Wat voor kunst? Want daar zit ook een hoop verschil in.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan wel mooi zijn en indrukwekkend. Maar ik prefereer om eerlijk te zijn eerder kunst dan iets met andere historische waarde.
kabouter met dildo @rotterdamquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat voor kunst? Want daar zit ook een hoop verschil in.
Voornamelijk Schilderijen. Omdat ik natuurlijk zelf op een laag amateuristisch niveau zelf ook schilder/teken..quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat voor kunst? Want daar zit ook een hoop verschil in.
Ah, wat mag je daarmee?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soort van. Vriendenloterij VIP kaart
Maar zelfs dan is er een breed spectrum tussen Vermeer en Rothko.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voornamelijk Schilderijen. Omdat ik natuurlijk zelf op een laag amateuristisch niveau zelf ook schilder/teken..
Veel musea zijn dan gratis, maar ook korting bij dierentuinen enzo...quote:
Dan maakt het mij niet uit. Ik kan net zo genieten van een Rembrandt of een Picassoquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is er een breed spectrum tussen Vermeer en Rothko.
Nee joh maccie is gewoon ogendicht en kauwen schandvoerquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat de McDonalds tot het elite voer zou behoren, wie had dat gedacht
Maar het is een buttplug?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kabouter met dildo @:rotterdam
inb4 'is geen dildo' suuuuuuure
Kabouter Buttplugquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kabouter met dildo @:rotterdam
inb4 'is geen dildo' suuuuuuure
Rotterdamse gemeenteraad kocht Santa Claus aan voor een bedrag van 280.000 euro met als bedoeling het beeld nabij het gebouw van De Doelen te plaatsen. Dit leidde tot veel verzet, voor veel mensen had het beeld een seksuele connotatie, waardoor het al snel zijn bijnaam kreeg.quote:
Die duifquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar Herman Brood daarentegen vind ik echt niks, komt misschien ook omdat ik hem een vervelend figuur vond, misschien was ie wel aardig in nuchtere toestand, maar zo heb ik hem op TV volgens mij nog nooit gezien
Zou leuk zijn geweest als ze wat afwisselde met speeltjesquote:
Kabouter Satisfyer.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou leuk zijn geweest als ze wat afwisselde met speeltjes
Gezien alle bezienswaardigheid is dat achteraf een koopje geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Rotterdamse gemeenteraad kocht Santa Claus aan voor een bedrag van 280.000 euro met als bedoeling het beeld nabij het gebouw van De Doelen te plaatsen. Dit leidde tot veel verzet, voor veel mensen had het beeld een seksuele connotatie, waardoor het al snel zijn bijnaam kreeg.
Blijft toch een bijzonder verhaal, maar he, wat is 280 duizend euro nou.
Zeker! Liever 10 kabouters met een seksspeeltjes dan laten we zeggen Andre Hazes op je weg qua kunstwerk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien alle bezienswaardigheid is dat achteraf een koopje geweest.
Ik kan me de controverse nog herinneren. Je hoort er nog maar weinig mensen over eigenlijk. Hij is volgens mij wel goed en wel geadopteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |