10000 geloof ikquote:Op maandag 17 maart 2025 19:56 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat kunnen ze ookal weer winnen met de optredens?
Ik hoorde ze ook over flamazinequote:Op maandag 17 maart 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zalf wel
Maar wat ik vooral heb gezien is vaseline
Aah vandaar dat sommigenzo hunnbest doen. Jolien is nog maar ff alleen aannhet oefenen in de voorraadkamerquote:
en daarom denk ik dat ze gaan winnenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry moet lachen om dat dansje. Doet mijn kleindochter van 5 ook altijd voor de tv.in haar k3 jurk
Dat hoort ook bij de k3 muziek hequote:Op maandag 17 maart 2025 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry moet lachen om dat dansje. Doet mijn kleindochter van 5 ook altijd voor de tv.in haar k3 jurk
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
Sharice vindt het op squashen lijken![]()
[ afbeelding ]
Zodat ze alvast weet dat ze die straks vastheeft ze oefent zo echt mogelijkquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
kom op, FEBO, roep ze maar voor hun show!
Of geef de Belgen iets anders op stream.
Ik zit al 6u te kijken naar steeds dit repeteren! pff
Was niet op haar mond.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:12 schreef mijntjexx het volgende:
Nou sorry hoor, maar op dat filmpje wat op juicechannel staat is duidelijk te zien dat ze elkaar aan het teasen zijn en hij haar kust op haar mond. Dit zie je vooral als je haar oor in de gaten houdt. Haar oor is duidelijk te zien en daar komt zijn mond niet terecht
Ik heb gewerkt en check nu voor het eerst de streamverslagen en ik deel nu mijn commentaar op de streams. Duidelijk wel op de mondquote:Op maandag 17 maart 2025 20:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Was niet op haar mond.
Maar waar komt deze discussie nou ineens weer vandaan?
Is dat net gebeurt??quote:Op maandag 17 maart 2025 20:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt en check nu voor het eerst de streamverslagen en ik deel nu mijn commentaar op de streams. Duidelijk wel op de mond
Ik vind het heel knap dat je ‘duidelijk op de mond’ hebt gezien. Er waren 2 kussen van Mattie op Jolien haar bovenarm.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:15 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt en check nu voor het eerst de streamverslagen en ik deel nu mijn commentaar op de streams. Duidelijk wel op de mond
Ik bedoel het andere filmpj, niet het bovenarm kus filmpje waarin ze nog extra even door zijn haren wrijft tijdens de kusjes op de arm. Dat filmpje bedoel ik niet. Ik bedoel het filmpje waarin haar oor duidelijk te zien is en matti op zijn rug ligt. Dam gaat hij opeens naar haar toe . Het oor blijft vrij in beeldquote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je ‘duidelijk op de mond’ hebt gezien. Er waren 2 kussen van Mattie op Jolien haar bovenarm.
Nee joh vannacht en het was geen kus op de mond maar een kusje op de arm of laat ik zeggen het klonk als een kusje want je kon het niet zien.quote:
Hopelijk gaan we deze discussie niet weer krijgenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap dat je ‘duidelijk op de mond’ hebt gezien. Er waren 2 kussen van Mattie op Jolien haar bovenarm.
Weet ik. Heb de beelden gezien. Daarom dequote:Op maandag 17 maart 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh vannacht en het was geen kus op de mond maar een kusje op de arm of laat ik zeggen het klonk als een kusje want je kon het niet zien.
Ze waren aam het fluisteren over iets wat hem dwars zat en niet wilde dat de hele wereld het zou horen.
Dit stukje bedoel ik nietquote:Op maandag 17 maart 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh vannacht en het was geen kus op de mond maar een kusje op de arm of laat ik zeggen het klonk als een kusje want je kon het niet zien.
Ze waren aam het fluisteren over iets wat hem dwars zat en niet wilde dat de hele wereld het zou horen.
Daarom het is nu gezellig hier en gezellig op de streams, laten we dat lekker zo houden.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Weet ik. Heb de beelden gezien. Daarom deomdat het nu niet op stream tezien is maar vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |