Och thanks, ik zat gewoon naar saaie afwassessie te kijken waar K3 werd gezongenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
haha kan jij wat van circus vraagt jordy aan jane
gaan ze ook als het goed is, zingen dansen.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:22 schreef Lrod01 het volgende:
Kunnen ze niet gewoon beter simpelweg samen iets zingen.
Greatest showmanquote:Op maandag 17 maart 2025 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gaan ze ook als het goed is, zingen dansen.
dit is de intro, het voorwoord
ben alleen de naam alweer kwijt van het nummer, iets met showman ofzo
the greatest showmanquote:Op maandag 17 maart 2025 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nopequote:Op maandag 17 maart 2025 19:25 schreef Willewa het volgende:
Hebben ze enige indicatie qua voorbereidingstijd eigenlijk?
Wel grappig dat Pootje en Mattie dan gewoon gaan kaartenquote:
Iedere dag 1 duo ze mogen op de dag zelf 1 x een uur in de panickroom oefenenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:25 schreef Willewa het volgende:
Hebben ze enige indicatie qua voorbereidingstijd eigenlijk?
Ze hadden een gedichtje als voorwoorquote:Op maandag 17 maart 2025 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
from now on - greatest showman
Ja maar heb net Sharice en Jolien wel bezig gehoord en Jane en Jordy nu in de suite bezig.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Iedere dag 1 duo ze mogen op de dag zelf 1 x een uur in de panickroom oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop