Pootje zei gisteren ook dat het totaal niet de lach van zijn schoonvader wasquote:Op maandag 17 maart 2025 09:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof ze met hun kop in een emmer lachen??
Ja, had het gezien maar zag niet onder wie zijn bed hij dat geld deed.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Nee ik ook niet alleen van lezen hier.
Snap wel beetje dit is gemaakt lachen klinkt meestal andersquote:Op maandag 17 maart 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
Sneu
Jolien
Het klonk niet zoals haar
O ja dat risico had er natuurlijk ook ingezetenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, had het gezien maar zag niet onder wie zijn bed hij dat geld deed.
Daarom dacht ik dat Mattie met zijn bed ging schuiven zodat niet iedereen het kon zien en toen zijn bed uit zijn voegen had getrokken.....misschien..
Bij licht zou misschien Jolien het kunnen zien.....
Pootje zei het gisteren ookquote:Op maandag 17 maart 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap wel beetje dit is gemaakt lachen klinkt meestal anders
Vindt dit heel erg hard....wat gebeurt als je wel drukt maar niet voor jouw is?? Zou het risico niet meer willen nemen en gewoon drukken.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:53 schreef OmaJacky het volgende:
![]()
![]()
De vriendin waar ze dag en nacht over praat en herkent haar lach niet.
Dat is wat Pootje ook bedoeld, dat ze soms de stemmen van hun naasten niet meer voor zich kunnen halen.
En daar heeft Pootje het moeilijk mee , helemaal nu hij het audio bericht niet krijgt.
Vind ik haar steeds.Begripvol en altijd een goed opbeurend woordje naar de andere als er wat is.quote:
Nog niet eens drie maanden. Ik snap dat ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
3 maanden en ze doen alsof het een jaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |