iedereen luistert metalquote:
deksel dicht doenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn WC borrelt weer.
K*TRIOOL hier
Hoelang moet/mag je daar nog?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn WC borrelt weer.
K*TRIOOL hier
Zit er niet eens opquote:
Is nog niet bekend. Woning waar ze voor mij hebben aangemeld, is nu nog bezet en eventueel worden opgeknapt. Kan nog wel een paar maanden duren.quote:
belachelijk.quote:
Paar maanden is best een breed begrip. Hopelijk is het snel een beetje duidelijk hoe en wat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit er niet eens op![]()
![]()
[..]
Is nog niet bekend. Woning waar ze voor mij hebben aangemeld, is nu nog bezet en eventueel worden opgeknapt. Kan nog wel een paar maanden duren.
Ze verhuizen nu mensen 1 keer per maand, om zo ook het personeel minder te belasten en ook zo wat kosten te besparen, want de verhuizing is voor rekening van de GGz...
Ik niet echt, maar ga toch voor 23.00 uur proberen te pitten. Wellicht nog wat lezen met muziek opquote:
Nee joh, ben je malquote:
ik heb van half 7 tot 9 bij het zwembad rond gehobbeld. chloor en actief zijn.. geen goede combi om wakker te voelen zodra je thuis bentquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet echt, maar ga toch voor 23.00 uur proberen te pitten. Wellicht nog wat lezen met muziek op
nopequote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Nee, dat is wel zoquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb van half 7 tot 9 bij het zwembad rond gehobbeld. chloor en actief zijn.. geen goede combi om wakker te voelen zodra je thuis bent
Dat werkte snelquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
ja ja met @:ltvdk in zo'n bui ga ik de laptop uit doen, nog even lezen en dan in slaap pleuren.
Gute Nacht Freunde
Weet ik niet, vrij specifieke plaats?quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook weleens zo'n jeuk tussen je oor en kaak?
Diepe oor jeukquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee. Ik kan er niet bijquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Diepe oor jeukof iets anders, want dan weet ik zo even niet
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Wel jeuk zo heel diep in m'n oor, maar dat is altijd bij een oorontsteking en dat gaat ook gepaard met pijn in oor en kaak.quote:Op woensdag 19 maart 2025 22:33 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |