Ik heb nu nav je bericht daar gekeken en dat is idd een ander moment, daar is een stuk minder ‘duidelijk’ op te zien dat er überhaupt iets gebeurt daar. Ik weet niet hoe je dat ‘duidelijk’ acht en zeker weet dat dat een kus is enz. Dat is wel echt invullen imo.quote:
MIjntje we gaan deze discussie niet weer voeren, daar is het de hele morgen al over gegaanquote:
Willewa niet weer aubquote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb nu nav je bericht daar gekeken en daar is een stuk minder ‘duidelijk’ op te zien dat er überhaupt iets gebeurt daar. Ik weet niet hoe je dat ‘duidelijk’ acht en zeker weet dat dat een kus is enz. Dat is wel echt invullen imo.
Ik doelde idd op een ander moment waar wel duidelijk 2 hoorbare en zichtbare zoenen op de arm waren.
Jammer ik stop, maar ik blijf dezelfde mening houdenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjntje we gaan deze discussie niet weer voeren, daar is het de hele morgen al over gegaan
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jammer ik stop, maar ik blijf dezelfde mening houden
…….. Ik probeer enkel echt gebeurde dingen en aannames te scheiden. Maar goed. Het gaat moeilijk hier somsquote:
Is wel makkelijke tekst. Hoef je niet echt te oefenenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:23 schreef Puzzie het volgende:
Ja mattie , hij kan wel hard om hun act lachen maar ik heb nog niets van hun gezien
Ik heb ze alleen wat horen zeggen over de telefooncel en de Tomatenplukkers
[ afbeelding ]
Ojaaa. De mensen immiteren inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2025 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
geloof dat ze situaties wilden gaan nadoen uit het bb huis. zoals kouseband roepen, het scannen van jordy. dat soort dingen
Nee , jammer want het idee is er wel (een soort van) . Maar ze doen geen ene moer om er iets van te maken.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:25 schreef rinardo het volgende:
Pootje en Mattie slechtste act dus die nemen het niet serieus
Ja witte en ook dingetjes om de rokjes te versierenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik ben bijna zeker dat ik voor k3 ga stemmen
ze hebben ook korte rokjes enzo
Ja minpunten van andere bewoners uitvergroten , maar dan moet je wel weten wat je wil gaan doen en eea op papier zetten. Het is een leuk idee, Pootje is zo gek als een deur, super expressief en schaamt zich nergens voor .quote:Op maandag 17 maart 2025 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
geloof dat ze situaties wilden gaan nadoen uit het bb huis. zoals kouseband roepen, het scannen van jordy. dat soort dingen
gaaf!quote:Op maandag 17 maart 2025 20:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja witte en ook dingetjes om de rokjes te versieren
[ link | afbeelding ]
ik ook dus nietquote:
Maar zij moeten misschien pas woensdagavond?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja minpunten van andere bewoners uitvergroten , maar dan moet je wel weten wat je wil gaan doen en eea op papier zetten. Het is een leuk idee, Pootje is zo gek als een deur, super expressief en schaamt zich nergens voor .
Met hem zou je juist iets tofs kunnen doen . jammer dat ze geen moeite doen.
is garpjequote:Op maandag 17 maart 2025 20:32 schreef Folies het volgende:
Jane is bijna nooit tevree, ze doet na half 12 pas mee.
mattie vertrouwt op pootje, en pootje gaat voor de improvisatie gok ikquote:Op maandag 17 maart 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja minpunten van andere bewoners uitvergroten , maar dan moet je wel weten wat je wil gaan doen en eea op papier zetten. Het is een leuk idee, Pootje is zo gek als een deur, super expressief en schaamt zich nergens voor .
Met hem zou je juist iets tofs kunnen doen . jammer dat ze geen moeite doen.
Maar ja![]()
[ afbeelding ]
Jane grapt daar zelf ook om, dat ze zo'n ochtendhumeur heeft en dat ze pas tegen een uur of 11 aanspreekbaar wordt (haar woorden, vast ook wel overdreven, dat van een uur of 11)quote:
Pootje kan allesquote:Op maandag 17 maart 2025 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mattie vertrouwt op pootje, en pootje gaat voor de improvisatie gok ik
Dan moeten ze dat wel heel goed en grappig doen, want die andere 2 duo’s maken er wel meer een act van volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
Jane heeft ook een enorm ochtendhumeur steedsquote:Op maandag 17 maart 2025 20:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane grapt daar zelf ook om, dat ze zo'n ochtendhumeur heeft en dat ze pas tegen een uur of 11 aanspreekbaar wordt (haar woorden, vast ook wel overdreven, dat van een uur of 11)
Morgen om 8:30 de act van Jane en Jordy zou wel humor zijn van BB.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane grapt daar zelf ook om, dat ze zo'n ochtendhumeur heeft en dat ze pas tegen een uur of 11 aanspreekbaar wordt (haar woorden, vast ook wel overdreven, dat van een uur of 11)
Ah klaarmaken voor de show, das wat anders dan ik dachtquote:Op maandag 17 maart 2025 20:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jolien en Sharice mogen met hun spullen en kledij zich gaan klaarmaken voor de show!
Nee nee, zich nog even omkleden en alles klaar zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |