Trump heeft een hekel aan transgenders dus dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Persvoorlichter bij White House
Ik weet niet eens meer waarom je op roze gezet werd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou volgens mij weinig geks. Ik heb me hard gemaakt om Kluun weg te krijgen dat was alles.
Meer iets voor spuitpaling. Leugens over leugens, misschien dat er dan per ongeluk nog af en toe wat zinnigs uit komt ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Persvoorlichter bij White House
Maar ik heb een zonnehoed opquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je moet ook niet in de zon gaan zitten
Ja, ik ben nu tot de overtuiging gekomen dat we door reptielen geleid worden en ik kijk nu ook allemaal video's over uilenquote:
Zijn het wel boreale uilen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu tot de overtuiging gekomen dat we door reptielen geleid worden en ik kijk nu ook allemaal video's over uilen
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu tot de overtuiging gekomen dat we door reptielen geleid worden en ik kijk nu ook allemaal video's over uilen
Heeft meneer de Uil een partij opgericht?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik ben overtuigd.
Tijd voor nieuwe verkiezingen
FVD FVD FVDquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Ok, ik ben overtuigd.
Tijd voor nieuwe verkiezingen
Daar hebben ze tenminste nog echte winters¡!quote:
Hmm interessantquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben er van overtuigd dat de aarde een kubus is
Een Rubiks kubus?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Gecreëerd door een Wombatquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |