Ze zijn allemaal wel heel emotioneel daar momenteel.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja heel blij met de brief. Dit had hij nodig zegt hij. Jolien ook tranen vanwege de bried
Hoezo? Voor als ze thuis komt bedoel je?quote:
BB had al gezegd het wordt emotioneel een zware weekquote:Op maandag 17 maart 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal wel heel emotioneel daar momenteel.
Er lag ook een envelop voor haar in de DBKquote:Op maandag 17 maart 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo? Voor als ze thuis komt bedoel je?
Jane had toch een Audio gesprek?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er lag ook een envelop voor haar in de DBK
thnx.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB had al gezegd het wordt emotioneel een zware week
vandaar dat ze deze week in duo's zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx.
Dat had ik niet mee gekregen.
Jane loopt even naar Jordy om te vragen of het goed gaat.
Wat is het tij toch gekeerd tussen die twee
Ontzettend mooie brief Jordy zegt Jane
Sterk spul, die fishermans friendsquote:Op maandag 17 maart 2025 12:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lastig hè Jordy dat felle zonnetje, gaan je ogen van tranen
ja ik ook wel eigenlijkquote:
Dat is wat Jordy nu ongeveer heeft als je de pot van hem en Jane door 2 deeltquote:Op maandag 17 maart 2025 12:07 schreef marky het volgende:
De ellende van dit soort brieven en contact met thuis is dat je denk ik veel meer gaat missen. Daardoor pakte Tyron vorig jaar die 15k.
why?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lastig hè Jordy dat felle zonnetje, gaan je ogen van tranen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |