Laat dat maar aan de febo overquote:Op maandag 17 maart 2025 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het wat verwarrend was
Mattie op de rand van de buitentafel. Dom dom dom. Die kan kantelen maar ja nadenken na de feiten.quote:
Die komt dan later begreep ik.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 voor Jordy en 1 voor Jane. Die voor Jane gaat nu de versnipperaar in.
En we zingen kumbaya met zijn allen en daarna bidden we met zijn allen en daarna een rondje 'ik ben dankbaar voor' en we dragen met zijn allen Jordy naar de finale.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 voor Jordy en 1 voor Jane. Die voor Jane gaat nu de versnipperaar in.
hij gaat op een steen staanquote:Op maandag 17 maart 2025 12:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Mattie op de rand van de buitentafel. Dom dom dom. Die kan kantelen maar ja nadenken na de feiten.
En de audioberichtenquote:Op maandag 17 maart 2025 12:38 schreef BigBreg83 het volgende:
Dus vandaag krijgt iedereen brieven die gewonnen zijn met de veiling gisteren?
wat ik van Jordy en Jane vanmorgen begreepquote:Op maandag 17 maart 2025 12:41 schreef Ynti het volgende:
Ik zou liever een brief krijgen dan een audiobericht.
Ik zou daar de helft van vergeten. Een brief kun he telkens opnieuw lezen
Maar ik weet niet hoe die keuze precies gemaakt is.
Ik geloof zelfs dat ze het in de DBK nog anders hadden kunnen verdelen, maar hebben ze (uiteraard) niet gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik van Jordy en Jane vanmorgen begreep
dat wie waarop had gedrukt
dus Jordy voor de brief
en jane voor de audio
en dus ook op die wijze verdeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |