quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee. Stroomstoring. Or well. Straatverlichting is uit. Bijzonder![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voel me nu al praktisch een week lang al verschrikkelijk. En ik heb eigenlijk geen idee wat ik er aan kan doen.
spannendquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee. Stroomstoring. Or well. Straatverlichting is uit. Bijzonder![]()
[ afbeelding ]
Studie+werk stress. Het gevoel dat ik en alles wat ik doe op het punt sta om in elkaar te klappen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]weet je waar het door komt? ik denk dat het dan misschien makkelijker is om er wat aan te doen
oei.. lastigquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Studie+werk stress. Het gevoel dat ik en alles wat ik doe op het punt sta om in elkaar te klappen.
geheel begrijpelijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga niet verder in detail want ik weet nu al dat er gezeik van gaat komen als ik hier sommige dingen toegeef.
centrale/mechanische ventilatie kaduuk?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging eigenlijk even op het balkon kijken omdat ik ineens binnen sigarettenrook rook. Nog steeds trouwens. Maar er staat niemand onder mijn raam of balkon te roken. Buiten ruik je het ook niet. Misschien is mijn neus kapot
Nee, dan zou je het ergens anders ook, en sterker moeten ruiken. Dat is het niet. Nu is het weer weg ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
centrale/mechanische ventilatie kaduuk?
Wou het gewoon 1 keertje proberen en ach voor ¤20.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
ik heb ook 1x gezondigd hoor.. maar dat is een set van inmiddels >1200 euro
snap ik, en idd, voor die 2 tientjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wou het gewoon 1 keertje proberen en ach voor ¤20.
Buren?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ging eigenlijk even op het balkon kijken omdat ik ineens binnen sigarettenrook rook. Nog steeds trouwens. Maar er staat niemand onder mijn raam of balkon te roken. Buiten ruik je het ook niet. Misschien is mijn neus kapot
Mja, zou wel kunnen op zich. Niet specifiek op gelet.quote:
Maar moet ook wel zeggen dat het meeste wat ik wil qua LEGO er ook niet eens te vinden is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, en idd, voor die 2 tientjes
Hier zit ook soms iemand te blowen en dan weet ik niet of er gewoon beneden op straat iemand zit of dat het de buurjongen schuin onder me is.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, zou wel kunnen op zich. Niet specifiek op gelet.
trustenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, welterusten maar vast weer allen
Dan ga ik nu maar zelf metal opzetten via Spotifyquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:11 schreef Karzai het volgende:
heb nog twee metal plaatjes dat doen we vrijdag maar
lekker gegeten buikje zit weer vol ga ook maar in bed liggen denk ik
iedereen luistert metalquote:
deksel dicht doenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn WC borrelt weer.
K*TRIOOL hier
Hoelang moet/mag je daar nog?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn WC borrelt weer.
K*TRIOOL hier
Zit er niet eens opquote:
Is nog niet bekend. Woning waar ze voor mij hebben aangemeld, is nu nog bezet en eventueel worden opgeknapt. Kan nog wel een paar maanden duren.quote:
belachelijk.quote:
Paar maanden is best een breed begrip. Hopelijk is het snel een beetje duidelijk hoe en wat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit er niet eens op![]()
![]()
[..]
Is nog niet bekend. Woning waar ze voor mij hebben aangemeld, is nu nog bezet en eventueel worden opgeknapt. Kan nog wel een paar maanden duren.
Ze verhuizen nu mensen 1 keer per maand, om zo ook het personeel minder te belasten en ook zo wat kosten te besparen, want de verhuizing is voor rekening van de GGz...
Ik niet echt, maar ga toch voor 23.00 uur proberen te pitten. Wellicht nog wat lezen met muziek opquote:
Nee joh, ben je malquote:
ik heb van half 7 tot 9 bij het zwembad rond gehobbeld. chloor en actief zijn.. geen goede combi om wakker te voelen zodra je thuis bentquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet echt, maar ga toch voor 23.00 uur proberen te pitten. Wellicht nog wat lezen met muziek op
nopequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Nee, dat is wel zoquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb van half 7 tot 9 bij het zwembad rond gehobbeld. chloor en actief zijn.. geen goede combi om wakker te voelen zodra je thuis bent
Dat werkte snelquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
ja ja met @:ltvdk in zo'n bui ga ik de laptop uit doen, nog even lezen en dan in slaap pleuren.
Gute Nacht Freunde
Weet ik niet, vrij specifieke plaats?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens zo'n jeuk tussen je oor en kaak?
Diepe oor jeukquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee. Ik kan er niet bijquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Diepe oor jeukof iets anders, want dan weet ik zo even niet
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Wel jeuk zo heel diep in m'n oor, maar dat is altijd bij een oorontsteking en dat gaat ook gepaard met pijn in oor en kaak.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel jeuk zo heel diep in m'n oor, maar dat is altijd bij een oorontsteking en dat gaat ook gepaard met pijn in oor en kaak.
Dan zijn de lymfeklieren in je hals heel hard aan het werk om een bedreiging te verhelpen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, zet 'm op!quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn de lymfeklieren in je hals heel hard aan het werk om een bedreiging te verhelpen.
weer verzaaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je er vandaag wel voor je dienst
die zal het nog steeds prima doen gok ik, maar niet (meer) hierquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dimmie deed haar werk een stuk beter
ja mijn thai is nog niet goed genoeg:pquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die zal het nog steeds prima doen gok ik, maar niet (meer) hier
toch maar terug verhuizen naar nederland dan, of een thaise fok vinden
The Oemfoefoe is strong in this one.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:19 schreef Karzai het volgende:
Waarom moet ik weer werken terwijl de zon schijnt?
Allemaal grote blijquote:Nederlanders stijgen plekje op lijst van gelukkigste mensen ter wereld, Finnen wéér bovenaan
Finland is voor het achtste jaar op rij gerangschikt als het land met de gelukkigste bevolking ter wereld, volgens het World Happiness Report dat donderdag werd gepubliceerd. Nederland staat dit jaar op de vijfde plek. Dat is een plekje hoger dan vorig jaar.
https://www.ad.nl/buitenl(...)r-bovenaan~a33fb62f/
Balliequote:
Gelukkig is de Wilhelmina Toren ingestort, het geboortehuis van Antonie van Leeuwenhoek afgefikt, net zoals dat wat er nog aan oude bebouwing stond in Arnhem.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De zon gaat weer schijnen in Nederland
Er is ook geen nachtbewaking meerquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:36 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, @:Koen66 zit nu natuurlijk lekker op de boot, niemand voor de brug aanwezig
Krijg je met die bezuinigingen van DOGEquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is ook geen nachtbewaking meer
Hoog tijd voor een fanatieke bewapende privé brugwachter met schuim op het bekkie en rode ogen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je met die bezuinigingen van DOGE
dat vind ik dan wel weer bijzonder, meeste wordt wel gekopieerdquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar moet ook wel zeggen dat het meeste wat ik wil qua LEGO er ook niet eens te vinden is.
Wanneer heb je weer les?quote:Op donderdag 20 maart 2025 06:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn thai is nog niet goed genoeg:p
Volgende week woensdag is het 9 graden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Schitterend weer. Vandaag begint de lente
quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]De astronomische lente begint pas om 10.01 uur. Het is nog gewoon winter nu.
quote:The March equinox (vernal equinox) in Deventer is at 10:01 on Thursday, 20 March 2025.
dan ben ik er nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]De astronomische lente begint pas om 10.01 uur. Het is nog gewoon winter nu.
Ik laat de winter los. En omarm de lente.quote:
Duurt lang.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
eergisteren was de daglengte al over de 12 uur trouwens, dus ja
Hmm, misschien omdat de zon geen punt is?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
eergisteren was de daglengte al over de 12 uur trouwens, dus ja
ja, daarom vier ik het nu hieroquote:Op donderdag 20 maart 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]Blijf je dan niet in de winter hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |