Ziet je kont er naderhand wel uit als de vlag van Japan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
Als je pittig eet heb je het niet meer koud
250 misschienquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer ik dan geld krijg van dat welkomenergie. Kan even duren stond er dus tegen die tijd denk ik vast huh ik heb er iets bij.
¤250 euro?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
250 misschien
Jij dan, ik niet
wordt ie daar rood van?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ziet je kont er naderhand wel uit als de vlag van Japan.
Ja, had ik even snel berekend als gemiddeldequote:
Katten ook ivm leververvettingquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Konijnen moeten blijven eten anders gaat het mis idd
Nou in die mail staat ?48.16. Maar zit net te zoeken naar een topic over Welkom Energie toen en zie deze reactie van mezelf. Had ook al terug gemaild gisteren wat die vraagteken moet betekenen want nu lijkt het op 48 euro.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, had ik even snel berekend als gemiddelde
quote:Eindnota van Welkom Energie binnen.
Krijg nog 220 euro (zonder welkomsbonus) maar heb al 80 euro gestorneerd. Dus loop sowieso 140 euro mis.
viel mielquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:16 schreef Karzai het volgende:
Er is hier bij de ekoplaza ook voldoende keuze
[ afbeelding ]
Die zijn ook tof, maar vreten nog meer dan een behaarde cavia, dus dat doen we maar niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Ohja en die blote caafjes vind ik ook wel tof eruit zien
En vissen!quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik zag dat Ama me had gequote over een niet-harig beestje. Dat is liefmaar heb geen voorkeur voor kale beesten hoor, behalve bij katten misschien want kattenharen
![]()
![]()
![]()
![]()
Of erger, hoe zo'n beest ruikt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En vissen!
Vooral omdat ik me niet wil voorstellen hoe een harige vis er uit zou zien.
Chillquote:Curator Sjakko van Raaijen hoopt de gedupeerden rond de zomer uit te kunnen betalen.
Hoopt hij.... Hij moet eerst nog zijn eigen facturen declareren.quote:
Ja ach we zien het wel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoopt hij.... Hij moet eerst nog zijn eigen facturen declareren.
Ohja, hebben misschien ook een snellere stofwisseling dan de beestjes met haar? Dat is bij katten wel zo. Ontlasting stinkt daardoor ook een stuk heftigerquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn ook tof, maar vreten nog meer dan een behaarde cavia, dus dat doen we maar niet.
ik moet nu denken aan een zeehondje, die hebben toch ook soort van haar?quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En vissen!
Vooral omdat ik me niet wil voorstellen hoe een harige vis er uit zou zien.
Hmm. Dat klinkt dan toch wel weer cute.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet nu denken aan een zeehondje, die hebben toch ook soort van haar?en nee, ik weet dat dat geen vis is maar zo zie ik dat dan voor me bij een vis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |