (haar/gras). Nu maak ik mij er weinig zorgen om maar met een konijn zou ik al meteen in paniek zijn.![]()
(Ze heeft wel daarna nog een liquid snack gehad dus gaat prima met Hedwig hoor)
Ja en goed opletten met vliegen in huis enz, vooral als je een konijn hebt met wat langer haar bij zijn/haar kont.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Konijnen moeten blijven eten anders gaat het mis idd
Hoe bedoel je dit? Want persoonlijk heb ik niet veel verstand van honden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had geleerd dat katten die niet eten eigenlijk ook een ander verhaal zijn dan honden die even niet eten
Als honden kotsen en even geen trek hebben, is dat niet meteen een probleem. Die vreten wat gras enzo, komt meestal wel weer goed. Als katten geen eetlust hebben, is er misschien meer aan de hand.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Want persoonlijk heb ik niet veel verstand van honden.
Ja, daarom vooral droogvoer. Dat maakt het risico kleiner. Bij de bunnies van mijn zus moest ik altijd even controleren, maar dan hupsten ze altijd wegquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en goed opletten met vliegen in huis enz, vooral als je een konijn hebt met wat langer haar bij zijn/haar kont.
ja door die oogjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me op 1 of andere manier denken aan 1 van die Mario Bros poppetjes
Ach ik ben niet meteen in paniek, als ze vanavond haar normale brokken weer heeft en morgen nog niet heeft gegeten dan bel ik de dierenarts wel even.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als honden kotsen en even geen trek hebben, is dat niet meteen een probleem. Die vreten wat gras enzo, komt meestal wel weer goed. Als katten geen eetlust hebben, is er misschien meer aan de hand.
Afgekeurde 1upquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:17 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet me op 1 of andere manier denken aan 1 van die Mario Bros poppetjes
Cutequote:Op woensdag 19 maart 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een vrolijk afgekeurd 1upje
Hoezo afgekeurd?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is gewoon goedgekeurd hoorquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat moet je aan Stigs neef vragenquote:
quote:
Heel fijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik hou de boel wel draaiende.
Verkeerde account @UitStralingquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik hou de boel wel draaiende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |