Ze zingen Jeffquote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
??? Wat gaat het hier raaaar soms. Jeetje haha. Ik herhaalde enkel wat ze zelf zongen![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
??? Wat gaat het hier raaaar soms. Jeetje haha. Ik herhaalde enkel wat ze zelf zongen![]()
![]()
DBK?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Flow3r het volgende:
ze mogen zich nog niet omkleden, nog een keer voor familie misschien ?
Denk de andere morgen of zoquote:
Ja was toch gewoon grappigquote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
vond het wel grappig dat ze het zong ook
Ja klopt, ik dacht ook wat gebeurd hierquote:Op maandag 17 maart 2025 21:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
De eerste keer zongen ze Mattie. Beter opletten hoor mensen
Jolien maakte echt een Freudiaanse lapsus door de 1e keer te zingen "Matti gaf stiekem een zoen".quote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde de eerste keer ook Mattie en dacht huh awkwardquote:Op maandag 17 maart 2025 21:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
De eerste keer zongen ze Mattie. Beter opletten hoor mensen
jup, is best moeilijkquote:Op maandag 17 maart 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
Vond het leuk gedaan op zo'n korte tijd ook nog.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:
en ook maar 1 keer op muziek kunnen oefenen, eigenlijk gewoon niet te doen manquote:
mattie verstond dat ookquote:Op maandag 17 maart 2025 21:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik hoorde de eerste keer ook Mattie en dacht huh awkward
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |