Vorige delen:quote:Het is onmogelijk om van iedereen die hier post te verlangen dat ze de naam weghalen van degene die de originele taalfout heeft gepost. Mensen gaan dat namelijk vergeten, bijvoorbeeld omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, maar vooral omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.
Als iemand zelf het citaat wil anonimiseren, dan kan dat door de naam en de link naar het profiel van de betreffende gebruiker te verwijderen uit de quote en te vervangen door bijvoorbeeld "Iemand" De link naar de post zelf kan dus wel blijven staan.
Wordt dit alles niet weggehaald, dan gaan we daar ook geen drama van maken!
Discussies over deze reeks horen thuis in het TTK-feedbacktopic.
De Als en Of is ook erg lastig natuurlijk.quote:Groningen – Bij de Oostersingel ter hoogte van het Hanzeplein heeft donderdagmiddag rond 15:15 uur opnieuw een lijnbus tijdens zijn draai richting het UMCG een auto geraakt. De auto raakte hierbij zwaar beschadigd. Als de buschauffeur iets ervan gemerkt heeft is niet bekend. Al vaker ging het mis op die plek. Het is nu de twee of derde keer minimaal dat het misgaat. De Gemeente moet eens gaan nadenken over een oplossing zegt een buurman. 99 van de 100 x gaat het wel goed, maar ja die ene he !!!!
Is dit een quote van FOK!?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Het aanpassen van namen is trouwens in Nederland erg moeilijk waarvoor mensen zelfs een advocaat in de hand moeten nemen.’
Het is toch óf in de arm nemen óf ter hand nemen?
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
‘Het aanpassen van namen is trouwens in Nederland erg moeilijk waarvoor mensen zelfs een advocaat in de hand moeten nemen.’
Het is toch óf in de arm nemen óf ter hand nemen?
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:48 schreef iemand het volgende:
[..]
Een slipje van een lekkere serveerster wellicht, wie weet.
Gelukkig geen gewonden. Ben benieuwd wat voor griebus ding er nu komt te staan. Zal vast wel een gesubsidieerde kunstenaar wilde ideeën over hebben.
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:55 schreef een ander iemand het volgende:
[..]
Ik verwacht zomaar dat de oude griebus gewoon gekopieerd gaat worden. Het was toch een rijksmonument en ondanks het uiterlijk had het ding zat belangstelling.
Ik ben er ook op geweest met de kabelbaan, zestig jaar terug. Zo komt het wel erg dichtbij natuurlijk.
Dat doe ik altijd mobiel.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zit mobiel dus kan lastig kopiëren en zo.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 @ 08:22 schreef iemand het volgende:
noem dit geen staaktent vuren, Trump heeft dus niks voor elkaar
Met een heftruck?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef iemand het volgende:
[..]
10 jaar dat krijg je doorgaans als bij doodslag, alleen als de rechter wat zwaarder de persoonlijke omstandigheden laad meewegen krijg hij misschien minder, maar ik denk zeker niet minder dan een jaar of 24.
Is dit ook een merk van Unilever, net als Blue Band?quote:
De Braband:quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is dit ook een merk van Unilever, net als Blue Band?
Die zouden ze gewoon moeten raddraaienquote:Op zaterdag 5 april 2025 @ 01:46 schreef iemand het volgende:
waarop een agent vandaag tegen mij zei :
ze zijn gek niks mis met vuurwerk op die ratbrakers na
Zijn ze nou helemaal van de radden besnuffeld…?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die zouden ze gewoon moeten raddraaien
laat die filter dan geen bier door? of juist alleen bier?quote:
Als ik de desbetreffende post lees weet ik het antwoord wel...quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
laat die filter dan geen bier door? of juist alleen bier?
Belachelijk behaaglijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:00 schreef iemand het volgende:
Ondanks dat het al ruim april is heb ik de kachel op 16.5 gezet. Het wordt nu langzaamaan behachelijk.
Hiawatha, is that you?quote:Op zondag 13 april 2025 11:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand schreef hier op FOK!:
‘Enige waar ik voor bang zijn, is dat overheid steeds van gedachte veranderd. Ook na 10 jaar kunnen ze de afspraak verbreken en anders gaan invullen.’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |