De bewoners kunnen jullie niet zienquote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
hoorde ik dat nou goed, zonder bewoners?
Jullie gaan de bewoners niet zienquote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
hoorde ik dat nou goed, zonder bewoners?
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie gaan de bewoners niet zien
( ik neem aan voor de show)
Ze treden volgens mij niet op voot andere bewoners, zei BB net.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
nee, zo meteen optreden in game room voor de andere bewoners.
Dit is laatste repetitie
vond de eerste versie het leukstequote:Op maandag 17 maart 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
Ow wacht, Jolien moet als Hanna van K3 doorgaan (of de oude rode versie).
Dat vind ik ookquote:Op maandag 17 maart 2025 21:08 schreef Droopie het volgende:
BB had best nog even een 2e rehearsel kunnen toelaten.
Ze moeten als eerstequote:Op maandag 17 maart 2025 21:08 schreef Droopie het volgende:
BB had best nog even een 2e rehearsel kunnen toelaten.
ja daar gebeurt genoeg. Maar dat zal hier wel niet besproken mogen wordenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:15 schreef odie22 het volgende:
ff de uitzending op pauze , dat is ook smullen trouwens![]()
bloed nerveus is zequote:
Is ook om te lachenquote:
Het idee was idd beter dan de uitvoering, maar je moet maar durven te zingen voor een publiekquote:
ze hebben maar 1x kunne oefenen met muziekquote:Op maandag 17 maart 2025 21:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het idee was idd beter dan de uitvoering, maar je moet maar durven te zingen voor een publiek
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Zong Jolien nu: MAtti gaf stiekem een zoen
Gevolgd door Jol weet niet wat te doen?
Dat moest zijn JEF gaf stiekem een zoen.
Gevolgd door Jol weet niet wat te doen
Oyalele, waar de mond van vol is............
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef Willewa het volgende:
‘En Mattie geeft stiekem een zoen? En Jol weet niet wat te doen?’ Hoe toepasselijk
Jeffquote:Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Gewoon Jeffquote:Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze VERSPRAK zich!quote:Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef Willewa het volgende:
‘En Mattie geeft stiekem een zoen? En Jol weet niet wat te doen?’ Hoe toepasselijk
Nee jeffquote:Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Je nederige excuses aanbiedenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:25 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Solly, hoe kan ik weer in uw genade vallen?
Hahah ja maar was toch grappig? Of heb ik nu iets fouts gezegdquote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze VERSPRAK zich!
Echt Freudiaanse lapsus. Moest Jeff zijn die stiekem een zoen gaf
Ook met de kleding....leuk hoor....hebben hun best gedaan.....quote:Op maandag 17 maart 2025 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
knap gedaan voor de ontzettend korte tijd die ze krijgen
Ze zingen Jeffquote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
??? Wat gaat het hier raaaar soms. Jeetje haha. Ik herhaalde enkel wat ze zelf zongen![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
??? Wat gaat het hier raaaar soms. Jeetje haha. Ik herhaalde enkel wat ze zelf zongen![]()
![]()
DBK?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Flow3r het volgende:
ze mogen zich nog niet omkleden, nog een keer voor familie misschien ?
Denk de andere morgen of zoquote:
Ja was toch gewoon grappigquote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
vond het wel grappig dat ze het zong ook
Ja klopt, ik dacht ook wat gebeurd hierquote:Op maandag 17 maart 2025 21:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
De eerste keer zongen ze Mattie. Beter opletten hoor mensen
Jolien maakte echt een Freudiaanse lapsus door de 1e keer te zingen "Matti gaf stiekem een zoen".quote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde de eerste keer ook Mattie en dacht huh awkwardquote:Op maandag 17 maart 2025 21:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
De eerste keer zongen ze Mattie. Beter opletten hoor mensen
jup, is best moeilijkquote:Op maandag 17 maart 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
Vond het leuk gedaan op zo'n korte tijd ook nog.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:
en ook maar 1 keer op muziek kunnen oefenen, eigenlijk gewoon niet te doen manquote:
mattie verstond dat ookquote:Op maandag 17 maart 2025 21:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik hoorde de eerste keer ook Mattie en dacht huh awkward
ja echtquote:Op maandag 17 maart 2025 21:29 schreef zodeju het volgende:
Jolien staat die haarkleur erg mooi.....en Sharice dat donkere ook wel.
was helemaal verbijstering denk dat ze in de war waren met welk stukje beginnen David en het scheetje en Mattie de plee schoonmaken het werd DATTIEquote:
Hoorde ik het toch goed 😁quote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De 1e keer zong ze echt Matti, hoor!
Misschien:quote:
Als je dat wil horen hoor je dat iddquote:Op maandag 17 maart 2025 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was helemaal verbijstering denk dat ze in de war waren met welk stukje beginnen David en het scheetje en Mattie de plee schoonmaken het werd DATTIE
hahahaha 4 keer terug geluisterd net @:Willewa en @:Jackiegekkie
Er is weinig kartel meer over de laatste dagen 😉quote:
Nee denk gewoon voor de opvulling dat er 6 stoelen staan.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Misschien:
maandag optreden Jolien & Sharice
dinsdag optreden Jane & Jordy
woensdag optreden Pootje & Matti
donderdag optreden surprise guest / oud bewoners / familie?
(ik weet niet wie op dinsdag of woensdag gaat, kan ook omgewisseld zijn)
ik bedoel natuurlijk gewoon op de slaapzaal, niet op de suitequote:Op maandag 17 maart 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is weinig kartel meer over de laatste dagen 😉
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:41 schreef Adat231 het volgende:
jane en jordy kennen de tekst nog niet, hoe gaan die dit in godsnaam doen
Ach vandaag al 15000 gewonnen met janequote:Op maandag 17 maart 2025 21:39 schreef C.A.I het volgende:
Jordy denkt hoe kom ik over dat optreden van die power vrouwe nu heen om dat geld te winnen zucht zucht peinz peinzzzz
Ook belachelijk dat ze maar 1 dag krijgen met de spullen en tekst om te oefenen. Voor alle drie trouwensquote:Op maandag 17 maart 2025 21:41 schreef Adat231 het volgende:
jane en jordy kennen de tekst nog niet, hoe gaan die dit in godsnaam doen
Ze zingen allebei Mattie geeft stiekem een zoen en later allebei Jeffrey. Das toch echt raar.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:30 schreef spapaars het volgende:
de Kanaries Live
https://streamable.com/8lzn7v
[ afbeelding ]
Eens!!quote:Op maandag 17 maart 2025 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ook belachelijk dat ze maar 1 dag krijgen met de spullen en tekst om te oefenen. Voor alle drie trouwens
Volgens mij vond hij het juist heel leukquote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
En Jordy is weer chag, hij stond niet in het middelpunt de lul
Kan je gedachten lezen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
Mattie en Pootje hopelijk danquote:Op maandag 17 maart 2025 21:46 schreef T0wler het volgende:
[..]
Dan zullen er nog wel 2 wakker blijven
jij kan het ook wel eens fout hebben hoor! mijn godquote:Op maandag 17 maart 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je dat wil horen hoor je dat iddvolgens mij was het ‘Mattie’, net ook nog teruggeluisterd. Maar goed, niet zo’n zin in weer een ellenlange discussie 😅
Hij had het juist naar z'n zin onzin dit😂quote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
Boeien. Ze heeft zich helemaal in CoS gewrongen zonder er zelf maar iets voor hoeven te doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is die van die versierde pot he
Hij had het juist naar z'n zin onzin dit😂quote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
Jolien vast ook nogquote:
Nee , hij gaat zo naar de suite volgens mijquote:Op maandag 17 maart 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy lekker in zijn eigen bedje weer vandaag
Het was niet alleen Willewa die het heeft gehoordquote:Op maandag 17 maart 2025 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jij kan het ook wel eens fout hebben hoor! mijn god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |