Ja, zo onderhand wel. Ik heb dat nooit gesnapt.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben vaker Twinstreams gehad dan twee aparte streams waar we naar kunnen kijken
ja zo blij ben ik dus niet met deze leuke opdracht en het repeteren.quote:
Had gehoopt dat we wel stukjes mee zouden mogen kijken Kan leuke beelden opleverenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zo blij ben ik dus niet met deze leuke opdracht en het repeteren.
mag hopen dat ze alleen vandaag mogen repeteren
Hoop toch dat de optredens wel te zien zijn zoals in 2023. Dat was echt leuk. Ipv alleen korte montage in de uitzending.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gehoopt dat we wel stukjes mee zouden mogen kijken Kan leuke beelden opleveren
Daar hoopte ik ook opquote:Op maandag 17 maart 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gehoopt dat we wel stukjes mee zouden mogen kijken Kan leuke beelden opleveren
Zou wel leuk zijn. we gaan het zien van de weekquote:Op maandag 17 maart 2025 10:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoop toch dat de optredens wel te zien zijn zoals in 2023. Dat was echt leuk. Ipv alleen korte montage in de uitzending.
We mogen ook nietsquote:
handenvol paaseitjes volgens mijquote:Op maandag 17 maart 2025 10:48 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft dus ook chocola achterover gedrukt
Denk het wel want publiek moet beoordelenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. we gaan het zien van de week
Ja daaromquote:Op maandag 17 maart 2025 11:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk het wel want publiek moet beoordelen
Kroegzanger.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
De hele Jordy liedjes zingen trek ik ook niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |