Hoorde ik het toch goed 😁quote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De 1e keer zong ze echt Matti, hoor!
Misschien:quote:
Als je dat wil horen hoor je dat iddquote:Op maandag 17 maart 2025 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was helemaal verbijstering denk dat ze in de war waren met welk stukje beginnen David en het scheetje en Mattie de plee schoonmaken het werd DATTIE
hahahaha 4 keer terug geluisterd net @:Willewa en @:Jackiegekkie
Er is weinig kartel meer over de laatste dagen 😉quote:
Nee denk gewoon voor de opvulling dat er 6 stoelen staan.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Misschien:
maandag optreden Jolien & Sharice
dinsdag optreden Jane & Jordy
woensdag optreden Pootje & Matti
donderdag optreden surprise guest / oud bewoners / familie?
(ik weet niet wie op dinsdag of woensdag gaat, kan ook omgewisseld zijn)
ik bedoel natuurlijk gewoon op de slaapzaal, niet op de suitequote:Op maandag 17 maart 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is weinig kartel meer over de laatste dagen 😉
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:41 schreef Adat231 het volgende:
jane en jordy kennen de tekst nog niet, hoe gaan die dit in godsnaam doen
Ach vandaag al 15000 gewonnen met janequote:Op maandag 17 maart 2025 21:39 schreef C.A.I het volgende:
Jordy denkt hoe kom ik over dat optreden van die power vrouwe nu heen om dat geld te winnen zucht zucht peinz peinzzzz
Ook belachelijk dat ze maar 1 dag krijgen met de spullen en tekst om te oefenen. Voor alle drie trouwensquote:Op maandag 17 maart 2025 21:41 schreef Adat231 het volgende:
jane en jordy kennen de tekst nog niet, hoe gaan die dit in godsnaam doen
Ze zingen allebei Mattie geeft stiekem een zoen en later allebei Jeffrey. Das toch echt raar.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:30 schreef spapaars het volgende:
de Kanaries Live
https://streamable.com/8lzn7v
[ afbeelding ]
Eens!!quote:Op maandag 17 maart 2025 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ook belachelijk dat ze maar 1 dag krijgen met de spullen en tekst om te oefenen. Voor alle drie trouwens
Volgens mij vond hij het juist heel leukquote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
En Jordy is weer chag, hij stond niet in het middelpunt de lul
Kan je gedachten lezen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
Mattie en Pootje hopelijk danquote:Op maandag 17 maart 2025 21:46 schreef T0wler het volgende:
[..]
Dan zullen er nog wel 2 wakker blijven
jij kan het ook wel eens fout hebben hoor! mijn godquote:Op maandag 17 maart 2025 21:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je dat wil horen hoor je dat iddvolgens mij was het ‘Mattie’, net ook nog teruggeluisterd. Maar goed, niet zo’n zin in weer een ellenlange discussie 😅
Hij had het juist naar z'n zin onzin dit😂quote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
Boeien. Ze heeft zich helemaal in CoS gewrongen zonder er zelf maar iets voor hoeven te doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is die van die versierde pot he
Hij had het juist naar z'n zin onzin dit😂quote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
Jolien vast ook nogquote:
Nee , hij gaat zo naar de suite volgens mijquote:Op maandag 17 maart 2025 21:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy lekker in zijn eigen bedje weer vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |