SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het niet snel genoeg kon vinden en had wat op wel jaquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb het in de ochtend als ik net uit bed ben altijd zo warmquote:Op maandag 17 maart 2025 06:27 schreef KoningWouter het volgende:
Soh de verwarming mag wel even aan hier, brrrr.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 06:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik het niet snel genoeg kon vinden en had wat op wel jatypisch
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb elke dag wel even de verwarming aan, anders net wat te fris voor Jyske na luchtenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Watquote:Op maandag 17 maart 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het in de ochtend als ik net uit bed ben altijd zo warm
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Slim welquote:Op maandag 17 maart 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
Heb elke dag wel even de verwarming aan, anders net wat te fris voor Jyske na luchtenTrust nobody![]()
Ja, dat wel. Inclusief gevloek en gescheld. Gelukkig nu verleden tijdquote:
Normaal sta ik wat later op en dan is de verwarming al vanzelf aan gegaan. Nu is het frisjes.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het in de ochtend als ik net uit bed ben altijd zo warm![]()
Echt? Knapquote:Op maandag 17 maart 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Inclusief gevloek en gescheld. Gelukkig nu verleden tijd
“Ik kan echt niet naar school mam”
Morguhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben in 2022 naar verslavingszorg gegaan, gestopt met overmatig drinken en drugs. later dat jaa getrouwd, 2023 rijbewijs na 18 jaar terug gehaald en nu dan een lief kindje. Het is mij de laatste jaren voor de wind gegaanquote:
Ja met zo kleintje moet je wel. Is ze al aangekomen?quote:Op maandag 17 maart 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
Heb elke dag wel even de verwarming aan, anders net wat te fris voor Jyske na luchtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed gedaan man! Heel goedquote:Op maandag 17 maart 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben in 2022 naar verslavingszorg gegaan, gestopt met overmatig drinken en drugs. later dat jaa getrouwd, 2023 rijbewijs na 18 jaar terug gehaald en nu dan een lief kindje. Het is mij de laatste jaren voor de wind gegaan![]()
Verstandigquote:Op maandag 17 maart 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
Heb elke dag wel even de verwarming aan, anders net wat te fris voor Jyske na luchtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben in 2022 naar verslavingszorg gegaan, gestopt met overmatig drinken en drugs. later dat jaa getrouwd, 2023 rijbewijs na 18 jaar terug gehaald en nu dan een lief kindje. Het is mij de laatste jaren voor de wind gegaan![]()
![]()
Zit al boven haar geboortegewicht op dag 6 (nu dag 11)quote:Op maandag 17 maart 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met zo kleintje moet je wel. Is ze al aangekomen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja echt. Als mijn dochter hierslaapt en die heeft de verwarming aangezet leg ik het af. 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahahaa temperatuur van de vlindertuin in Blijdorp ?quote:Op maandag 17 maart 2025 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt. Als mijn dochter hierslaapt en die heeft de verwarming aangezet leg ik het af. 🤣Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ha dat is wel ha dit. Heb ook zo thermostaat die je in kan stellen wanneer hij aan en uit gaatquote:Op maandag 17 maart 2025 06:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Normaal sta ik wat later op en dan is de verwarming al vanzelf aan gegaan. Nu is het frisjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 maart 2025 06:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hahahaa temperatuur van de vlindertuin in Blijdorp ?
Jahquote:Op maandag 17 maart 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is nodig zie ik
Slaap lekker!
Trust nobody![]()
Vanmiddag weer een stukje schrijven; "Het leven van Jyske #4"
Over de kraamweek en een stukje daarna, en een mooi open einde.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O jee hoofdpijn. Buikpijn. Of misselijk? 🤢 hahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes. Gaat hard hèquote:Op maandag 17 maart 2025 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zit al boven haar geboortegewicht op dag 6 (nu dag 11)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ze is met alles snel. Geboortegewicht normaal tussen dag 7 en 12, bij haar 6. Navelstreng tussen dag 5 en 14, bij haar dag 5. Regeldag normaal op dag 10, bij haar op 7,8 en 9.. Die heeft gewoon haar rijbewijs op haar 12equote:![]()
Dat niet een. 20 graden maar voor mij te warmquote:Op maandag 17 maart 2025 06:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hahahaa temperatuur van de vlindertuin in Blijdorp ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 maart 2025 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ze is met alles snel. Geboortegewicht normaal tussen dag 7 en 12, bij haar 6. Navelstreng tussen dag 5 en 14, bij haar dag 5. Regeldag normaal op dag 10, bij haar op 7,8 en 9.. Die heeft gewoon haar rijbewijs op haar 12e![]()
Maar wel fijn dat het zo snel gaat allemaal. Teken dat ze een kleine, maar o zo sterke meid isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Misselijkquote:Op maandag 17 maart 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee hoofdpijn. Buikpijn. Of misselijk? 🤢 haha![]()
Maar valt wel mee zie ik
Voor je het weet is ze 10.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
Maar wel fijn dat het zo snel gaat allemaal. Teken dat ze een kleine, maar o zo sterke meid isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dus hop, naar schoolquote:Op maandag 17 maart 2025 06:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misselijk![]()
Maar valt wel mee zie ik
Die tijden ga ik ook krijgen
Toen kitten klein was, was ik voornamelijk benieuwd naar haar stem ‘later’.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus hop, naar school
Die tijden ga ik ook krijgenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 06:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor je het weet is ze 10.Ja idd, gaat sneller dan je in de gaten hebt. Kan niet wachten om alles zo mee te maken. De nee fase, eerste schooldag, spelen bij vriendjes en vriendinnetjes, eerste rondje fietsen, zwemmen.. Maar eerst genieten van de momenten die nu zijn want idd, voor je het weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En eerste momenten waar je nu niet aan denkt maar dan echt denkt: shit … wat moet ik hier nu mee.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, gaat sneller dan je in de gaten hebt. Kan niet wachten om alles zo mee te maken. De nee fase, eerste schooldag, spelen bij vriendjes en vriendinnetjes, eerste rondje fietsen, zwemmen.. Maar eerst genieten van de momenten die nu zijn want idd, voor je het weet...![]()
Och ja, ik vind het een geweldige tijd. Zoveel emoties en zo. Zoveel liefde en trots… soms irritaties of zo. Maar dat hoort er allemaal bij.
Hopelijk mag ik het nog eens meemaken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoef geen kinderen
Maar ik gun ieder hun plezier. Kan me wel voorstellen als alles verder goed gaat in het leven dat het een toevoeging kan zijn.![]()
![]()
Oh wacht die heeft ze al
Ze kan "Jyske" zo overnemen als ze kan lezen en schrijven
How can I make this topic about me?![]()
Ja, precies. Ik kijk er echt naar uit. Wat ik al vaker heb gezegd als ze nu huilt bijvoorbeeld: Het zoeken is soms lastig, des te leuker het vinden isquote:Op maandag 17 maart 2025 06:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En eerste momenten waar je nu niet aan denkt maar dan echt denkt: shit … wat moet ik hier nu mee.![]()
Och ja, ik vind het een geweldige tijd. Zoveel emoties en zo. Zoveel liefde en trots… soms irritaties of zo. Maar dat hoort er allemaal bij.
Hopelijk mag ik het nog eens meemaken.
Het is echt leuk je kind te leren kennen de eerste dagen/wekenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat ben ik wel van plan iddquote:Op maandag 17 maart 2025 06:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh wacht die heeft ze al
Ze kan "Jyske" zo overnemen als ze kan lezen en schrijven
OMG ik zag net een vrachtwagen op de snelweg met ogen op z’n voorruit die bewogen. Wtf.
Geen paniek ik ben bij een tankstationWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
WAAT?!quote:Op maandag 17 maart 2025 06:55 schreef Moeraskat het volgende:
OMG ik zag net een vracht wagen met ogen op z’n voorruit die bewogen. Wtf![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 06:55 schreef Moeraskat het volgende:
OMG ik zag net een vracht wagen met ogen op z’n voorruit die bewogen. Wtf![]()
Met van die mega-google-eyes?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zie edit.quote:
EN ZE KNIPPERDENWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier, dat zijn ze!quote:Op maandag 17 maart 2025 06:55 schreef KoningWouter het volgende:
BOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee soort digitale sneaky ogenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hmmmz
Nu gaat dus mijn pa ook een tweede huis in Spanje kopen.
Zit ik straks in mijn uppie in Nederland hun huishoudelijke taken te doen terwijl zij lekker zitten te genieten van hun oude dag.
Naja het is ze gegund dan denk ik dan maar![]()
![]()
Mooie gedachte, ze hebben jou immers groot gebracht. Voor wat hoort wat, denk ik dan maar.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:59 schreef KoningWouter het volgende:
Hmmmz
Nu gaat dus mijn pa ook een tweede huis in Spanje kopen.
Zit ik straks in mijn uppie in Nederland hun huishoudelijke taken te doen terwijl zij lekker zitten te genieten van hun oude dag.
Naja het is ze gegund dan denk ik dan maarTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Precies, vind het alleen wel jammer. Kan ik een half jaar per jaar niet bij ze op bezoek.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mooie gedachte, ze hebben jou immers groot gebracht. Voor wat hoort wat, denk ik dan maar.![]()
Hoe dat zo niet? Vliegangst?quote:Op maandag 17 maart 2025 07:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, vind het alleen wel jammer. Kan ik een half jaar per jaar niet bij ze op bezoek.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik probeer dus al vanaf vijf uur weer verder te slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh dat zou nog kunnen op zich ja! Zeggen ze beide wel altijd hoor, dat ik wel even op bezoek kan komen.quote:
Ben alleen nog nooit geweest.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 07:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik probeer dus al vanaf vijf uur weer verder te slapen![]()
En dan is het nu tijd om op te staan?![]()
Maar zoals je ziet mislukt dat de hele tijd.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar echt. Raam was donker enogen paarsquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 07:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar echt. Raam was donker enogen paars![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah nee niet echt.
Ik heb al ontbeten
De afwas is opgeruimd
De huiskamer is gestofzuigd.
Poging 365 om te slapen, om acht uur moet ik wegOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je kan altijd zeggen om de maand er langs gaan een weekendje bv, Spanje is niet uren vliegen, als jullie de kosten delen voor het ticket bv (zij besluiten immers zo ver weg te wonen en jij doet hun huishouden, ook hier: voor wat hoort wat)quote:Op maandag 17 maart 2025 07:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat zou nog kunnen op zich ja! Zeggen ze beide wel altijd hoor, dat ik wel even op bezoek kan komen.
Ben alleen nog nooit geweest.
Kun je dan niet beter wakker blijven nu?quote:Op maandag 17 maart 2025 07:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Mjah nee niet echt.
Ik heb al ontbeten
De afwas is opgeruimd
De huiskamer is gestofzuigd.
Poging 365 om te slapen, om acht uur moet ik weg![]()
Dat zou op zich nog best leuk zijn ja. En tickets zijn tegenwoordig niet veel duurder meer dan een treinkaartje.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je kan altijd zeggen om de maand er langs gaan een weekendje bv, Spaje is niet uren vlieen, als jullie de kosten delen voor het ticket bv (zij besluiten immers zo ver weg te wonen en jij doet hun huishouden, ook ier: voor wat hoort wat)
Zou wel leuk vinden als mijn broertje dan ook mee zou gaan. Zal het met hem eens overleggen.![]()
Nee ben moequote:Op maandag 17 maart 2025 07:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter wakker blijven nu?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja al slaap ik maar 20 minutenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja gewoon doen zou ik zeggen hoor!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat zou op zich nog best leuk zijn ja. En tickets zijn tegenwoordig niet veel duurder meer dan een treinkaartje.
Zou wel leuk vinden als mijn broertje dan ook mee zou gaan. Zal het met hem eens overleggen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
JaaaaaaaaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed plan Usert! Thanks!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja gewoon doen zou ik zeggen hoor!![]()
![]()
Daarom
Over een half uur een update beste heren en damesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Deze POWERVROUWquote:Op maandag 17 maart 2025 07:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Daarom
Over een half uur een update beste heren en dames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah jammer dat ik nog steeds niet in de top 50 sta
Wellicht na mijn dutjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Straks ff opzoekenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Werkendagquote:Op maandag 17 maart 2025 07:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk neutraal. Hoop dat je een fijne dag hebt!Werewolf![]()
Zo, nog maar ff bakkie koffie erbij, met een half uurtje gaat de dag echt beginnen
Ik heb de koffie net op!
Heb het teruggeschroefd van 4 kopjes naar 2 kopjes per dag.
Wel zwaar vervelend dat ik altijd koffie MOET drinken van mijn dwang.![]()
Ik ben voorlopig ff helemaal gestopt met koffie.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb de koffie net op!
Wel zwaar vervelend dat ik altijd koffie MOET drinken van mijn dwang.![]()
Ik heb geen limiet, meestal na 5-6 kopjes vind ik het wel goed. En dan na mijn middagdutje en het eten een cappuccinoquote:Op maandag 17 maart 2025 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb de koffie net op!
Wel zwaar vervelend dat ik altijd koffie MOET drinken van mijn dwang.
Op naar 2x de helft duan!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed het is al weer de helft. Dat is toch een hele win. Nu lekker water.![]()
![]()
Waarom?quote:Op maandag 17 maart 2025 07:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig ff helemaal gestopt met koffie.![]()
Mijn mag en slokdarm vinden dat wat prettiger, en ik voel me er ook wat beter door. Wat minder onrustig.quote:![]()
Ah ja dat zou ik ook het liefst hebben hoor. Maar het werkt bij mij angsten in de hand. Maar het maakt me ook wakker s ochtends. Dus het is een beetje afwegen telkens.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb geen limiet, meestal na 5-6 kopjes vind ik het wel goed. En dan a mijn middagdutje en het eten een cappuccino
Maar 2 kopjes daar ga ik goed op. Nu lekker aan de gemeentepils.![]()
Klasse, drink je wel thee dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 07:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn mag en slokdarm vinden dat wat prettiger, en ik voel me er ook wat beter door. Wat minder onrustig.
Want dat ben ik van plan. Wakker worden met een bak zwarte thee.![]()
Ja, dan is het uitkijken. De enige angst die het bij mij opwekt is dat et kopje leeg raakt. Dus dan maar weer een nieuwequote:Op maandag 17 maart 2025 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja dat zou ik ook het liefst hebben hoor. Maar het werkt bij mij angsten in de hand. Maar het maakt me ook wakker s ochtends. Dus het is een beetje afwegen telkens.
Maar 2 kopjes daar ga ik goed op. Nu lekker aan de gemeentepils.
Wel goed dat je weet wat goed is voor je, lekker bezig!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Haha goed voor elkaar man!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dan is het uitkijken. De enige angst die het bij mij opwekt is dat et kopje leeg raakt. Dus dan maar weer een nieuwe
Wel goed dat je weet wat goed is voor je, lekker bezig!
Zag op de FP trouwens dat jij Ferdy heet in het echt. Ik heb vroeger in Winterswijk met een Ferdy in de klas gezeten op de Zonnebrink. Ben jij dat?![]()
Goed bezigquote:Op maandag 17 maart 2025 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb de koffie net op!
Wel zwaar vervelend dat ik altijd koffie MOET drinken van mijn dwang.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Espose!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
haha goed voor elkaar man!
Zag op de FP trouwens dat jij Ferdy heet in het echt. Ik heb vroeger in Winterswijk met een Ferdy in de klas gezeten op de Zonnebrink. Ben jij dat?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, mijn oorsprong ligt in Ede, ben pas in 2011 in Winterswijk komen wonenquote:Op maandag 17 maart 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
haha goed voor elkaar man!
Zag op de FP trouwens dat jij Ferdy heet in het echt. Ik heb vroeger in Winterswijk met een Ferdy in de klas gezeten op de Zonnebrink. Ben jij dat?
Ja ik drink wel thee. Zit ook wel cafeïne in, maar wel minder.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klasse, drink je wel thee dan?
Want dat ben ik van plan. Wakker worden met een bak zwarte thee.![]()
![]()
Ah oke! Ik dacht zou het dan zo zijn?quote:Op maandag 17 maart 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, mijn oorsprong ligt in Ede, ben pas in 2011 in Winterswijk komen wonen![]()
![]()
Precies, thee vind ik ook lekker. Het is alleen even de gewoonte doorbreken. Kost even een paar weekjes en je bent er aan gewend. Moet het alleen nog eens doenquote:Op maandag 17 maart 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik drink wel thee. Zit ook wel cafeïne in, maar wel minder.![]()
![]()
Ff wennen is het. Net zoals minderen met suikerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, gelukkig niet (niet om jou, een user hier is beste vrienden met mijn zus, teveel toevalligheden kan ik niet aanquote:Op maandag 17 maart 2025 07:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah oke! Ik dacht zou het dan zo zijn?)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2500 / +73 / +0 / 6452 / 7064
2. KoningWouter / 628 / +16 / +8 / 2297 / 2642
3. KillemWieft / 558 / +31 / +4 / 513 / 723
4. _UserName_ / 472 / +88 / +51 / 744 / 961
5. kree / 420 / +3 / +7 / 1537 / 1759
6. devzero / 414 / +2 / +87 / 278 / 376
7. Bally-b / 393 / +0 / +0 / 58 / 112
8. Moeraskat / 384 / +14 / +5 / 2748 / 2960
9. Dr.Mikey / 334 / +26 / +55 / 721 / 889
10. hemarookworst / 307 / +15 / +8 / 1160 / 1372
11. Lovely / 268 / +9 / +0 / 1321 / 1538
12. mario390 / 264 / +1 / +15 / 223 / 330
13. gebrokenglas / 234 / +8 / +5 / 1599 / 1794
14. Grotetijd / 217 / +13 / +0 / 1075 / 1225
15. Pinnenmutske / 199 / +3 / +3 / 396 / 521
16. Moonlight / 191 / +9 / +0 / 668 / 784
17. HappyCharly / 186 / +9 / +11 / 1337 / 1483
18. sp3c / 182 / +0 / +0 / 552 / 643
19. maily / 163 / +5 / +1 / 1648 / 1801
20. ToT / 157 / +5 / +1 / 1432 / 1528SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Klopt! Suiker neem ik eigenlijk helemaal nooit.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ff wennen is het. Net zoals minderen met suiker![]()
hehehequote:Op maandag 17 maart 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet (niet om jou, een user hier is beste vrienden met mijn zus, teveel toevalligheden kan ik niet aan)
![]()
![]()
zoiets was het https://www.tiktok.com/@w(...)/7436394665072479506Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wow die zijn wel gaaf!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:31 schreef Moeraskat het volgende:
zoiets was het https://www.tiktok.com/@:(...)/7436394665072479506![]()
![]()
Leek me altijd ook wel gaaf, dit soort dingen.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:31 schreef Moeraskat het volgende:
zoiets was het https://www.tiktok.com/@:(...)/7436394665072479506
Helaas (of juist gelukkig) niet toegestaan hier.![]()
![]()
Waar hier?quote:Op maandag 17 maart 2025 07:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Leek me altijd ook wel gaaf, dit soort dingen.
Helaas (of juist gelukkig) niet toegestaan hier.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja best geinig. Ik had het nog niet eerder gezien. Maar hij reed toch echt op de A27 net.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja daar ben ik ookquote:
Maar is wel echt afleiding voor overige weggebruikers hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eigenlijk mag dat soort shit niet geloof ik. Maar ik vind het vet!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja best geinig. Ik had het nog niet eerder gezien. Maar hij reed toch echt op de A27 net.![]()
Dat zegt niet dat het dan magquote:Op maandag 17 maart 2025 07:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja best geinig. Ik had het nog niet eerder gezien. Maar hij reed toch echt op de A27 net.
Ja daarom, kan hij een flinke prent voor krijgen als de bromsnor een slechte dag heeft.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook
Maar is wel echt afleiding voor overige weggebruikers hoor.![]()
Zal het eens opzoeken straksquote:Op maandag 17 maart 2025 07:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eigenlijk mag dat soort shit niet geloof ik. Maar ik vind het vet!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja daarom dus.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook
Maar is wel echt afleiding voor overige weggebruikers hoor.![]()
![]()
zelf aangebrachte lichten mag idd niet, ook niet bv een ledstrip onder de auto, als ze je pakken mag je het ter plekke verwijderen of onklaar maken om daarna te laten (her)keuren bij een RDW erkend bedrijfTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Neutraal is wat het leven is Muts. Ups en Downs met een baseline. En dat is goed zo.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Had een neutraal weekend en dat mag gezegd worden.
Ik noem een neutraal weekend altijd gewoon een GOED weekend!11![]()
![]()
Ik vind die auto's al afleidend waarbij een koplamp uit gaat zodra ze aan die kant het knipperlicht gaan gebruiken.
En Duitsland staat tegenwoordig toe dat zelfrijdende auto's een speciale verlichting krijgen.![]()
Dat herkeuren wist ik niet, wel dat die strips verboden waren.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
zelf aangebrachte lichten mag idd niet, ook niet bv een ledstrip onder de auto, als ze je pakken mag je het ter plekke verwijderen of onklaar maken om daarna te laten (her)keuren bij een RDW erkend bedrijf![]()
Later Usert!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
Koffie op, ik ga de dames eens wakker maken hier. Tot later!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
Koffie op, ik ga de dames eens wakker maken hier. Tot later!Hee groeten!
![]()
Latersquote:Op maandag 17 maart 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
Koffie op, ik ga de dames eens wakker maken hier. Tot later!
Ik voel dat deze gsm nu echt de mijne is.Werewolf![]()
Fijn zo, en nu niet meer afgeven he!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Laters
Ik voel dat deze gsm nu echt de mijne is.![]()
![]()
Ik vind die reclameborden langs de weg met veel tekst ook echt afleidend. Bizar dat ze dat doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:40 schreef ToT het volgende:
Ik vind die auto's al afleidend waarbij een koplamp uit gaat zodra ze aan die kant het knipperlicht gaan gebruiken.
En Duitsland staat tegenwoordig toe dat zelfrijdende auto's een speciale verlichting krijgen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heel goedquote:Op maandag 17 maart 2025 07:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Laters
Ik voel dat deze gsm nu echt de mijne is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar voor een show is het tofquote:Op maandag 17 maart 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
zelf aangebrachte lichten mag idd niet, ook niet bv een ledstrip onder de auto, als ze je pakken mag je het ter plekke verwijderen of onklaar maken om daarna te laten (her)keuren bij een RDW erkend bedrijf
Ja ook bizar dat dat dan weer wel mag.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind die reclameborden langs de weg met veel tekst ook echt afleidend. Bizar dat ze dat doen.
Maar dat vind ik met zoveel. Ik vind het ook nog steeds verwonderlijk dat alcohol gewoon legaal is.![]()
Nee deze danquote:quote:Op maandag 17 maart 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vond dat gesneer onderling hier niets aan. Maar hij zit wel in de wc hier. Dus als je met hem wil
Kletsen. Hij is nu ook mod![]()
Goeiemorgen ALLEMAAL![]()
![]()
Dat vind ik niet verwonderlijk. Eigenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ook bizar dat dat dan weer wel mag.
Maar dat vind ik met zoveel. Ik vind het ook nog steeds verwonderlijk dat alcohol gewoon legaal is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vaak ook verdomd kleine tekst.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind die reclameborden langs de weg met veel tekst ook echt afleidend. Bizar dat ze dat doen.![]()
Nouja ik vind het eigenlijk wel vergelijkbaar met andere drugs die wel illegaal zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat vind ik niet verwonderlijk. Eigenlijk.
Of alles legaal of alles illegaal.
Alcohol maakt een hoop kapot. Zie liever iemand op een pilletje lekker knuffelen dan iemand die een bushokje opblaast op alcohol.![]()
Eh. Okéquote:Op maandag 17 maart 2025 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ik vind het eigenlijk wel vergelijkbaar met andere drugs die wel illegaal zijn.
Alcohol maakt een hoop kapot. Zie liever iemand op een pilletje lekker knuffelen dan iemand die een bushokje opblaast op alcohol.![]()
Ik denk daar echt anders over
Als ik uit eten ga en een lekker biefstukje eet, vind ik een speciaalbiertje er bij een prima combinatie.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ik vind het eigenlijk wel vergelijkbaar met andere drugs die wel illegaal zijn.
Alcohol maakt een hoop kapot. Zie liever iemand op een pilletje lekker knuffelen dan iemand die een bushokje opblaast op alcohol.
Daar ga ik geen bushokjes van slopen.![]()
Maar goed het is wel een verschil dat sommige mensen gewoon 1 biertje kunnen drinken en het daar bij laten.
Maar dat echte coma zuipen is echt not done en levensgevaarlijk. Voor jezelf en een ander.![]()
Dat magquote:Op maandag 17 maart 2025 07:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eh. Oké![]()
Ik denk daar echt anders over![]()
![]()
Die bewegende ogen zag ik laatst bij een motorrijder op zijn rugzak. Knettergek.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:55 schreef Moeraskat het volgende:
OMG ik zag net een vrachtwagen op de snelweg met ogen op z’n voorruit die bewogen. Wtf.
Geen paniek ik ben bij een tankstation![]()
Ja dan drink je 1 biertje.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik uit eten ga en een lekker biefstukje eet, vind ik een speciaalbiertje er bij een prima combinatie.
Daar ga ik geen bushokjes van slopen.
Ik bedoel dan vooral mensen die met een krat bier op achter het stuur kruipen of anderen in elkaar slaan.![]()
Ja en sommige mensen kunnen het niet bij 1 happy pilletje laten, die nemen op een gegeven moment een handvol en gaan andere soorten uitproberen.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:46 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed het is wel een verschil dat sommige mensen gewoon 1 biertje kunnen drinken en het daar bij laten.
Maar dat echte coma zuipen is echt not done en levensgevaarlijk. Voor jezelf en een ander.
Ook is het makkelijk iemand anders iets toe te dienen met zo'n pilletje of poedertje.![]()
Ow, dat soort dingen zouden ze wel moeten verbieden ja!quote:Op maandag 17 maart 2025 07:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan drink je 1 biertje.
Ik bedoel dan vooral mensen die met een krat bier op achter het stuur kruipen of anderen in elkaar slaan.![]()
![]()
Vaak? Vaak niet dus.quote:
Maar als het legaal zou zijn dan kan het ook gecontroleerd worden en is er dus geen vervuilde troep meer op straat.![]()
Dat is ook zo. Uitschieters heb je altijd.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en sommige mensen kunnen het niet bij 1 happy pilletje laten, die nemen op een gegeven moment een handvol en gaan andere soorten uitproberen.
Ook is het makkelijk iemand anders iets toe te dienen met zo'n pilletje of poedertje.
Maar ik heb zo'n beetje alles geprobeerd. En vind het allemaal maar gewoon drugs. Ook alcohol.![]()
Zowel met pilletjes als met alcoholgebruik heb je idd uitschieters.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Uitschieters heb je altijd.
Maar ik heb zo'n beetje alles geprobeerd. En vind het allemaal maar gewoon drugs. Ook alcohol.![]()
Doei ToTquote:Op maandag 17 maart 2025 07:50 schreef ToT het volgende:
En ik moet de koter van het station ophalen!![]()
![]()
Zo. Dat was een lekker alaapjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eh.quote:Op maandag 17 maart 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
kree is er niet hoor dus je kan de tr knop afdekken.
Geen idee waarover je het hebt.
Of waarom je het ineens uit het niets over kree moet hebben?
Ik kwam op dat moment het topic binnen vallen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 17-03-2025 08:13:51 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mogguh Moon
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja hier gaat het goed, ben net terug van de apotheekquote:Op maandag 17 maart 2025 08:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat wel oke. hoe is het met jou?
Zo even wat dingetjes regelen om 9 uur.
Ga je lekker de diertjes verzorgen zo?![]()
Nu dit weer
Nieuwe pandemie ligt op de loer: ‘Vogelgriep via koemelk, het is echt zorgwekkend', zegt de expert
Vogelgriep kan zorgen voor een nieuwe pandemie met de omvang van de coronacrisis, zegt hoogleraar Chantal Rovers. Het gaat nu in de VS massaal rond onder koeien. ,,Dat zijn ook zoogdieren, heel zorgwekkend.” Ook viroloog Marion Koopmans noemt de vogelgriep een pandemische dreiging.
Bron De GelderlanderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:Op maandag 17 maart 2025 08:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat wel oke. hoe is het met jou?![]()
Aah goed bezig je bent er op tijd bijquote:Op maandag 17 maart 2025 08:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hier gaat het goed, ben net terug van de apotheek
Zo even wat dingetjes regelen om 9 uur.
Ga je lekker de diertjes verzorgen zo?
Ja straks weer naar de diertjes![]()
![]()
Zo rollen we vandaagquote:Op maandag 17 maart 2025 08:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah goed bezig je bent er op tijd bij
Ja straks weer naar de diertjes![]()
![]()
Hahaha ja ik zie het als het ontwikkelen van identiteit. Een beetje kunst achtig.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je hebt ook goed je best gedaan met de capslock zie ik
Niet serieus bedoeld die teksten gewoon grappig![]()
Ben hier in de ochtend vaak wel even, verder tussen door af en toe,quote:
Druk elders op FOK!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen allemaal
Dagje thuiswerken. Vanochtend twee meetings, maar dan vanaf een uur of 11 niks meer
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Dotje!quote:Op maandag 17 maart 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben hier in de ochtend vaak wel even, verder tussen door af en toe,
Druk elders op FOK!![]()
![]()
Stevenquote:Op maandag 17 maart 2025 08:33 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen allemaal
Dagje thuiswerken. Vanochtend twee meetings, maar dan vanaf een uur of 11 niks meer![]()
![]()
Aah vandaarquote:Op maandag 17 maart 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben hier in de ochtend vaak wel even, verder tussen door af en toe,
Druk elders op FOK!![]()
![]()
Morguhquote:Op maandag 17 maart 2025 08:33 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen allemaal
Dagje thuiswerken. Vanochtend twee meetings, maar dan vanaf een uur of 11 niks meer![]()
Lekker toch, het belooft een mooie dag te worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:Had je al eerder hoi gezegd
heb je die gemist?
vanaf 4 april heb ik het weer rustigquote:
Ja niet gezien! Dacht al misschien stond ik op negeer. Nee grapjequote:Op maandag 17 maart 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KWHad je al eerder hoi gezegd
heb je die gemist?
Gaat het goed?![]()
Drie op een rij nu 4Niet dus
Dan kom je weer bolken?quote:Op maandag 17 maart 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
vanaf 4 april heb ik het weer rustig![]()
![]()
Jij en op negeer, echt nietquote:Op maandag 17 maart 2025 08:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja niet gezien! Dacht al misschien stond ik op negeer. Nee grapje
Gaat het goed?![]()
Ja hoor hier wel, en met jou ook zo te lezen? De pillen doen goed werk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NIet echt de hele dag, daar ben ik wel klaar mee eerlijk gezegdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik helemaalquote:Op maandag 17 maart 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet echt de hele dag, daar ben ik wel klaar mee eerlijk gezegd![]()
![]()
Ja hoop dat die pillen nu echt gaan aanslaan. Heb het nu wel voor elkaar dat ik nog maar 2 kopjes koffie drink in de ochtend in plaats van 4.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en op negeer, echt niet![]()
Ja hoor hier wel, en met jou ook zo te lezen? De pillen doen goed werk?
Het gevoel van MOETEN is weg.
Fijn is dat.![]()
Ja tis druk eldersquote:Op maandag 17 maart 2025 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
Ja ik mis @:Dotteke hier wel al een tijdje hoor
Dat is wel heel fijn, in ieder geval weer een stap voorwaartsquote:Op maandag 17 maart 2025 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoop dat die pillen nu echt gaan aanslaan. Heb het nu wel voor elkaar dat ik nog maar 2 kopjes koffie drink in de ochtend in plaats van 4.
Het gevoel van MOETEN is weg.
Fijn is dat.
Ja maar blijft klote wel hoor. Had het liever niet gehad natuurlijk die klote dwang.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn, in ieder geval weer een stap voorwaarts
Helpt wel ietsje en zit beter in mijn vel maar het is niet weg.![]()
Fijn om te horenquote:Op maandag 17 maart 2025 08:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar blijft klote wel hoor. Had het liever niet gehad natuurlijk die klote dwang.
Helpt wel ietsje en zit beter in mijn vel maar het is niet weg.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach soh! Fijn dat je er weer bent!![]()
Trust nobody![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb jij daarvan een tekstbestandje dat je elke dag dezelfde post plakt ofzo?
Trust nobody![]()
Staat onder een snelkoppeling idd.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb jij daarvan een tekstbestandje dat je elke dag dezelfde post plakt ofzo?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja snap het ook wel, het is niet niets allemaal.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar blijft klote wel hoor. Had het liever niet gehad natuurlijk die klote dwang.
Helpt wel ietsje en zit beter in mijn vel maar het is niet weg.
Maar als het zo niet weg wil en met een tabletje minder wordt is dat weer mooi meegenomen
En als je dan ook nog eens een stuk beter in je velt is dat toch ook mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ja dat is ook zo. Ga straks even met een vriend bellen en morgen heb ik een afspraak met mijn behandelaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap het ook wel, het is niet niets allemaal.
Maar als het zo niet weg wil en met een tabletje minder wordt is dat weer mooi meegenomen
En als je dan ook nog eens een stuk beter in je velt is dat toch ook mooi
Gaan we weer een stapje verder in het protocol.![]()
Geprobeerd te maken maar helaas niet geluktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo snel, dit heb je nu een week toch deze medicatie?quote:Op maandag 17 maart 2025 08:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Ga straks even met een vriend bellen en morgen heb ik een afspraak met mijn behandelaar.
Gaan we weer een stapje verder in het protocol.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja heb nu een week de laagste dosis. Dit kan dan weer omhoog. En dan weer wat weekjes wachten. En zo komen we stapje voor stapje bij het doel.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo snel, dit heb je nu een week toch deze medicatie?
Hoop eigenlijk een dezer dagen wat te horen van de dagbestedingsclub. Dat ik daar eens wat kan gaan doen.![]()
Dat zou wel fijn zijn, en als het dan ook nog iets is wat je leuk vindt zou dat helemaal top zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 08:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb nu een week de laagste dosis. Dit kan dan weer omhoog. En dan weer wat weekjes wachten. En zo komen we stapje voor stapje bij het doel.
Hoop eigenlijk een dezer dagen wat te horen van de dagbestedingsclub. Dat ik daar eens wat kan gaan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dag Moonquote:tot laterss
Yup, zit zo lang hier binnen en alleen dat ik alles eng ben gaan vinden. Sprak gisteren ToT over de meet enzo. Vind dat allemaal best eng om heen te gaan. Maar ik ga het wel doen, wil graag eens de gezichten bij de Users zien.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn, en als het dan ook nog iets is wat je leuk vindt zou dat helemaal top zijn
Kom je ook naar de meet?![]()
oke tijd voor sportschool
misschien maar de yanga met caffeine pakken vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mwah niet helemaal fris.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohhhhh als dat onze JUSTIN niet is!
Alles lekker kerel?
Hoest ie daar?![]()
Oh dat is minder, slecht geslapen?quote:Op maandag 17 maart 2025 08:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mwah niet helemaal fris.
Hoest ie daar?
Hier gaat het wel oke, goede nacht gehad. Was al vroeg uit de veren.![]()
Fijn dan toch dat je iets kan gaan doen en hopelijk verdwijnt dan ook het eng vindenquote:Op maandag 17 maart 2025 08:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, zit zo lang hier binnen en alleen dat ik alles eng ben gaan vinden. Sprak gisteren ToT over de meet enzo. Vind dat allemaal best eng om heen te gaan. Maar ik ga het wel doen, wil graag eens de gezichten bij de Users zien.
Kom je ook naar de meet?
Nee ik kom niet naar de meet. Heb daar geen behoefte aan eigenlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Jussiequote:
A beetje grieperig?quote:Op maandag 17 maart 2025 08:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mwah niet helemaal fris.
Hoest ie daar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah ja, jammer.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dan toch dat je iets kan gaan doen en hopelijk verdwijnt dan ook het eng vinden
Nee ik kom niet naar de meet. Heb daar geen behoefte aan eigenlijk.
Dan houden we het lekker op chatten!![]()
![]()
Verkouden en beetje grieperig..quote:Op maandag 17 maart 2025 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is minder, slecht geslapen?
Hier gaat het wel oke, goede nacht gehad. Was al vroeg uit de veren.
Oh dat is fijn![]()
![]()
Heb een keer ellende daardoor gekregen dus voor mij nooit weer.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, jammer.
Dan houden we het lekker op chatten!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja sorryquote:Op maandag 17 maart 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een keer ellende daardoor gekregen dus voor mij nooit weer.![]()
![]()
Ah dat is super rot. Wat is er gebeurd? Of houd je dat liever voor je zelf? Kan ik ook begrijpen hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een keer ellende daardoor gekregen dus voor mij nooit weer.![]()
Mogguh
Ik had het weer voor elkaar hoor. Kop thee over mijn borst heen gegooid vanochtend
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goedemorgen Inieminie!quote:Op maandag 17 maart 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik had het weer voor elkaar hoor. Kop thee over mijn borst heen gegooid vanochtend
Dat heb je knap gedaan. Kokend water?![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
How can I make this topic about me?![]()
Moguh muis, lekker bezigquote:Op maandag 17 maart 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik had het weer voor elkaar hoor. Kop thee over mijn borst heen gegooid vanochtend![]()
Niet verbrand?![]()
Ach mien skattiequote:toch.
Dot doet even eenop om Jussie een dikke beterschaps
tegeven
Dat was toch geen ellendequote:
2 maar?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:03 schreef StevenHyde het volgende:
Meeting 1 vd 2 zit erop. Ff extra koffie zettenHow can I make this topic about me?![]()
Ga ik hier niet vertellen, heeft geen zin.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is super rot. Wat is er gebeurd? Of houd je dat liever voor je zelf? Kan ik ook begrijpen hoor.
Oeps, dat is minder, pijn gedaan?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik had het weer voor elkaar hoor. Kop thee over mijn borst heen gegooid vanochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GG
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach mien skattietoch.
Dot doet even eenop om Jussie een dikke beterschaps
tegeven
![]()
![]()
Dat niet, maar 50-60 graden wel denk ik zo. Stond op het punt om het te gaan drinkenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Inieminie!
Dat heb je knap gedaan. Kokend water?Trotste mama van Ambar
Heb je ook goed hoor. Houd het maar lekker voor jezelf.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik hier niet vertellen, heeft geen zin.![]()
![]()
En ja mensen het is lichtelijk verbrand. Niet de eerste keer overigens
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke, en anderen.
Tijd voor mijn 2e bakkie![]()
![]()
![]()
Dat is wel minder ja. Niet bezeerd?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat niet, maar 50-60 graden wel denk ik zo. Stond op het punt om het te gaan drinken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: