Dat gaat denk over de Gazeuse (of Grenadine), want ze likt de onderkant van haar bord af.quote:
Thuis noemen we dat ook wel roodquote:Op maandag 17 maart 2025 19:02 schreef Willewa het volgende:
Schakel net weer in, zo wat is Pootje bruin
Haha ja, idd. Maar het zit er een beetje middenin volgens mij. Of het kwam door de belichting.quote:
Och thanks, ik zat gewoon naar saaie afwassessie te kijken waar K3 werd gezongenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha kan jij wat van circus vraagt jordy aan jane
gaan ze ook als het goed is, zingen dansen.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:22 schreef Lrod01 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon beter simpelweg samen iets zingen.
Greatest showmanquote:Op maandag 17 maart 2025 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gaan ze ook als het goed is, zingen dansen.
dit is de intro, het voorwoord
ben alleen de naam alweer kwijt van het nummer, iets met showman ofzo
the greatest showmanquote:Op maandag 17 maart 2025 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nopequote:Op maandag 17 maart 2025 19:25 schreef Willewa het volgende:
Hebben ze enige indicatie qua voorbereidingstijd eigenlijk?
Wel grappig dat Pootje en Mattie dan gewoon gaan kaartenquote:
Iedere dag 1 duo ze mogen op de dag zelf 1 x een uur in de panickroom oefenenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:25 schreef Willewa het volgende:
Hebben ze enige indicatie qua voorbereidingstijd eigenlijk?
Ze hadden een gedichtje als voorwoorquote:Op maandag 17 maart 2025 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
from now on - greatest showman
Ja maar heb net Sharice en Jolien wel bezig gehoord en Jane en Jordy nu in de suite bezig.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iedere dag 1 duo ze mogen op de dag zelf 1 x een uur in de panickroom oefenen
Geen idee.. kijk maar half naar de streams nuquote:Op maandag 17 maart 2025 19:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op de uiteindelijke act, maar dit gaat om oefentijd in de panic room toch?
Jolien en Sharice hebben al mogen oefenen in de PR.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op de uiteindelijke act, maar dit gaat om oefentijd in de panic room toch?
Ik bedoelde eigenlijk 1, 2, of 3 dagen oid. Zodat we daar een beetje uit af konden leiden wanneer het ongeveer isquote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iedere dag 1 duo ze mogen op de dag zelf 1 x een uur in de panickroom oefenen
Okidokie nou gelukkig kan ik vanavond de hele avond kijken, dus ben benieuwd. Thanksquote:Op maandag 17 maart 2025 19:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jolien en Sharice hebben al mogen oefenen in de PR.
Ze kregen een uur repetitie-tijd en zeiden nadien tegen de anderen dat dat niet genoeg was omdat ze ook nog props/rekwisieten moesten knutselen. Daarom zijn ze al de hele avond hun liedje en danspasjes aan het oefenen in boudoir.
Volgens wat ik opving van de gesprekken van de bewoners denken ze dat Jolien en Sharice vanavond hun act voor echt gaan moeten doen. Heel zeker waren ze er echter niet van, want BB was blijkbaar niet duidelijk geweest.
Feit dat ze aan het make-uppen zijn, denk ik toch wel dat ze verwachten of weten straks hun act te gaan moeten doen.
Jolien en Sharice zeiden net: wel vervelend dat we niet weten hoeveel tijd we nog hebben. Sebiet roept BB ons dat we naar de PR komen, terwijl ik nog bezig ben met je make-upquote:Op maandag 17 maart 2025 19:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk 1, 2, of 3 dagen oid. Zodat we daar een beetje uit af konden leiden wanneer het ongeveer isHet is allemaal makkelijk te missen als je niet constant kan kijken dus hoop altijd op een beetje indicatie
dus dacht wie weet hebben ze te horen gekregen wanneer het was.
Vroeg me dat af omdat ik Mattheus en Pootje zag kaarten en het misschien een indicatie was dat ze er iets over wisten en dus niet zo’n haast was.
iedere avond 1 duo dus 3 avonden, vanavond 1e duoquote:Op maandag 17 maart 2025 19:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk 1, 2, of 3 dagen oid. Zodat we daar een beetje uit af konden leiden wanneer het ongeveer isHet is allemaal makkelijk te missen als je niet constant kan kijken dus hoop altijd op een beetje indicatie
dus dacht wie weet hebben ze te horen gekregen wanneer het was.
Vroeg me dat af omdat ik Mattheus en Pootje zag kaarten en het misschien een indicatie was dat ze er iets over wisten en dus niet zo’n haast was.
Dus toch wel de act en niet oefentijd PR, zoals ik het hier begrepen hebquote:Op maandag 17 maart 2025 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. kijk maar half naar de streams nu![]()
Sterke sinterklaasrijmschema’squote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef Folies het volgende:
Schaarse tijden. Ze zijn niet te benijden. Ik ga hier slecht op.
Misschien is de blaar wel gesprongen.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Lrod01 het volgende:
Jane gilde iets en de stream was plots weg. Heeft veel last van de blaar denk ik.
Ja dat dacht ik ook. Jane toch? Was ze gewoon even luide Jane of pijnlijke wond vroeg ik me af. Ze zei net al dat het teringpijn deed toen ze even het verband eraf haalde.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:48 schreef rinardo het volgende:
Daar ging iets niet goed, wat een gil en gelijk twin stream
denk ik ook, ze hebben beide een goede stem voor een duet, maar geen claudia de brey ajbquote:Op maandag 17 maart 2025 19:22 schreef Lrod01 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon beter simpelweg samen iets zingen.
Ja het was Janequote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Jane toch? Was ze gewoon even luide Jane of pijnlijke wond vroeg ik me af. Ze zei net al dat het teringpijn deed toen ze even het verband eraf haalde.
Dacht al dat dat zou gebeuren. Is enorm pijnlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Misschien is de blaar wel gesprongen.
Snap niet dat ze dat niet eerder heeft gehadquote:
Ze had er aan gezeten en het eraf gehaald volgens mij. Ze wist dat dat niet mochten.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Wat ik begrijp
Gaas vast gaan plakken aan de wond
volgens mij een roastquote:Op maandag 17 maart 2025 19:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar heb net Sharice en Jolien wel bezig gehoord en Jane en Jordy nu in de suite bezig.
Maar misschien doen Pootje en Mattheus gewoon wat redelijk eenvoudigs natuurlijk en is het idee al wel duidelijk.
Heeft ze wel gehad. Althans. Ik heb al eerder gezien dat ze zalf erop kreeg.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat niet eerder heeft gehad
Zalf welquote:Op maandag 17 maart 2025 19:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Heeft ze wel gehad. Althans. Ik heb al eerder gezien dat ze zalf erop kreeg.
10000 geloof ikquote:Op maandag 17 maart 2025 19:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat kunnen ze ookal weer winnen met de optredens?
Ik hoorde ze ook over flamazinequote:Op maandag 17 maart 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zalf wel
Maar wat ik vooral heb gezien is vaseline
Aah vandaar dat sommigenzo hunnbest doen. Jolien is nog maar ff alleen aannhet oefenen in de voorraadkamerquote:
en daarom denk ik dat ze gaan winnenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry moet lachen om dat dansje. Doet mijn kleindochter van 5 ook altijd voor de tv.in haar k3 jurk
Dat hoort ook bij de k3 muziek hequote:Op maandag 17 maart 2025 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry moet lachen om dat dansje. Doet mijn kleindochter van 5 ook altijd voor de tv.in haar k3 jurk
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
Sharice vindt het op squashen lijken![]()
[ afbeelding ]
Zodat ze alvast weet dat ze die straks vastheeft ze oefent zo echt mogelijkquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
kom op, FEBO, roep ze maar voor hun show!
Of geef de Belgen iets anders op stream.
Ik zit al 6u te kijken naar steeds dit repeteren! pff
Was niet op haar mond.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:12 schreef mijntjexx het volgende:
Nou sorry hoor, maar op dat filmpje wat op juicechannel staat is duidelijk te zien dat ze elkaar aan het teasen zijn en hij haar kust op haar mond. Dit zie je vooral als je haar oor in de gaten houdt. Haar oor is duidelijk te zien en daar komt zijn mond niet terecht
Ik heb gewerkt en check nu voor het eerst de streamverslagen en ik deel nu mijn commentaar op de streams. Duidelijk wel op de mondquote:Op maandag 17 maart 2025 20:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Was niet op haar mond.
Maar waar komt deze discussie nou ineens weer vandaan?
Is dat net gebeurt??quote:Op maandag 17 maart 2025 20:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt en check nu voor het eerst de streamverslagen en ik deel nu mijn commentaar op de streams. Duidelijk wel op de mond
Ik vind het heel knap dat je ‘duidelijk op de mond’ hebt gezien. Er waren 2 kussen van Mattie op Jolien haar bovenarm.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt en check nu voor het eerst de streamverslagen en ik deel nu mijn commentaar op de streams. Duidelijk wel op de mond
Ik bedoel het andere filmpj, niet het bovenarm kus filmpje waarin ze nog extra even door zijn haren wrijft tijdens de kusjes op de arm. Dat filmpje bedoel ik niet. Ik bedoel het filmpje waarin haar oor duidelijk te zien is en matti op zijn rug ligt. Dam gaat hij opeens naar haar toe . Het oor blijft vrij in beeldquote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je ‘duidelijk op de mond’ hebt gezien. Er waren 2 kussen van Mattie op Jolien haar bovenarm.
Nee joh vannacht en het was geen kus op de mond maar een kusje op de arm of laat ik zeggen het klonk als een kusje want je kon het niet zien.quote:
Hopelijk gaan we deze discussie niet weer krijgenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je ‘duidelijk op de mond’ hebt gezien. Er waren 2 kussen van Mattie op Jolien haar bovenarm.
Weet ik. Heb de beelden gezien. Daarom dequote:Op maandag 17 maart 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh vannacht en het was geen kus op de mond maar een kusje op de arm of laat ik zeggen het klonk als een kusje want je kon het niet zien.
Ze waren aam het fluisteren over iets wat hem dwars zat en niet wilde dat de hele wereld het zou horen.
Dit stukje bedoel ik nietquote:Op maandag 17 maart 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh vannacht en het was geen kus op de mond maar een kusje op de arm of laat ik zeggen het klonk als een kusje want je kon het niet zien.
Ze waren aam het fluisteren over iets wat hem dwars zat en niet wilde dat de hele wereld het zou horen.
Daarom het is nu gezellig hier en gezellig op de streams, laten we dat lekker zo houden.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Weet ik. Heb de beelden gezien. Daarom deomdat het nu niet op stream tezien is maar vannacht.
Ik heb nu nav je bericht daar gekeken en dat is idd een ander moment, daar is een stuk minder ‘duidelijk’ op te zien dat er überhaupt iets gebeurt daar. Ik weet niet hoe je dat ‘duidelijk’ acht en zeker weet dat dat een kus is enz. Dat is wel echt invullen imo.quote:
MIjntje we gaan deze discussie niet weer voeren, daar is het de hele morgen al over gegaanquote:
Willewa niet weer aubquote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb nu nav je bericht daar gekeken en daar is een stuk minder ‘duidelijk’ op te zien dat er überhaupt iets gebeurt daar. Ik weet niet hoe je dat ‘duidelijk’ acht en zeker weet dat dat een kus is enz. Dat is wel echt invullen imo.
Ik doelde idd op een ander moment waar wel duidelijk 2 hoorbare en zichtbare zoenen op de arm waren.
Jammer ik stop, maar ik blijf dezelfde mening houdenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjntje we gaan deze discussie niet weer voeren, daar is het de hele morgen al over gegaan
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jammer ik stop, maar ik blijf dezelfde mening houden
…….. Ik probeer enkel echt gebeurde dingen en aannames te scheiden. Maar goed. Het gaat moeilijk hier somsquote:
Is wel makkelijke tekst. Hoef je niet echt te oefenenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
Ja mattie , hij kan wel hard om hun act lachen maar ik heb nog niets van hun gezien
Ik heb ze alleen wat horen zeggen over de telefooncel en de Tomatenplukkers
[ afbeelding ]
Ojaaa. De mensen immiteren inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2025 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
geloof dat ze situaties wilden gaan nadoen uit het bb huis. zoals kouseband roepen, het scannen van jordy. dat soort dingen
Nee , jammer want het idee is er wel (een soort van) . Maar ze doen geen ene moer om er iets van te maken.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:25 schreef rinardo het volgende:
Pootje en Mattie slechtste act dus die nemen het niet serieus
Ja witte en ook dingetjes om de rokjes te versierenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik ben bijna zeker dat ik voor k3 ga stemmen
ze hebben ook korte rokjes enzo
Ja minpunten van andere bewoners uitvergroten , maar dan moet je wel weten wat je wil gaan doen en eea op papier zetten. Het is een leuk idee, Pootje is zo gek als een deur, super expressief en schaamt zich nergens voor .quote:Op maandag 17 maart 2025 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
geloof dat ze situaties wilden gaan nadoen uit het bb huis. zoals kouseband roepen, het scannen van jordy. dat soort dingen
gaaf!quote:Op maandag 17 maart 2025 20:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja witte en ook dingetjes om de rokjes te versieren
[ link | afbeelding ]
ik ook dus nietquote:
Maar zij moeten misschien pas woensdagavond?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja minpunten van andere bewoners uitvergroten , maar dan moet je wel weten wat je wil gaan doen en eea op papier zetten. Het is een leuk idee, Pootje is zo gek als een deur, super expressief en schaamt zich nergens voor .
Met hem zou je juist iets tofs kunnen doen . jammer dat ze geen moeite doen.
is garpjequote:Op maandag 17 maart 2025 20:32 schreef Folies het volgende:
Jane is bijna nooit tevree, ze doet na half 12 pas mee.
mattie vertrouwt op pootje, en pootje gaat voor de improvisatie gok ikquote:Op maandag 17 maart 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja minpunten van andere bewoners uitvergroten , maar dan moet je wel weten wat je wil gaan doen en eea op papier zetten. Het is een leuk idee, Pootje is zo gek als een deur, super expressief en schaamt zich nergens voor .
Met hem zou je juist iets tofs kunnen doen . jammer dat ze geen moeite doen.
Maar ja![]()
[ afbeelding ]
Jane grapt daar zelf ook om, dat ze zo'n ochtendhumeur heeft en dat ze pas tegen een uur of 11 aanspreekbaar wordt (haar woorden, vast ook wel overdreven, dat van een uur of 11)quote:
Pootje kan allesquote:Op maandag 17 maart 2025 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mattie vertrouwt op pootje, en pootje gaat voor de improvisatie gok ik
Dan moeten ze dat wel heel goed en grappig doen, want die andere 2 duo’s maken er wel meer een act van volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
Jane heeft ook een enorm ochtendhumeur steedsquote:Op maandag 17 maart 2025 20:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane grapt daar zelf ook om, dat ze zo'n ochtendhumeur heeft en dat ze pas tegen een uur of 11 aanspreekbaar wordt (haar woorden, vast ook wel overdreven, dat van een uur of 11)
Morgen om 8:30 de act van Jane en Jordy zou wel humor zijn van BB.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane grapt daar zelf ook om, dat ze zo'n ochtendhumeur heeft en dat ze pas tegen een uur of 11 aanspreekbaar wordt (haar woorden, vast ook wel overdreven, dat van een uur of 11)
Ah klaarmaken voor de show, das wat anders dan ik dachtquote:Op maandag 17 maart 2025 20:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien en Sharice mogen met hun spullen en kledij zich gaan klaarmaken voor de show!
Nee nee, zich nog even omkleden en alles klaar zetten.quote:
Nu al vanavond? Of oefenen met kleding aan?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien en Sharice mogen met hun spullen en kledij zich gaan klaarmaken voor de show!
Show deze avond!quote:Op maandag 17 maart 2025 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu al vanavond? Of oefenen met kleding aan?
dat is het verkeerde nummer sharicequote:Op maandag 17 maart 2025 20:40 schreef Puzzie het volgende:
Sharice: 'And we where come back home , cooome back hoome'![]()
[ afbeelding ]
Bah echt misselijk van die ventquote:Op maandag 17 maart 2025 20:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jorda is vooral trots op z’n eigen Tiktoks denk ik
Vanavond show??? Zeker weer gelijk met de uitzending??quote:Op maandag 17 maart 2025 20:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Show deze avond!
Eerst klaarmaken en heeeeel misschien nog kleine repetitie? Maar dat zijn ze zelf niet zeker of dat nog zal kunnen.
Open sollicitatie van Jolien als Julia van K3 ooit zwanger wordt.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ze zouden ook nog hun haren kleuren, hoorde ik daarnet zeggen.
Maar als je maar met 2 bent, dan kun je toch niet 3 kleuren doen als K3?
Ben benieuwd.
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
gaan ze zelfs nog een outfit wissel doen
dit is gewoon echt tot in de puntjes voorbereidquote:Op maandag 17 maart 2025 20:44 schreef Willewa het volgende:
Jurkje erover en die gaat dus af’gescheurd’ worden tijdens de act en dan staan ze in hun BB2-shirts en rokje.
he neejquote:Op maandag 17 maart 2025 20:44 schreef Willewa het volgende:
Jurkje erover en die gaat dus af’gescheurd’ worden tijdens de act en dan staan ze in hun BB2-shirts en rokje.
Kan echt wel wat worden. Sharice kan ook nog eens vrij goed zingenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is gewoon echt tot in de puntjes voorbereid
Oh oepsquote:Op maandag 17 maart 2025 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he neej
nu heb je de hele act verklapt
Begin bijna te denken dat ze een filmpje gaan opnemen en dat dit later uitgezonden wordt of zo.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:46 schreef Willewa het volgende:
Haren dus ook nog. Ben wel impressed by de voorbereiding.
Ja ik vind dit er echt mooi uitzien hoor bij haarquote:Op maandag 17 maart 2025 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
Vind dit wel leuker uitzien bij Sharice
Sharice zelf: ik ben freaking ugly
zeker weten heel goed bedacht allemaalquote:Op maandag 17 maart 2025 20:46 schreef Willewa het volgende:
Haren dus ook nog. Ben wel impressed by de voorbereiding.
Ze konden vragen wat ze wilden, dacht ik?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Spuitbus is leeg.. maar en zitten nog blonden plukken.
Paste pruiken niet in het budget?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |