Hahah ja maar was toch grappig? Of heb ik nu iets fouts gezegdquote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze VERSPRAK zich!
Echt Freudiaanse lapsus. Moest Jeff zijn die stiekem een zoen gaf
Ook met de kleding....leuk hoor....hebben hun best gedaan.....quote:Op maandag 17 maart 2025 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
knap gedaan voor de ontzettend korte tijd die ze krijgen
Ze zingen Jeffquote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
??? Wat gaat het hier raaaar soms. Jeetje haha. Ik herhaalde enkel wat ze zelf zongen![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
??? Wat gaat het hier raaaar soms. Jeetje haha. Ik herhaalde enkel wat ze zelf zongen![]()
![]()
DBK?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Flow3r het volgende:
ze mogen zich nog niet omkleden, nog een keer voor familie misschien ?
Denk de andere morgen of zoquote:
Ja was toch gewoon grappigquote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
vond het wel grappig dat ze het zong ook
Ja klopt, ik dacht ook wat gebeurd hierquote:Op maandag 17 maart 2025 21:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
De eerste keer zongen ze Mattie. Beter opletten hoor mensen
Jolien maakte echt een Freudiaanse lapsus door de 1e keer te zingen "Matti gaf stiekem een zoen".quote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde de eerste keer ook Mattie en dacht huh awkwardquote:Op maandag 17 maart 2025 21:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
De eerste keer zongen ze Mattie. Beter opletten hoor mensen
jup, is best moeilijkquote:Op maandag 17 maart 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
Vond het leuk gedaan op zo'n korte tijd ook nog.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:
en ook maar 1 keer op muziek kunnen oefenen, eigenlijk gewoon niet te doen manquote:
mattie verstond dat ookquote:Op maandag 17 maart 2025 21:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik hoorde de eerste keer ook Mattie en dacht huh awkward
ja echtquote:Op maandag 17 maart 2025 21:29 schreef zodeju het volgende:
Jolien staat die haarkleur erg mooi.....en Sharice dat donkere ook wel.
was helemaal verbijstering denk dat ze in de war waren met welk stukje beginnen David en het scheetje en Mattie de plee schoonmaken het werd DATTIEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |