Geen idee.. kijk maar half naar de streams nuquote:Op maandag 17 maart 2025 19:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op de uiteindelijke act, maar dit gaat om oefentijd in de panic room toch?
Jolien en Sharice hebben al mogen oefenen in de PR.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja op de uiteindelijke act, maar dit gaat om oefentijd in de panic room toch?
Ik bedoelde eigenlijk 1, 2, of 3 dagen oid. Zodat we daar een beetje uit af konden leiden wanneer het ongeveer isquote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iedere dag 1 duo ze mogen op de dag zelf 1 x een uur in de panickroom oefenen
Okidokie nou gelukkig kan ik vanavond de hele avond kijken, dus ben benieuwd. Thanksquote:Op maandag 17 maart 2025 19:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jolien en Sharice hebben al mogen oefenen in de PR.
Ze kregen een uur repetitie-tijd en zeiden nadien tegen de anderen dat dat niet genoeg was omdat ze ook nog props/rekwisieten moesten knutselen. Daarom zijn ze al de hele avond hun liedje en danspasjes aan het oefenen in boudoir.
Volgens wat ik opving van de gesprekken van de bewoners denken ze dat Jolien en Sharice vanavond hun act voor echt gaan moeten doen. Heel zeker waren ze er echter niet van, want BB was blijkbaar niet duidelijk geweest.
Feit dat ze aan het make-uppen zijn, denk ik toch wel dat ze verwachten of weten straks hun act te gaan moeten doen.
Jolien en Sharice zeiden net: wel vervelend dat we niet weten hoeveel tijd we nog hebben. Sebiet roept BB ons dat we naar de PR komen, terwijl ik nog bezig ben met je make-upquote:Op maandag 17 maart 2025 19:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk 1, 2, of 3 dagen oid. Zodat we daar een beetje uit af konden leiden wanneer het ongeveer isHet is allemaal makkelijk te missen als je niet constant kan kijken dus hoop altijd op een beetje indicatie
dus dacht wie weet hebben ze te horen gekregen wanneer het was.
Vroeg me dat af omdat ik Mattheus en Pootje zag kaarten en het misschien een indicatie was dat ze er iets over wisten en dus niet zo’n haast was.
iedere avond 1 duo dus 3 avonden, vanavond 1e duoquote:Op maandag 17 maart 2025 19:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk 1, 2, of 3 dagen oid. Zodat we daar een beetje uit af konden leiden wanneer het ongeveer isHet is allemaal makkelijk te missen als je niet constant kan kijken dus hoop altijd op een beetje indicatie
dus dacht wie weet hebben ze te horen gekregen wanneer het was.
Vroeg me dat af omdat ik Mattheus en Pootje zag kaarten en het misschien een indicatie was dat ze er iets over wisten en dus niet zo’n haast was.
Dus toch wel de act en niet oefentijd PR, zoals ik het hier begrepen hebquote:Op maandag 17 maart 2025 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. kijk maar half naar de streams nu![]()
Sterke sinterklaasrijmschema’squote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef Folies het volgende:
Schaarse tijden. Ze zijn niet te benijden. Ik ga hier slecht op.
Misschien is de blaar wel gesprongen.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Lrod01 het volgende:
Jane gilde iets en de stream was plots weg. Heeft veel last van de blaar denk ik.
Ja dat dacht ik ook. Jane toch? Was ze gewoon even luide Jane of pijnlijke wond vroeg ik me af. Ze zei net al dat het teringpijn deed toen ze even het verband eraf haalde.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:48 schreef rinardo het volgende:
Daar ging iets niet goed, wat een gil en gelijk twin stream
denk ik ook, ze hebben beide een goede stem voor een duet, maar geen claudia de brey ajbquote:Op maandag 17 maart 2025 19:22 schreef Lrod01 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon beter simpelweg samen iets zingen.
Ja het was Janequote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Jane toch? Was ze gewoon even luide Jane of pijnlijke wond vroeg ik me af. Ze zei net al dat het teringpijn deed toen ze even het verband eraf haalde.
Dacht al dat dat zou gebeuren. Is enorm pijnlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Misschien is de blaar wel gesprongen.
Snap niet dat ze dat niet eerder heeft gehadquote:
Ze had er aan gezeten en het eraf gehaald volgens mij. Ze wist dat dat niet mochten.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Wat ik begrijp
Gaas vast gaan plakken aan de wond
volgens mij een roastquote:Op maandag 17 maart 2025 19:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar heb net Sharice en Jolien wel bezig gehoord en Jane en Jordy nu in de suite bezig.
Maar misschien doen Pootje en Mattheus gewoon wat redelijk eenvoudigs natuurlijk en is het idee al wel duidelijk.
Heeft ze wel gehad. Althans. Ik heb al eerder gezien dat ze zalf erop kreeg.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat niet eerder heeft gehad
Zalf welquote:Op maandag 17 maart 2025 19:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Heeft ze wel gehad. Althans. Ik heb al eerder gezien dat ze zalf erop kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |