Nee ik vind dat altijd zo raarquote:Op maandag 17 maart 2025 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet eens drie maanden. Ik snap dat ook niet.
Ja, ik ook. Als het nu jaren is, maar een paar weken?quote:
En dan een vriendin, niet eens familie.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Als het nu jaren is, maar een paar weken?
Jolien was al twee dagen aan het denken aan die lach die kwam, zegt ze huilend
Dat ze het niet herkend heeft, volgens haar is haar lach anders dan ze nu gehoord heeftquote:Op maandag 17 maart 2025 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan een vriendin, niet eens familie.
Of huilt ze omdat ze het niet heeft geraden?
Ik kan me wel voorstellen dat dat zo voelt eigenlijk. 3 maanden no contact in een huis met een omheining en geen enkel contact met de buitenwereld behalve met dat groepje, wat lange tijd onbekenden zijn, is heel wat anders dan de 3 maanden in het gewone leven.quote:
Er hangt nu een heel andere sfeer in de groep.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
Tis toch mooi
Dat ze elkaar als groep kunnen steunen
Maar dan graag zonder Claudia de Breij
Irma en ingrid heten die meiden en inderdaad ze lijkt op een van de meidenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:01 schreef Ireth het volgende:
Jordy bedoelt "zaai" en daar lijkt ze idd op op die foto
Heeel graaaaagquote:Op maandag 17 maart 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
Tis toch mooi
Dat ze elkaar als groep kunnen steunen
Maar dan graag zonder Claudia de Breij
Ja beetje over de top. Kan gebeuren toch dat je iets niet herkent na 2 maanden.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeel graaaaag![]()
Kut nummer![]()
Jolien gaat nog harder janken![]()
![]()
Ik heb een half jaar zo geleefd ,zonder al die prikkels en, het is overdreven en je leven hangt er niet vanafquote:Op maandag 17 maart 2025 10:04 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat dat zo voelt eigenlijk. 3 maanden no contact in een huis met een omheining en geen enkel contact met de buitenwereld behalve met dat groepje, wat lange tijd onbekenden zijn, is heel wat anders dan de 3 maanden in het gewone leven.
Als wij 3 maanden weggaan ergens naar toe, kunnen we bellen, appen, chatten, videobellen (en dat doen we ook), heb je heel veel andere prikkels ook nog en veel meer variatie in je dagen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 10:06 schreef Frummelie het volgende:
Nou wordt het niet eens tijd dat jullie moeten gaan oefenen voor jullie act... even weg van de tranen en andere ellende...
Echt? Hoezo dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar zo geleefd ,zonder al die prikkels en, het is overdreven en je leven hangt er niet vanaf
Je hoort het ieder jaar weer. Denk ook dat het ermee te maken heeft dat je heel erg met het spel bezig bent en met jezelf en heel weinig met thuis.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Als het nu jaren is, maar een paar weken?
Jolien was al twee dagen aan het denken aan die lach die kwam, zegt ze huilend
Ben benieuwd wat ze er van gaan makenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:06 schreef Frummelie het volgende:
Nou wordt het niet eens tijd dat jullie moeten gaan oefenen voor jullie act... even weg van de tranen en andere ellende...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |