SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mooie TTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
@Homijn zingt graag een toontje lager, want hij heeft zoveel te doenquote:Op zondag 16 maart 2025 23:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ken het als het land van de rijzende zon
Welk liedje?![]()
Twitch dropsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Meh, moet bed nog opmaken voor ik kan gaan slapen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ook!quote:Op maandag 17 maart 2025 00:03 schreef Fogel het volgende:
Meh, moet bed nog opmaken voor ik kan gaan slapen
En het gewassen beddengoed ophangen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Goed ideeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gewoon gaan liggenquote:Op maandag 17 maart 2025 00:03 schreef Fogel het volgende:
Meh, moet bed nog opmaken voor ik kan gaan slapenTrust nobody![]()
Gewoon gaan liggenquote:Op maandag 17 maart 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
En het gewassen beddengoed ophangenTrust nobody![]()
Ik heb het uit de droger gehaaldquote:Op maandag 17 maart 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook!
En het gewassen beddengoed ophangenI'm surrounded by morons!
Neequote:I'm surrounded by morons!
Koud heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik doe ook altijd alles morgenquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
On January 6, 1994, an assailant used a police baton to strike Kerrigan on her landing knee; the attacker was hired by Jeff Gillooly, then-husband of her rival Tonya Harding. The attack injured Kerrigan, but she quickly recovered.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu wel, in versgewassen bedgoedquote:
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Best wel jaquote:
En morgen is vriendin ook weer terug
In Somalië ging de USA niet zo lekker in de jaren 90.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hotel RwandaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja meestal overmorgen.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
RosannaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die zong high van de prosec het Amerikaanse volkslied.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu een stukje over 2pac.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moeraskater heeft me wakker gemaakt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Prima docu wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik sliep net. Stom gestommel.
Drie keer raden wie nu slaapt en wie nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beste snel verder slapen op je mobiel gaan wordt je alleen maar weer meer wakker van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nare vent heb je hoor, zou hem het huis uitschoppen. Verdient een top wijf niet als jijquote:Op maandag 17 maart 2025 00:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ik sliep net. Stom gestommel.
Drie keer raden wie nu slaapt en wie niet
![]()
R.I.P DTS.![]()
Even voor de duidelijkheid ik ben cynisch.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 17 maart 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nare vent heb je hoor, zou hem het huis uitschoppen. Verdient een top wijf niet als jij
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben je altijdquote:Op maandag 17 maart 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik ben cynisch.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hou er niet zo van om je partner zwart te maken op een forum.quote:Iedereen is een kutlultrut
Moest even m’n boek weer aanzettenquote:Op maandag 17 maart 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beste snel verder slapen op je mobiel gaan wordt je alleen maar weer meer wakker van.of ja, nieuwe zoeken én checken of m’n wekker aan stond. Zal niet de eerste keer zijn dat ik die vergeet
![]()
Slaap lekker!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hou niet van continu nukkige mensen. Zoals jij bent.quote:Op maandag 17 maart 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou er niet zo van om je partner zwart te maken op een forum.
En ik maak’m niet zwart. Joe
VerdamtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nouquote:Op maandag 17 maart 2025 00:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hou niet van continu nukkige mensen. Zoals jij bent.
En ik maak’m niet zwart. Joe
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
OchThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kree is er niet hoor dus je kan de tr knop afdekken.quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nou ik moet zeggen, het was verdomd gezellig vandaag gister!quote:Op maandag 17 maart 2025 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
kree is er niet hoor dus je kan de tr knop afdekken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Altijd een feestje toch?quote:Op maandag 17 maart 2025 01:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, het was verdomd gezellig vandaag!Iedereen is een kutlultrut
Telekids vibe vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pcies, met confetti in de reet is elke scheet een feestquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Pijnlijk denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeg dat maar tegen je babyquote:Op maandag 17 maart 2025 01:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Pcies, met confetti in de reet is elke scheet een feest
R.I.P DTS.![]()
Trusten kersverse daddyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah de roze wolkquote:
Gun het ze jammer dat ik niet mocht meedoen aan de actie dat ze iets voor hem gekocht hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geeft toch niet. En die pakjes met teksten erop zou ik mijn baby niet dood in gevonden willen worden.quote:Op maandag 17 maart 2025 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gun het ze jammer dat ik niet mocht meedoen aan de actie dat ze iets voor hem gekocht hebben.Wel handig ze poepen ze toch wel vol.
Maar het is een leuk gebaar.Iedereen is een kutlultrut
Ja leuk gebaar wel .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoezo "niet mocht"? Iemand vroeg me en ik had wat gedoneerd. Gewoon voor de aardigheid.quote:Op maandag 17 maart 2025 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gun het ze jammer dat ik niet mocht meedoen aan de actie dat ze iets voor hem gekocht hebben.
En ja, die pakjes zijn over 3 maanden toch te klein, maar het ging om het gebaar.![]()
Ben niet gevraagd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je zit ook niet in het app groepje he?quote:
Nee heel vroeger wel in een dts app maar vond dat maar spannend.quote:Op maandag 17 maart 2025 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zit ook niet in het app groepje he?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee heel vroeger wel in een dts app maar vond dat maar spannend.
Ook bewust toen geen nummers opgeslagen alleen van Mark toen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook niet. Kan er niet van slapen. Vandaar dat ik hier ‘s nachts post.quote:Op maandag 17 maart 2025 01:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zit ook niet in het app groepje he?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De Ajax fan?quote:Op maandag 17 maart 2025 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook bewust toen geen nummers opgeslagen alleen van Mark toen.Iedereen is een kutlultrut
Ik werd geweigerdquote:Op maandag 17 maart 2025 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan er niet van slapen. Vandaar dat ik hier ‘s nachts post.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja toch ?quote:Iedereen is een kutlultrut
Voor je het weet heb je er een voor je deur staan brr.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja weet je, het is allemaal goed bedoeld maar ik zie zo vaak dat het gezeik is. Huh? waarom ik niet en dan kan je achteraf dokken ofzo. Tering zeg.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor je het weet heb je er een voor je deur staan brr.Iedereen is een kutlultrut
Wat gaan ze doen dan? Bolken?quote:Op maandag 17 maart 2025 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor je het weet heb je er een voor je deur staan brr.
De discord server van naatje? Die is al >5 jaar inactief. Er is/was wel een "geheim" whatsapp groepje, maar daar werd ik nooit voor gevraagd (gelukkig maarquote:Op maandag 17 maart 2025 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee heel vroeger wel in een dts app maar vond dat maar spannend.)
![]()
De fokkers die ik wel heb mogen ontmoeten vond ik allemaal best wel leuk. Maar blijf dat eng vinden zo twee werelden door elkaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik bolk mijn deur welquote:Maar zo ver zal het niet komen
Je kunt altijd even met @kree bellen voor een goed gesprekquote:Op maandag 17 maart 2025 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan er niet van slapen. Vandaar dat ik hier ‘s nachts post.![]()
Zeker ik heb er ook meerdere irl ontmoet.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
De fokkers die ik wel heb mogen ontmoeten vond ik allemaal best wel leuk. Maar blijf dat eng vinden zo twee werelden door elkaar.Iedereen is een kutlultrut
Die discord maar er was ook een whatsapp groep toen die tijd al rond 2017 denk ik ? Iedereen zat daar wel in volgens mij oa mark C_A , Omgevallenflat en Kannonvinnie oa haags ook volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
De discord server van naatje? Die is al >5 jaar inactief. Er is/was wel een "geheim" whatsapp groepje, maar daar werd ik nooit voor gevraagd (gelukkig maar)
R.I.P DTS.![]()
Daarom in een darkroom afspreken.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
De fokkers die ik wel heb mogen ontmoeten vond ik allemaal best wel leuk. Maar blijf dat eng vinden zo twee werelden door elkaar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 02:08 schreef kree het volgende:
lol ,ij ook. hahaha maar dat is niet mijn nr.
Ze hebben je summonedquote:Op maandag 17 maart 2025 02:08 schreef kree het volgende:
lol ,ij ook. hahaha maar dat is niet mijn nr.
R.I.P DTS.![]()
mag altijd ff bellen en neem maar op als ik zin heb.
Maar oke ik heb het keertje gegeven, LOL.
Do what you love, love what you do!![]()
Hier op fok gekkiequote:Op maandag 17 maart 2025 02:10 schreef kree het volgende:
mag altijd ff bellen en neem maar op als ik zin heb.
Maar oke ik heb het keertje gegeven, LOL.
ja toch wel, mss had ik er beetje spijt van? maar niet zozeer van fok. maar omdat scam Calls er meer werden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Call me maybeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee daar komen de scam calls niet van, wel heeft iemand je toen gebeld dat weet ik wel en die sucker hing op. Maar ja je nummer op fok zetten is niet slim. Sally heeft het opgeslagen nou daar ben je klaar meequote:Op maandag 17 maart 2025 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja toch wel, mss had ik er beetje spijt van? maar niet zozeer van fok. maar omdat scan Calls er meer werden.Iedereen is een kutlultrut
msss mss. maar maakt niet uit had iig keertje leuk met iemand gebeld enzoi hierquote:Op maandag 17 maart 2025 02:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar komen de scam calls niet van, wel heeft iemand je toen gebeld dat weet ik wel en die sucker hing op. Maar ja je nummer op fok zetten is niet slim. Sally heeft het opgeslagen nou daar ben je klaar mee
Nou dat was idd leukquote:Op maandag 17 maart 2025 02:15 schreef kree het volgende:
[..]
msss mss. maar maakt niet uit had iig keertje leuk met iemand gebeld enzoi hier
jajoh allemaal niet zo drama. leuk toch? geen idee meer wie nu precies. maar maakt me ook niet zoveel uit, als t leuk is dan leuk hequote:
Oh iemand anders, ja dat is zeker leuk. Ga gewoon naar die meet, het zal je prima meevallen.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
jajoh allemaal niet zo drama. leuk toch? geen idee meer wie nu precies. maar maakt me ook niet zoveel uit, als t leuk is dan leuk he
denk. en nog twijfels over hoor eigenlijk. maarja hoe erg kan het zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh iemand anders, ja dat is zeker leuk. Ga gewoon naar die meet, het zal je prima meevallen.Do what you love, love what you do!![]()
Dan ben ik wel benieuwd met wie, kan me dat niet voorstellen.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik haal jou btw altijd met iemand door elkaar. maargoed.Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
ligt aan usernames vooral. Sally soury. die twee LOLquote:Op maandag 17 maart 2025 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd met wie, kan me dat niet voorstellen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben verward en pissigquote:
Tering kreequote:Op maandag 17 maart 2025 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
ligt aan usernames vooral. Sally soury. die twee LOL
tja ik hou alles hier ook niet bij hoor, en die namen lijken opa elkaar. sorry
Hugsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben intens verdrietig nu.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:24 schreef kree het volgende:
tja ik hou alles hier ook niet bij hoor, en die namen lijken opa elkaar. sorry
hmmm jullie zij. beide lief enzo. en ook mss lijken nog op elkaar, vandaar hou ze ff niet zo makkelijk uit elkaar.quote:
Fuck op gast nu ga ik echt uit mijn plaat.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm jullie zij. beide lief enzo. en ook mss lijken nog op elkaar, vandaar hou ze ff niet zo makkelijk uit elkaar.
lol wat. hahahahaha. ik zie wel verschil he. maar soms ook nietquote:Op maandag 17 maart 2025 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Fuck op gast nu ga ik echt uit mijn plaat.
naja no drama ik snap heel verschillende enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Serieus he? Ik val echt in een diepe kuil van verbazing. Ik loop die zak altijd te verdedigen, KRIJG JE DIT !!111!!!!!quote:Iedereen is een kutlultrut
Jij hebt usericons ook uitstaan op mobiel zeker.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2500 / +73 / +0 / 6452 / 7064
2. KoningWouter / 620 / +16 / +0 / 2267 / 2610
3. KillemWieft / 554 / +31 / +0 / 508 / 711
4. _UserName_ / 425 / +88 / +4 / 705 / 903
5. kree / 414 / +3 / +1 / 1525 / 1744
6. Bally-b / 393 / +0 / +0 / 58 / 112
7. Moeraskat / 379 / +14 / +0 / 2719 / 2926
8. Dr.Mikey / 328 / +26 / +49 / 712 / 879
9. devzero / 327 / +2 / +0 / 275 / 360
10. hemarookworst / 307 / +15 / +8 / 1160 / 1372
11. Lovely / 268 / +9 / +0 / 1321 / 1538
12. mario390 / 249 / +1 / +0 / 221 / 321
13. gebrokenglas / 229 / +8 / +0 / 1595 / 1787
14. Grotetijd / 217 / +13 / +0 / 1075 / 1225
15. Pinnenmutske / 196 / +3 / +0 / 392 / 516
16. Moonlight / 191 / +9 / +0 / 668 / 784
17. HappyCharly / 182 / +9 / +7 / 1305 / 1449
18. sp3c / 182 / +0 / +0 / 552 / 642
19. maily / 163 / +5 / +1 / 1648 / 1801
20. ToT / 156 / +5 / +0 / 1426 / 1522SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
The DRAMA is onquote:Op maandag 17 maart 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
lol wat. hahahahaha. ik zie wel verschil he. maar soms ook niet
naja no drama ik snap heel verschillende enzo.
ik zie dat ik soury ben Sally dus buit meer dier eijaar niet galeb. gegegegeDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat snap ik wel ik galeb ook vaak dier.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:30 schreef kree het volgende:
ik zie dat ik sorry ben Sally dus buit meer dier eijaar niet galeb. gegegege
Hancko is de beste verdediger die we gehad hebben in al die jaren dat ik de club volg alleen van Wonderen komt in de buurt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ff niet overdrijven hoor dit alles? zo raar is het niet om dat verkeerd te begrijpen ?Do what you love, love what you do!![]()
Ja kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Overdrijven? De fuck !!!! Ja het is best stom gozer ongelofelijk stomquote:Op maandag 17 maart 2025 02:32 schreef kree het volgende:
ff niet overdrijven hoor dit alles? zo raar is het niet om dat verkeerd te begrijpen ?
Nou nee hoor ik ben verdrietig meer nietquote:Iedereen is een kutlultrut
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
denk je teveel erover als ik deed sowieso.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee hoor ik ben verdrietig meer niet
maargoed. dat is niet mijn bedoeling.Do what you love, love what you do!![]()
heb het best vaak voor je opgenomen maar blijkbaar zag je dat niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:34 schreef kree het volgende:
ok. nouja dan denk je meer als ik, maar sorry dan iigIedereen is een kutlultrut
jawel hoor ?quote:Op maandag 17 maart 2025 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
heb het best vaak voor je opgenomen maar blijkbaar zag je dat niet.
Ik snapte dit hele drama niet zo echt?Do what you love, love what you do!![]()
Jonny Metgodquote:Op maandag 17 maart 2025 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hancko is de beste verdediger die we gehad hebben in al die jaren dat ik de club volg alleen van Wonderen komt in de buurt.
Niet meegemaakt alleen als assistentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik neem het voor niemand op. Geef mensen liever een trap na.
naja jullie weten ik ben meer van lief als aanvallen of mensen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 02:40 schreef kree het volgende:
naja jullie weten ik ben meer van lief als aanvallen of mensen enzo.
Ik zou een bril kopen, een sterke geen rozequote:Op maandag 17 maart 2025 02:40 schreef kree het volgende:
naja jullie weten ik ben meer van lief als aanvallen of mensen enzo.Iedereen is een kutlultrut
mss he ben ik veel liever als jullie denken wss.
maar heb aardige mening ook wel ja. maarja dat terzijde. naja slaap lekker lieve vriendjes en vriendinnetjes.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik neem je mening niet meer zo serieus. Trustequote:Op maandag 17 maart 2025 02:43 schreef kree het volgende:
mss he ben ik veel liever als jullie denken wss.
maar heb aardige mening ook wel ja. maarja dat terzijde. naja slaap lekker lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Is dat Curry?quote:Iedereen is een kutlultrut
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had haar niet herkend. Dacht serieus dat het een gozer was.
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
mag, maar mss is dat niet zo terecht ook eigenlijk, anyway ga ook slapenquote:Op maandag 17 maart 2025 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem je mening niet meer zo serieus. Truste
Wil ze ook toch in dat programma kwam ze wel leuk over waar ze nu inzit zag dat bij iemand thuis opstaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kom toch pas weer in de loop week hier weer terug. slaap lekker allen
succes, lol. ik hoor het allemaal wel wel weer enzo. ga ff niet volgen.Do what you love, love what you do!![]()
paar dagen en is het weer pay day enzo;. lol. ik heb extra veel want ben vergeten mijn budget uitzet ;aten betalen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik nietquote:Op maandag 17 maart 2025 02:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die discord maar er was ook een whatsapp groep toen die tijd al rond 2017 denk ik ? Iedereen zat daar wel in volgens mij oa mark C_A , Omgevallenflat en Kannonvinnie oa haags ook volgens mij.![]()
Die is van de zus van kreequote:Op maandag 17 maart 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor degene die het gemist hebben 0654856351* De laatste is raden.![]()
Jij bent de enige die naar mijn verhaal wil luisterenquote:Op maandag 17 maart 2025 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij zit alleen in mijn DM. Nachtenlang![]()
![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jyske om 1 u ook, tweede slaaponderbrekingquote:Op maandag 17 maart 2025 04:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Lucky you. Mijn dochter werd altijd om 3 uur wakkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
In het begin willen ze om de 2 a 3 uur eten. Maar nog een aantal maanden en Jyske slaapt de hele nacht.quote:Op maandag 17 maart 2025 05:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jyske om 1 u ook, tweede slaaponderbreking![]()
We mogen in de nacht 4 uur aanhouden als we overdag compenseren zodat er alsnog 8 voedingen zijn. Dus 4x na 2u45m aanbieden als ze niet vraagtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Baby heeft honger, dan krijgt de baby eten. Ik heb me nooit wat aangetrokken van regeltjesquote:Op maandag 17 maart 2025 05:18 schreef _UserName_ het volgende:
We mogen in de nacht 4 uur aanhouden als we overdag compenseren zodat er alsnog 8 voedingen zijn. Dus 4x na 2u45m aanbieden als ze niet vraagt
Na verloop van tijd gaan ze ook huilen om aandacht te krijgen, maar je herkent snel genoeg het verschil in honger huilen en aandacht huilen. In dat laatste geval gewoon laten huilen tot ze weer slaapt. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan...best stuurlui etc..iedere baby is anders
En nu slapen![]()
![]()
![]()
In het begin willen ze vaak geborgenheid, gister huilde ze een uur voor we haar uit bed haalden. Wordt ze sterk vanquote:Op maandag 17 maart 2025 05:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Baby heeft honger, dan krijgt de baby eten. Ik heb me nooit wat aangetrokken van regeltjes
Na verloop van tijd gaan ze ook huilen om aandacht te krijgen, maar je herkent snel genoeg het verschil in honger huilen en aandacht huilen. In dat laatste geval gewoon laten huilen tot ze weer slaapt. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan...best stuurlui etc..iedere baby is anders
En nu slapen![]()
Regels en aanwijzingen zijn verschillende dingen, wij reageren op aanwijzingen en dat gaat goed
Slaap lekker!
vroeger dan ik had gewild. 4.45 de fles gegeven, mevrouw sliep weer dus ik deed een tactische luierwissel (worden ze wakker van), en zij een tactische uit bed gaan actie (plasje als de luier af is op bed, had aankleedkussen moeten gebruiken). Maar de fles was wel zo goed als leeg
En het beddengoed kan de was in als vrouwlief wakker is. Scheelt, ik wilde vandaag een donkere was draaien
Hebben jullie lekker geslapen/gevoederd?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel, ik sliep (bewust) vroeg dus kan het hebbenquote:Op maandag 17 maart 2025 06:04 schreef Moeraskat het volgende:
Hebben jullie lekker geslapen/gevoederd?
Fijnquote:Op maandag 17 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, ik sliep (bewust) vroeg dus kan het hebbenTrust nobody![]()
Even het vlees en vis uitgehaald voor vanavond. Vrouwlief zal wel weer verbaasd zijn dat ik er aan heb gedacht
Ja drukquote:Op maandag 17 maart 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
Hee HC!Hoe is het? Ff niet gesproken
Wisselend
Vandaag goed![]()
Wel wakker nu
Terwijl ik moet slapen![]()
Hoe loopt het met de kraamhulp thuis?Trust nobody![]()
Fijn dat het vandaag goed gaat!quote:Op maandag 17 maart 2025 06:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja druk
Wisselend
Vandaag goed![]()
Wel wakker nu
Hoe loopt het met de kraamhulp thuis?
Kraamhulp is zaterdag afgesloten, en het gaat fantastisch goed zoals het gaat
Lekker man!quote:Op maandag 17 maart 2025 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, ik sliep (bewust) vroeg dus kan het hebbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh wat heerlijkquote:Op maandag 17 maart 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Fijn dat het vandaag goed gaat!
Kraamhulp is zaterdag afgesloten, en het gaat fantastisch goed zoals het gaat
Trust nobody![]()
Oeps!quote:Op maandag 17 maart 2025 06:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja druk
Wisselend
Vandaag goed![]()
Wel wakker nu
Hoe loopt het met de kraamhulp thuis?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, idd heerlijk. Gister het bed van de klossen gehaald dus de lader staat weer in de schuur
Dat je nog niet kan slapenquote:
Beter welquote:Op maandag 17 maart 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, idd heerlijk. Gister het bed van de klossen gehaald dus de lader staat weer in de schuur
Gekke hoogteTrust nobody![]()
Ik vond die klossen echt best fijn. Maar ook niet want ik ben niet zo lang.
Ja, bed was 94cm hoog tegen normaal 66cm.. maar we kunnen er weer fatsoenlijk inquote:
Hey vroege katquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedzoquote:Op maandag 17 maart 2025 06:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, bed was 94cm hoog tegen normaal 66cm.. maar we kunnen er weer fatsoenlijk inTrust nobody![]()
Wij hebben de cosleeper er nog naast aan vrouwlief haar kant dus ik heb net te weinig ruimte om bed in te gaan op die hoogte met kind om de nachtvoeding te doen. Of om er in te komen, dat was kind op bed, zelf er in, kind oppakken om te voeden. Nu kan ik haar vast blijven houdenquote:Op maandag 17 maart 2025 06:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vond die klossen echt best fijn. Maar ook niet want ik ben niet zo lang.
Morguh UN
Oh gelukkig.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb wel al geslapen
Alleen mu ff wakker
Jij nog geslapen na 't gesnurk?
Nou het was geen snurken maar hij kwam terug van een concert en zocht blijkbaar de afstandsbediening en was dus onder mijn kussen aan het voelen en met z’n telefoonlamp aan het schijnen in m’n gezicht. Dus dat was niet echt heel fijn. Maar goed. Ik heb daarna weer geslapen en hij slaapt nu lekker![]()
Kitten ligt nu op m’n plek want ze was niet lekke.sip
Dot! Koffie!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja nou hèquote:Op maandag 17 maart 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
wat een gezelligheid op de vroege morgen!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is een totaal andere ochtend ploeg geworden.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
wat een gezelligheid op de vroege morgen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerrrrrr thnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owquote:Op maandag 17 maart 2025 06:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Nou het was geen snurken maar hij kwam terug van een concert en zocht blijkbaar de afstandsbediening en was dus onder mijn kussen aan het voelen en met z’n telefoonlamp aan het schijnen in m’n gezicht. Dus dat was niet echt heel fijn. Maar goed. Ik heb daarna weer geslapen en hij slaapt nu lekker![]()
Onrustig nachtjeTrust nobody![]()
Nouquote:Op maandag 17 maart 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
wat een gezelligheid op de vroege morgen!Trust nobody![]()
Ja nou ja, maakt niet uit.quote:![]()
Ben best uitgerust dus dat valt meeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkigquote:Op maandag 17 maart 2025 06:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja nou ja, maakt niet uit.![]()
Ben best uitgerust dus dat valt meeTrust nobody![]()
O lekker dan. Mannen ookquote:Op maandag 17 maart 2025 06:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
quote:Op maandag 17 maart 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, beter dan dat hele stille, bezopen of klagende
Trust nobody![]()
Ja idd, al mis ik Stig wel hierquote:Op maandag 17 maart 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een totaal andere ochtend ploeg geworden.
Bezopen mensenquote:Op maandag 17 maart 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, beter dan dat hele stille, bezopen of klagende
Bezopen lui moet ik niets van weten. Zo de pest aan.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, beter dan dat hele stille, bezopen of klagendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja, ach. Als hij iets niet kan vinden…quote:![]()
Moet altijd stiekem lachen dan.
Die is al lang niet meer hier. Is volgens mij ook niet echt lang hier geweestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij daar ook zo afkeer van?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh hahaquote:Op maandag 17 maart 2025 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt. Daarom juist
Eerder was hij hier wel
Maar al heel lang niet meer
Hij is wel in de andere chat v onzTrust nobody![]()
Jammerquote:Op maandag 17 maart 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is al lang niet meer hier. Is volgens mij ook niet echt lang hier geweestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn vrouw net zo. Ik verdenk haar er van het te verstoppenquote:Op maandag 17 maart 2025 06:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha ja, ach. Als hij iets niet kan vinden…![]()
Moet altijd stiekem lachen dan.
Ook als je ligt te slapen?quote:Op maandag 17 maart 2025 06:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha ja, ach. Als hij iets niet kan vinden…![]()
Moet altijd stiekem lachen dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dan niet echt nee.quote:maar goed. Zo weer vergeten
quote:Op maandag 17 maart 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw net zo. Ik verdenk haar er van het te verstoppen![]()
Ook stampend zoeken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij vond dat gesneer onderling hier niets aan. Maar hij zit wel in de wc hier. Dus als je met hem wilquote:
Kletsen. Hij is nu ook mod
Goedemorgenquote:
Hey KWquote:
Ja best koud hequote:Op maandag 17 maart 2025 06:27 schreef KoningWouter het volgende:
Soh de verwarming mag wel even aan hier, brrrr.Trust nobody![]()
Snap in welquote:Op maandag 17 maart 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vond dat gesneer onderling hier niets aan. Maar hij zit wel in de wc hier. Dus als je met hem wil
Kletsen. Hij is nu ook modWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja het kan altijd een keer gebeuren.quote:Op maandag 17 maart 2025 06:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dan niet echt nee.maar goed. Zo weer vergeten
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: