quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee. Stroomstoring. Or well. Straatverlichting is uit. Bijzonder![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel me nu al praktisch een week lang al verschrikkelijk. En ik heb eigenlijk geen idee wat ik er aan kan doen.
spannendquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee. Stroomstoring. Or well. Straatverlichting is uit. Bijzonder![]()
[ afbeelding ]
Studie+werk stress. Het gevoel dat ik en alles wat ik doe op het punt sta om in elkaar te klappen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]weet je waar het door komt? ik denk dat het dan misschien makkelijker is om er wat aan te doen
oei.. lastigquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Studie+werk stress. Het gevoel dat ik en alles wat ik doe op het punt sta om in elkaar te klappen.
geheel begrijpelijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga niet verder in detail want ik weet nu al dat er gezeik van gaat komen als ik hier sommige dingen toegeef.
centrale/mechanische ventilatie kaduuk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging eigenlijk even op het balkon kijken omdat ik ineens binnen sigarettenrook rook. Nog steeds trouwens. Maar er staat niemand onder mijn raam of balkon te roken. Buiten ruik je het ook niet. Misschien is mijn neus kapot
Nee, dan zou je het ergens anders ook, en sterker moeten ruiken. Dat is het niet. Nu is het weer weg ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
centrale/mechanische ventilatie kaduuk?
Wou het gewoon 1 keertje proberen en ach voor ¤20.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
ik heb ook 1x gezondigd hoor.. maar dat is een set van inmiddels >1200 euro
snap ik, en idd, voor die 2 tientjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wou het gewoon 1 keertje proberen en ach voor ¤20.
Buren?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging eigenlijk even op het balkon kijken omdat ik ineens binnen sigarettenrook rook. Nog steeds trouwens. Maar er staat niemand onder mijn raam of balkon te roken. Buiten ruik je het ook niet. Misschien is mijn neus kapot
Mja, zou wel kunnen op zich. Niet specifiek op gelet.quote:
Maar moet ook wel zeggen dat het meeste wat ik wil qua LEGO er ook niet eens te vinden is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, en idd, voor die 2 tientjes
Hier zit ook soms iemand te blowen en dan weet ik niet of er gewoon beneden op straat iemand zit of dat het de buurjongen schuin onder me is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, zou wel kunnen op zich. Niet specifiek op gelet.
trustenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, welterusten maar vast weer allen
Dan ga ik nu maar zelf metal opzetten via Spotifyquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:11 schreef Karzai het volgende:
heb nog twee metal plaatjes dat doen we vrijdag maar
lekker gegeten buikje zit weer vol ga ook maar in bed liggen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |