Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb die shit gewoon in 10 minuten gesneden gaat allemaal de pan in en 3 uur laten pruttelen, dat kan elke mongool
[ afbeelding ]
Zo'n ding zou ik ook eens moeten hebben voor de vleeswaren, gekut altijd met plastic zakjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah hadden we thuis van die stapelbare bakjes voor vleeswaren en plakken kaas. Dat zou we handig kunnen zijn voor je denk ik
Daar zijn ze te groot voor denk ik. Het zijn 8x10 vellen. Dus zo'n 20,3x25,4cmquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroegah hadden we thuis van die stapelbare bakjes voor vleeswaren en plakken kaas. Dat zou we handig kunnen zijn voor je denk ik
oh ja dan moet je het even zelf maken iddquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar zijn ze te groot voor denk ik. Het zijn 8x10 vellen. Dus zo'n 20,3x25,4cm
Het zou in iets voor a4 kunnen, maar de verhouding is anders en ik wil ook niet dat de foto's liggen te dchuiven als ik er eens eentje in m'n rugzak gooi of zo.
Dat je eigen deurbel je niet eens kent.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
Ineens 3 meldingen van een persoon bij de voordeur. Wut wie komen er ineens allemaal langs
1x dat ik naar buiten ging rondje lopen
1x dat ik weer thuis kwam
En 1x dat ik oud papier buiten zette
Drukke bedoening daarquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
Ineens 3 meldingen van een persoon bij de voordeur. Wut wie komen er ineens allemaal langs
1x dat ik naar buiten ging rondje lopen
1x dat ik weer thuis kwam
En 1x dat ik oud papier buiten zette
Geen geduld.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb die shit gewoon in 10 minuten gesneden gaat allemaal de pan in en 3 uur laten pruttelen, dat kan elke mongool
[ afbeelding ]
Ik ben zo onopvallendquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je eigen deurbel je niet eens kent.
Ik ben beleid druktequote:
Ik had daar vroeger zo'n kartonnen map achtig iets voor toen ik mijn grafische opleiding deed, weet alleen niet meer hoe je zo'n ding noemt. Iets van portfoliomap ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar zijn ze te groot voor denk ik. Het zijn 8x10 vellen. Dus zo'n 20,3x25,4cm
Het zou in iets voor a4 kunnen, maar de verhouding is anders en ik wil ook niet dat de foto's liggen te schuiven als ik er eens eentje in m'n rugzak gooi of zo.
O ja, zoiets heb ik ook nog liggen voor contracten enzo. Superserieus. Roze met bloemen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had daar vroeger zo'n kartonnen map achtig iets voor toen ik mijn grafische opleiding deed, weet alleen niet meer hoe je zo'n ding noemt. Iets van portfoliomap ofzo
Zoiets kan ook jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Documentenmap
https://www.action.com/nl-nl/p/2579895/documentenmap/
een meerkoetjequote:Op woensdag 19 maart 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
Ik kwam net met rondje lopen deze tegen
[ afbeelding ]
Eehm ok, fijn dat ik een gewaardeerde klant benquote:Als één van onze gewaardeerde klanten bieden we u graag de mogelijk om de DS N°8 online te bestellen zodat u een van de eersten bent die deze nieuwste generatie SUV rijdt.
Ja nee, dit kan ik niet betalenquote:Totaalprijs
Inclusief accessoires
¤ 82.690 Rijklaar
Een niet levensmoeë meerkoetquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
Ik kwam net met rondje lopen deze tegen
[ afbeelding ]
Ik gebruik nu zoiets om ze in mee naar huis te nemen van de doka. Maar daar slingeren ze ook een beetje los in.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://creaknutselen.nl/(...)keningen-beschermen/
pauperquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ok, fijn dat ik een gewaardeerde klant ben
[..]
Ja nee, dit kan ik niet betalen
Je maakt het jezelf ook wel moeilijker dan nodig natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gebruik nu zoiets om ze in mee naar huis te nemen van de doka. Maar daar slingeren ze ook een beetje los in.
Mjeh. Misschien sta ik straks een uur lang met een lasersnijder nette mapjes te maken.
Ja skeere boiquote:
Jaquote:
Ken jij veel levensmoeë meerkoetjes?quote:
83k en dan rij je een fransoosquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm ok, fijn dat ik een gewaardeerde klant ben
[..]
Ja nee, dit kan ik niet betalen
Bijna net zo onzinnig als bijna 30 euro betalen voor kouwe macciequote:
Die beestjes rennen hier altijd over de weg tussen de auto's doorquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken jij veel levensmoeë meerkoetjes?
wie doet dat?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo onzinnig als bijna 30 euro betalen voor kouwe maccie
Haten op een godinquote:
Zijn ze er inmiddels al of staan ze nog even een kwartiertje buiten te wachten om te zorgen dat het naast lauw ook nog lekker zompig is?quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo onzinnig als bijna 30 euro betalen voor kouwe maccie
het is inmiddels op. Herhalingsgevaar is verwaarloosbaarquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze er inmiddels al of staan ze nog even een kwartiertje buiten te wachten om te zorgen dat het naast lauw ook nog lekker zompig is?
Ik ben me bewust van het probleem.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook wel moeilijker dan nodig natuurlijk
Wel een wijze les geleerd dus, dat is ook wel wat waard (of die 30 euro waard was is een tweede)quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is inmiddels op. Herhalingsgevaar is verwaarloosbaar
Mijn levensmotto is al 'waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan', maar wat moet die van jou wel niet zijnquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben me bewust van het probleem.
*rent hard wegquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn levensmotto is al 'waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan', maar wat moet die van jou wel niet zijn
Overengineering is my middle name denk ikquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn levensmotto is al 'waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan', maar wat moet die van jou wel niet zijn
het zijn inventieve beestjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ken jij veel levensmoeë meerkoetjes?
The beatings will continue until morale improves.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar ook niet warm trouwens.quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Koude filet-o-fish vind ik trouwens wel lekkernomnomnomnom oke ander onderwerp aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |