Want als het geen maand is dan is het een perm?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dus het spannende. Het is nu of nooit eigenlijk.
Dat denk ik ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Want als het geen maand is dan is het een perm?
Allicht. Allang.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die heeft al een nieuw leven opgebouwd buiten FOK!
Ook al verder......quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ja als het na vandaag niet is denk dat we haar nooit weer zien.quote:
Ja vroeger had je nog wel mods die wat lieten weten maar ze zijn allemaal erg braaf tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een mod kan dat toch wel zeggen.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat denk ik persoonlijk wel als ik kijk naar de hoeveelheid bans en de redenen. Daarom dat ik er ook maar vanuit ga dat ze een maandban heeft. En anders mag ze over een jaar terugkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Want als het geen maand is dan is het een perm?
Zit toch ook nog een halfjaar ban tussen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat denk ik persoonlijk wel als ik kijk naar de hoeveelheid bans en de redenen. Daarom dat ik er ook maar vanuit ga dat ze een maandban heeft. En anders mag ze over een jaar terugkomen.
Hoevaak krijgen mensen die?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit toch ook nog een halfjaar ban tussen?
We hebben allemaal gezien wat er met jou gebeurd isquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vroeger had je nog wel mods die wat lieten weten maar ze zijn allemaal erg braaf tegenwoordig.
Nou volgens mij weinig geks. Ik heb me hard gemaakt om Kluun weg te krijgen dat was alles.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben allemaal gezien wat er met jou gebeurd is
langer dan een maand is effectively foreverquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Zit toch ook nog een halfjaar ban tussen?
Bij sommige users voel je dat wel aankomen. Als ze hem nu niet heeft zit ze wel dicht op het randje denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
langer dan een maand is effectively forever
Persvoorlichter bij White Housequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |