Geld??? Zelfs daar heb ik niks van gezienquote:Op maandag 17 maart 2025 09:41 schreef zodeju het volgende: [..] Lees nu even vlug mee, maar ligt dat geld nu nog steeds onder Mattie of Jolien haar bed??
Geheime opdracht staat wel in de SVquote:Op maandag 17 maart 2025 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geld??? Zelfs daar heb ik niks van gezien
Dat had ik ookquote:Op maandag 17 maart 2025 09:44 schreef Ireth het volgende:
Walmaskers, raar woord als je dat een paar keer zegt
Dat zat ik net te denkenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als plunderaars in de Walmart
O op die manier. Nee ik ook niet alleen van lezen hier.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja klopt, wel gelezen, maar niks van meegekregen
Was leukquote:Op maandag 17 maart 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Nee ik ook niet alleen van lezen hier.
Jammer dat er overdag zoveel SL zijn en in de avond iets te doenquote:
Klinkt bijna alsof ze met hun kop in een emmer lachen??quote:
Pootje zei gisteren ook dat het totaal niet de lach van zijn schoonvader wasquote:Op maandag 17 maart 2025 09:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof ze met hun kop in een emmer lachen??
Ja, had het gezien maar zag niet onder wie zijn bed hij dat geld deed.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Nee ik ook niet alleen van lezen hier.
Snap wel beetje dit is gemaakt lachen klinkt meestal andersquote:Op maandag 17 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
Sneu
Jolien
Het klonk niet zoals haar
O ja dat risico had er natuurlijk ook ingezetenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, had het gezien maar zag niet onder wie zijn bed hij dat geld deed.
Daarom dacht ik dat Mattie met zijn bed ging schuiven zodat niet iedereen het kon zien en toen zijn bed uit zijn voegen had getrokken.....misschien..
Bij licht zou misschien Jolien het kunnen zien.....
Pootje zei het gisteren ookquote:Op maandag 17 maart 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap wel beetje dit is gemaakt lachen klinkt meestal anders
Vindt dit heel erg hard....wat gebeurt als je wel drukt maar niet voor jouw is?? Zou het risico niet meer willen nemen en gewoon drukken.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:53 schreef OmaJacky het volgende:
![]()
![]()
De vriendin waar ze dag en nacht over praat en herkent haar lach niet.
Dat is wat Pootje ook bedoeld, dat ze soms de stemmen van hun naasten niet meer voor zich kunnen halen.
En daar heeft Pootje het moeilijk mee , helemaal nu hij het audio bericht niet krijgt.
Vind ik haar steeds.Begripvol en altijd een goed opbeurend woordje naar de andere als er wat is.quote:
Nog niet eens drie maanden. Ik snap dat ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
3 maanden en ze doen alsof het een jaar is.
Nee ik vind dat altijd zo raarquote:Op maandag 17 maart 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet eens drie maanden. Ik snap dat ook niet.
Ja, ik ook. Als het nu jaren is, maar een paar weken?quote:
En dan een vriendin, niet eens familie.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Als het nu jaren is, maar een paar weken?
Jolien was al twee dagen aan het denken aan die lach die kwam, zegt ze huilend
Dat ze het niet herkend heeft, volgens haar is haar lach anders dan ze nu gehoord heeftquote:Op maandag 17 maart 2025 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan een vriendin, niet eens familie.
Of huilt ze omdat ze het niet heeft geraden?
Ik kan me wel voorstellen dat dat zo voelt eigenlijk. 3 maanden no contact in een huis met een omheining en geen enkel contact met de buitenwereld behalve met dat groepje, wat lange tijd onbekenden zijn, is heel wat anders dan de 3 maanden in het gewone leven.quote:
Er hangt nu een heel andere sfeer in de groep.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
Tis toch mooi
Dat ze elkaar als groep kunnen steunen
Maar dan graag zonder Claudia de Breij
Irma en ingrid heten die meiden en inderdaad ze lijkt op een van de meidenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:01 schreef Ireth het volgende:
Jordy bedoelt "zaai" en daar lijkt ze idd op op die foto
Heeel graaaaagquote:Op maandag 17 maart 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
Tis toch mooi
Dat ze elkaar als groep kunnen steunen
Maar dan graag zonder Claudia de Breij
Ja beetje over de top. Kan gebeuren toch dat je iets niet herkent na 2 maanden.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeel graaaaag![]()
Kut nummer![]()
Jolien gaat nog harder janken![]()
![]()
Ik heb een half jaar zo geleefd ,zonder al die prikkels en, het is overdreven en je leven hangt er niet vanafquote:Op maandag 17 maart 2025 10:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat zo voelt eigenlijk. 3 maanden no contact in een huis met een omheining en geen enkel contact met de buitenwereld behalve met dat groepje, wat lange tijd onbekenden zijn, is heel wat anders dan de 3 maanden in het gewone leven.
Als wij 3 maanden weggaan ergens naar toe, kunnen we bellen, appen, chatten, videobellen (en dat doen we ook), heb je heel veel andere prikkels ook nog en veel meer variatie in je dagen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 10:06 schreef Frummelie het volgende:
Nou wordt het niet eens tijd dat jullie moeten gaan oefenen voor jullie act... even weg van de tranen en andere ellende...
Echt? Hoezo dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar zo geleefd ,zonder al die prikkels en, het is overdreven en je leven hangt er niet vanaf
Je hoort het ieder jaar weer. Denk ook dat het ermee te maken heeft dat je heel erg met het spel bezig bent en met jezelf en heel weinig met thuis.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Als het nu jaren is, maar een paar weken?
Jolien was al twee dagen aan het denken aan die lach die kwam, zegt ze huilend
Ben benieuwd wat ze er van gaan makenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:06 schreef Frummelie het volgende:
Nou wordt het niet eens tijd dat jullie moeten gaan oefenen voor jullie act... even weg van de tranen en andere ellende...
Jaaaaaaaaah heerlijk en daar lekker over zeuren..quote:Op maandag 17 maart 2025 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moeten we slechte toneelstukjes kijken
Pootje en jane snap ik. Maar het niet herkennen van een lach is toch niet erg.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
Iedereen breekt daar
Gisteravond pootje
Gistermiddag mattie en Jane
En misschien ook de spanning dat het einde in zicht is.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:07 schreef marky het volgende:
[..]
Je hoort het ieder jaar weer. Denk ook dat het ermee te maken heeft dat je heel erg met het spel bezig bent en met jezelf en heel weinig met thuis.
Ja ik ook... heb er zin in... is er al bekend wanneer dat gaat gebeuren?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er van gaan maken
Nee 3 maanden op leven in een zelfgekozen bubbel leven is maar 3 maanden (korter zelfs)quote:Op maandag 17 maart 2025 10:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Echt? Hoezo dan?
Niemand zegt ook dat je leven er van af hangt
Waarom is het 1 wel begrijpelijk en het andere niet .quote:Op maandag 17 maart 2025 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje en jane snap ik. Maar het niet herkennen van een lach is toch niet erg.
Niet dat ik weet. Ergens deze week is alles wat ik weetquote:Op maandag 17 maart 2025 10:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik ook... heb er zin in... is er al bekend wanneer dat gaat gebeuren?
Ik heb het idee dat Sharice nu pas echt zichzelf kan zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 10:10 schreef zodeju het volgende:
Als het een kleine ploeg is zie je veel meer hoe de personen echt zijn....zoals nu b.v. dat Sharice echt troosten kan. en niet uit claimen doet....
Eens wij kunnen dat niet invullen voor hun...quote:Op maandag 17 maart 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom is het 1 wel begrijpelijk en het andere niet .
Jordy heeft er ook dagen gelegen op bed met tranen omdat hij dacht dat het zijn laatste dag was
Misschien was dit gewoon het breekpunt , de druppel
Mag toch
Kejjj Thnxquote:Op maandag 17 maart 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ergens deze week is alles wat ik weet
Dat had ze toch ook aan Milena verteld, dat ze altijd de "sharice van ..." is? Nooit gewoon "sharice".quote:Op maandag 17 maart 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Sharice nu pas echt zichzelf kan zijn
Los van een ander.. geen vriendin van
Maar gewoon sharice
Jep dat jaquote:Op maandag 17 maart 2025 10:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat had ze toch ook aan Milena verteld, dat ze altijd de "sharice van ..." is? Nooit gewoon "sharice".
Ja ach ja iedereen is anders natuurlijk. Ik kan ook heel goed alleen zijn, maar ik denk dat ik me wel kan voorstellen hoe het voor de meeste mensen voelt. Maar 3 maanden zonder mogelijkheid tot contact in die situatie lijkt ook mij na een tijd ook wel lastig.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee 3 maanden op leven in een zelfgekozen bubbel leven is maar 3 maanden (korter zelfs)
Ik snap best dat je emotioneel kan zijn , om allerlei redenen , maar dit was wel wat overdreven
Laat ik het dan zo zeggen voordat ik weer boze mensen over me heen krijg
Aaah wat jammerquote:
Heb hem liever als het hem tegenzit, stukken stiller.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
Gaat goed met Jordy en dat hoor je meteen
Je mist een 0quote:Op maandag 17 maart 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
2845 zat er in de schatkist zegt Jordy tegen Jane.
"Dank je wel maat", zegt ze. "Ik ben benieuwd hoeveel wij nu hebben".
Gelukkig is Dot beter met modereren dan met cijfertjesquote:Op maandag 17 maart 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
2845 zat er in de schatkist zegt Jordy tegen Jane.
"Dank je wel maat", zegt ze. "Ik ben benieuwd hoeveel wij nu hebben".
Was die 0 er tussen uit gevlogenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gelukkig is Dot beter met modereren dan met cijfertjes![]()
Ik laat mijn boekhouding niet over aan Dotteke![]()
28045 was het
Er zijn toch nog 2 bewoners denk ik dan Waarom die dan niet in beeld brengen.quote:
We hebben vaker Twinstreams gehad dan twee aparte streams waar we naar kunnen kijkenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn toch nog 2 bewoners denk ik dan Waarom die dan niet in beeld brengen.
O jee Jordy gaat een strakke broek aan krijgen, hij kan er geen boxer onder dragen
Ze vraagt of Jordy een ballenknijper heeft
Ja, zo onderhand wel. Ik heb dat nooit gesnapt.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben vaker Twinstreams gehad dan twee aparte streams waar we naar kunnen kijken
ja zo blij ben ik dus niet met deze leuke opdracht en het repeteren.quote:
Had gehoopt dat we wel stukjes mee zouden mogen kijken Kan leuke beelden opleverenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zo blij ben ik dus niet met deze leuke opdracht en het repeteren.
mag hopen dat ze alleen vandaag mogen repeteren
Hoop toch dat de optredens wel te zien zijn zoals in 2023. Dat was echt leuk. Ipv alleen korte montage in de uitzending.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gehoopt dat we wel stukjes mee zouden mogen kijken Kan leuke beelden opleveren
Daar hoopte ik ook opquote:Op maandag 17 maart 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gehoopt dat we wel stukjes mee zouden mogen kijken Kan leuke beelden opleveren
Zou wel leuk zijn. we gaan het zien van de weekquote:Op maandag 17 maart 2025 10:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoop toch dat de optredens wel te zien zijn zoals in 2023. Dat was echt leuk. Ipv alleen korte montage in de uitzending.
We mogen ook nietsquote:
handenvol paaseitjes volgens mijquote:Op maandag 17 maart 2025 10:48 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft dus ook chocola achterover gedrukt
Denk het wel want publiek moet beoordelenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. we gaan het zien van de week
Ja daaromquote:Op maandag 17 maart 2025 11:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk het wel want publiek moet beoordelen
Kroegzanger.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
De hele Jordy liedjes zingen trek ik ook niet echt
En hoe zit het dat met het geld wat Mattie kon 'stelen'quote:Op maandag 17 maart 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, als het rijkste koppel eind van de BB week een vrijstelling mag verdelen, is Jane hard op weg naar een vrijstelling.
Nu gebeurd er nog minder op de streamsquote:Op maandag 17 maart 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Er gebeurd niet veel op de streams drie zonnede mensen die allen in hun eigen gedachten verdiept zijn
Ja dat is altijd hoe minder mensen er zijn hoe minder er te beleven valt.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu gebeurd er nog minder op de streams
Haha herkenbaar compleet met zingen, jurk en dansjes.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:35 schreef Puzzie het volgende:
Oh ja lele , daar danst mijn kleindochter op
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar compleet met zingen, jurk en dansjes.
Ze moesten kiezen, en aangezien Jordy gedrukt heeft voor de brief, heeft ze 'm aan Jordy 'gegund'quote:Op maandag 17 maart 2025 11:42 schreef mazaru het volgende:
Er lagen twee brieven? En Jordy mag die van hem lezen? Jane niets?
De zangeressen van K3 zijn ook geen 14quote:Op maandag 17 maart 2025 11:42 schreef Luna68 het volgende:
Is het gek dat ik dit kinderachtig vind voor twee meiden van eind twintig??
Ah juist... ik zeg maar even niets voor er weer....quote:Op maandag 17 maart 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze moesten kiezen, en aangezien Jordy gedrukt heeft voor de brief, heeft ze 'm aan Jordy 'gegund'
Daar heb je een punt, maar die verdienen er geld meequote:Op maandag 17 maart 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zangeressen van K3 zijn ook geen 14
Kindertjes uitbuiten , nog erger.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar die verdienen er geld mee
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:55 schreef mazaru het volgende:
Mattheus wordt blij als hij ziet dat anderen blij zijn. Mattheus vindt dat ze hecht zijn geworden. De afwas? Ach kom dat doen we gewoon even. Mattheus houdt van iedereen terwijl hij de gestolen paaseitjes uit zijn kiezen likt bidt hij voor iedereen
O jee wat nu weer. O ik zie hem al, brief gelezen. Vreugde tranen misschienquote:Op maandag 17 maart 2025 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy helemaal janken. De meiden zijn bij hem.
Ja heel blij met de brief. Dit had hij nodig zegt hij. Jolien ook tranen vanwege de briedquote:Op maandag 17 maart 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wat nu weer. O ik zie hem al, brief gelezen. Vreugde tranen misschien
Ze zijn allemaal wel heel emotioneel daar momenteel.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja heel blij met de brief. Dit had hij nodig zegt hij. Jolien ook tranen vanwege de bried
Hoezo? Voor als ze thuis komt bedoel je?quote:
BB had al gezegd het wordt emotioneel een zware weekquote:Op maandag 17 maart 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wel heel emotioneel daar momenteel.
Er lag ook een envelop voor haar in de DBKquote:Op maandag 17 maart 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo? Voor als ze thuis komt bedoel je?
Jane had toch een Audio gesprek?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er lag ook een envelop voor haar in de DBK
thnx.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB had al gezegd het wordt emotioneel een zware week
vandaar dat ze deze week in duo's zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx.
Dat had ik niet mee gekregen.
Jane loopt even naar Jordy om te vragen of het goed gaat.
Wat is het tij toch gekeerd tussen die twee
Ontzettend mooie brief Jordy zegt Jane
Sterk spul, die fishermans friendsquote:Op maandag 17 maart 2025 12:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lastig hè Jordy dat felle zonnetje, gaan je ogen van tranen
ja ik ook wel eigenlijkquote:
Dat is wat Jordy nu ongeveer heeft als je de pot van hem en Jane door 2 deeltquote:Op maandag 17 maart 2025 12:07 schreef marky het volgende:
De ellende van dit soort brieven en contact met thuis is dat je denk ik veel meer gaat missen. Daardoor pakte Tyron vorig jaar die 15k.
why?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lastig hè Jordy dat felle zonnetje, gaan je ogen van tranen
Nee die gaat blijven hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is wat Jordy nu ongeveer heeft als je de pot van hem en Jane door 2 deelt![]()
Lekker op die knop rammen maar
Geweldig! Ik moet ook hardop lachen.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Jordy denkt dat Binky misschien al is overleden
omdat er een datum bij staat
Pootje dan is niels ook overleden
allemaal lachen
Kwam er ook zo droog uit van Pootjequote:Op maandag 17 maart 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Jordy denkt dat Binky misschien al is overleden
omdat er een datum bij staat
Pootje dan is niels ook overleden
allemaal lachen
lunch pauzequote:Op maandag 17 maart 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Door de sfeer die nu god is zou het denk ik voor jane goed zijn als ze er via haar moeder achter komt van die gozer. Nu kan ze opgevangen worden door de andere daar en heeft ze ruimte om het te verwerken. Trouwens waarom dubbel beeld weer. Laat sharice ook zien.
Zijn een duo, dus ze moesten kiezen wie de brief kreeg.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er lag ook een envelop voor haar in de DBK
Ik denk wel dat het tijd is dat Jane dat gaat horen maar ik hou mijn hart dan ook vast want dit zou je nooit op zo'n manier te horen moeten krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Door de sfeer die nu god is zou het denk ik voor jane goed zijn als ze er via haar moeder achter komt van die gozer. Nu kan ze opgevangen worden door de andere daar en heeft ze ruimte om het te verwerken. Trouwens waarom dubbel beeld weer. Laat sharice ook zien. Dubbel een huilende jordy is ook niet nodig
Ruimte om te verwerken met 150 camera's op je gericht?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Door de sfeer die nu god is zou het denk ik voor jane goed zijn als ze er via haar moeder achter komt van die gozer. Nu kan ze opgevangen worden door de andere daar en heeft ze ruimte om het te verwerken. Trouwens waarom dubbel beeld weer. Laat sharice ook zien. Dubbel een huilende jordy is ook niet nodig
Wat ik bedoelde is dat er twee enveloppen lagen, dus dat was wat verwarrendquote:Op maandag 17 maart 2025 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn een duo, dus ze moesten kiezen wie de brief kreeg.
Maar goed, wat er verder ook is, moeten ze prive maar bespreken, maar ze verdient beter dan zo'n lul.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het tijd is dat Jane dat gaat horen maar ik hou mijn hart dan ook vast want dit zou je nooit op zo'n manier moeten te horen krijgen.
Maar ja
1 voor Jordy en 1 voor Jane. Die voor Jane gaat nu de versnipperaar in.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat er twee enveloppen lagen, dus dat was wat verwarrend
wat lion bedoeltquote:Op maandag 17 maart 2025 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat er twee enveloppen lagen, dus dat was wat verwarrend
Daar was geen interesse van hem i.v.m. info van ouders/vrienden enz. en nu traantjes en camera momenten. Bah!quote:
Daarom zeg ik dat het wat verwarrend wasquote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat lion bedoelt
omdat de febo nog niet wist wie wat zou kiezen
lagen er dus 2 enveloppen klaar
Laat dat maar aan de febo overquote:Op maandag 17 maart 2025 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het wat verwarrend was
Mattie op de rand van de buitentafel. Dom dom dom. Die kan kantelen maar ja nadenken na de feiten.quote:
Die komt dan later begreep ik.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 voor Jordy en 1 voor Jane. Die voor Jane gaat nu de versnipperaar in.
En we zingen kumbaya met zijn allen en daarna bidden we met zijn allen en daarna een rondje 'ik ben dankbaar voor' en we dragen met zijn allen Jordy naar de finale.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 voor Jordy en 1 voor Jane. Die voor Jane gaat nu de versnipperaar in.
hij gaat op een steen staanquote:Op maandag 17 maart 2025 12:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Mattie op de rand van de buitentafel. Dom dom dom. Die kan kantelen maar ja nadenken na de feiten.
En de audioberichtenquote:Op maandag 17 maart 2025 12:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Dus vandaag krijgt iedereen brieven die gewonnen zijn met de veiling gisteren?
wat ik van Jordy en Jane vanmorgen begreepquote:Op maandag 17 maart 2025 12:41 schreef Ynti het volgende:
Ik zou liever een brief krijgen dan een audiobericht.
Ik zou daar de helft van vergeten. Een brief kun he telkens opnieuw lezen
Maar ik weet niet hoe die keuze precies gemaakt is.
Ik geloof zelfs dat ze het in de DBK nog anders hadden kunnen verdelen, maar hebben ze (uiteraard) niet gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik van Jordy en Jane vanmorgen begreep
dat wie waarop had gedrukt
dus Jordy voor de brief
en jane voor de audio
en dus ook op die wijze verdeeld
neequote:Op maandag 17 maart 2025 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Axel was gewoon een *** mod edit *** met een ultra haat naar Jordy en sleepte Jane hierin mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |