abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218038927
De nieuwe juf die op school komt, heeft een eigen praktijk in holistische coaching, begeleidt truffelceremonies en is spaceholder by heart......wat dat dan ook is!
Een rondje op haar socials laat lezen dat ze niet gelooft in het systeem, dat kanker niet bestaat en meer van dit soort shizzle.

Als ouder ben ik boos, ik wil zo'n docent niet voor de klas van mijn kind. Ik heb net een pittig gesprek gehad met de directie na een pittige mail. Er zijn vele ouders met mij. Wat ook meespeelt is dat er een geliefde docent wegmoet, die gaat niet vrijwillig.

Wat vinden jullie? Kan een docent dit doen naast het voor de klas staan?
  Miss 200.000.000! woensdag 25 juni 2025 @ 10:53:54 #2
367000 roos94
pi_218039015
Ik denk dat als er genoeg ouders in opstand komen dit figuur snel weer weg is hoor.
pi_218039052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:44 schreef Ouder1980-3de het volgende:
De nieuwe juf die op school komt, heeft een eigen praktijk in holistische coaching, begeleidt truffelceremonies en is spaceholder by heart......wat dat dan ook is!
Een rondje op haar socials laat lezen dat ze niet gelooft in het systeem, dat kanker niet bestaat en meer van dit soort shizzle.

Als ouder ben ik boos, ik wil zo'n docent niet voor de klas van mijn kind. Ik heb net een pittig gesprek gehad met de directie na een pittige mail. Er zijn vele ouders met mij. Wat ook meespeelt is dat er een geliefde docent wegmoet, die gaat niet vrijwillig.

Ik zou vooral die truffelceremonies in de gaten houden. Klinkt mij in de oren als een psychedelische trip.
Te vergelijken met lijmsnuiven, paddo gedoe en spacecake uitdelen.
pi_218039069
Dat truffel gedoe zou ik niet zo erg vinden, dat kanker gedoe wel.

Je zou maar een kind in haar klas zijn die het zelf heeft of 1 van de ouders.
En dan gaat zij vrolijk verkondigen dat het niet bestaat en Big Pharma enzo
Twiddel
pi_218039099
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 10:59 schreef summer2bird het volgende:
Dat truffel gedoe zou ik niet zo erg vinden, dat kanker gedoe wel.

Je zou maar een kind in haar klas zijn die het zelf heeft of 1 van de ouders.
En dan gaat zij vrolijk verkondigen dat het niet bestaat en Big Pharma enzo
Gunst ja, daar zeg je wat.
Heb gezocht op dat spaceholder gedoe; is dus een soortement zweefteef.

https://www.holistischwelzijn.com/blogs/spaceholder-betekenis
pi_218039109
quote:

Is de reden bekend waarom die geliefde docent weg moet?

pi_218039264
Geen socials hier en ik google de leraren ook niet dus geen idee wat zoons leraren buiten school uitspoken.

Zolang zo'n truffeltrut gewoon les geeft zonder haar geneuzel op haar leerlingen over te brengen, zal het wel loslopen. Brengt ze het echter wél over op haar leerlingen, dan pas zou ik stennis gaan schoppen.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 25 juni 2025 @ 11:26:47 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_218039272
Het meeste zweef-gedoe mag ze zelf weten, maar
quote:
..., dat kanker niet bestaat ...
is letterlijk een levensgevaarlijke waan, en ik zou niet willen dat een kind van mij (als ik die zou hebben) daaraan blootgesteld zou kunnen worden.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_218039337
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Geen socials hier en ik google de leraren ook niet dus geen idee wat zoons leraren buiten school uitspoken.

Zolang zo'n truffeltrut gewoon les geeft zonder haar geneuzel op haar leerlingen over te brengen, zal het wel loslopen. Brengt ze het echter wél over op haar leerlingen, dan pas zou ik stennis gaan schoppen.
Iemand die niet in kanker gelooft kan gewoon onmogelijk goed lesgeven, ook al geeft ze geen biologie.
Dan hoor je in een gesticht.
pi_218039382
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:35 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Iemand die niet in kanker gelooft kan gewoon onmogelijk goed lesgeven, ook al geeft ze geen biologie.
Dan hoor je in een gesticht.
Mwah, zolang ze het voor zich houdt.
We kunnen moeilijk iedereen opsluiten die anders denkt, toch?
If they say
  woensdag 25 juni 2025 @ 11:46:00 #11
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_218039442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Heb je wel eens iemand van dit type meegemaakt ? Dit zijn mensen die hun "verlichting" voortdurend aan iedereen willen openbaren, zo niet opdringen. Want het geeft die dan ook de mogelijk een beter mens/gelukkiger te worden.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator woensdag 25 juni 2025 @ 11:50:32 #12
5428 crew  miss_sly
pi_218039482
quote:

[..]
En hoe gaat ze dan om met een kind uit haar klas waarvan een ouder kanker heeft? Dat is toch niet te verenigen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218039489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:46 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Heb je wel eens iemand van dit type meegemaakt ? Dit zijn mensen die hun "verlichting" voortdurend aan iedereen willen openbaren, zo niet opdringen. Want het geeft die dan ook de mogelijk een beter mens/gelukkiger te worden.
Dat zeg ik, zolang ze het voor zich houdt lijkt me dat geen probleem. Doet ze dat echter niet...

Voor de socials waren dit soort figuren er ook al. Verschil is alleen dat iedereen nu overal van op de hoogte is en meteen conclusies trekt.
Zoals gezegd, ik heb geen flauw idee wat er voor mijn zoons klas staat. Dat hoef ik ook niet te weten zolang hij er niet mee wordt lastiggevallen en er normaal wordt lesgegeven.
Als niet, dan kan er altijd nog aan de bel worden getrokken.
Waarom iemand al meteen op het hakblok leggen?
If they say
pi_218039512
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En hoe gaat ze dan om met een kind uit haar klas waarvan een ouder kanker heeft? Dat is toch niet te verenigen?
Kijk, als dat dan een probleem is, kunnen er alsnog maatregelen getroffen worden. Nu wordt er moord en brand geschreeuwd voordat er nog maar les is gegeven.
If they say
pi_218039542
quote:

[..]
Nee, OK. Maar het zegt wel veel over iemands intelligentie. Nu zijn basisschoolleraren meestal geen raketgeleerden, maar toch, hoe moet zo'n iemand een kind iets leren als ze zelf niet eens op dat niveau kan nadenken.
pi_218039554
Nee natuurlijk kan dit niet :') Maar de huidige maatschappij kennende zal het wel geaccepteerd worden omdat iedere debiel tegenwoordig recht moet hebben of zijn of haar eigen mening. De tijd dat je dit soort mensen in een Pieter Baan centrum plaatste is helaas voorbij.
pi_218039622
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:55 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Nee, OK. Maar het zegt wel veel over iemands intelligentie. Nu zijn basisschoolleraren meestal geen raketgeleerden, maar toch, hoe moet zo'n iemand een kind iets leren als ze zelf niet eens op dat niveau kan nadenken.
School zal wel weten wie ze voor de klas zetten, lijkt me.
Daarbij is er een chronisch lerarentekort dus kan je van alles voor de klas verwachten. Pas als dat een probleem blijkt te zijn, dan moet er, uiteraard, worden ingegrepen.

Wat ik met mijn posts wil zeggen: waarom iemand al aan de hand van socials veroordelen? Wie weet geeft ze prima les, maar dat weet TS nog niet want ze doen er alles aan om dat te voorkomen.
If they say
pi_218039643
Ik vind het maar niks maar het zou voor mij geen reden zijn om in de pen te klimmen.

Als ze in de klas die onzin gaat verspreiden is het een ander verhaal.
-nee-
pi_218039886
Ik zou even afwachten in hoeverre ze kinderen beïnvloed, en eventueel tijdens een algemene ouderavond proberen te provoceren en kijken hoe ze daarop reageert. Genoeg leerkrachten die dingen prima gescheiden kunnen houden. Op een christelijke school geloven ook veel leerkrachten niet in god, maar dan kun je daar nog wel gewoon over praten.

Maar aan de andere kant, mijn zoon had in groep 4 een gezondheidsfreak als juf voor een paar maanden, 1 dag per week. Die heeft wel haar sporen nagelaten bij hem, met focus op gezond eten. Maar goed, sindsdien eet mijn zoon het liefst bruin brood en eet hij veel groente, dus er zijn slechtere voorbeelden :D
  woensdag 25 juni 2025 @ 13:01:45 #20
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218040231
quote:
Wanneer ze werk en privé-opvattingen gescheiden kan houden wel.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 25 juni 2025 @ 13:03:56 #21
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218040251
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef FlyingFish het volgende:

Maar aan de andere kant, mijn zoon had in groep 4 een gezondheidsfreak als juf voor een paar maanden, 1 dag per week. Die heeft wel haar sporen nagelaten bij hem, met focus op gezond eten. Maar goed, sindsdien eet mijn zoon het liefst bruin brood en eet hij veel groente, dus er zijn slechtere voorbeelden :D
Ik had vroeger een juf die een tijd daarvoor dik was, en nu heel druk was met slank blijven en op maandag alleen fruit at. Was een goede docent. Niks aan overgehouden ook.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218040362
En kanker ontkennen? Hoe dan? Mijn schoonmoeder die van 74 naar 34 kilo ging en uiteindelijk overleed maakte dus een grapje ofzo? :?
pi_218040434
Er zal toch wel een heel gegronde reden moeten zijn om een geliefde docent weg te sturen.

Ik kan me niet voorstellen dat een docent zomaar wordt weggesaneerd alleen maar om een andere docent aan te kunnen nemen.
pi_218044589
Docenten zijn ook maar gewoon mensen met soms rare hobby's, vreemde gewoontes of andere gekkigheid. Zolang ze hun functie naar behoren uitoefenen, zou ik dat oké vinden, maar zodra mijn kinderen die rariteiten overnemen of rare verhalen vertellen, kun je er vanuitgaan dat ze méér doet dan eigenlijk zou moeten.

Het is wel typisch curling-ouder-gedrag door de hooivorken op je te nemen en deze docent te verketteren, op basis van wat social media geneuzel.

Interessante discussie, dat wel.
  woensdag 25 juni 2025 @ 21:15:53 #25
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218044624
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef Solispolar het volgende:
En kanker ontkennen? Hoe dan? Mijn schoonmoeder die van 74 naar 34 kilo ging en uiteindelijk overleed maakte dus een grapje ofzo? :?
Die was zeker gevaccineerd
pi_218044958
Ik had als een kind ook af en toe eens een gekkie voor de klas staan. Krijg je nog eens leuke verhalen van. Normale kinderen beseffen al heel snel dat het ontkennen van kanker van die vrouw een vreemde eet in de bijt maakt. Verder heeft ze natuurlijk gewoon een goed recht om een beetje een wacko te zijn.
-nee-
  woensdag 25 juni 2025 @ 22:39:54 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218045069
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2025 11:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Is dat dan een reden voor ontslag?

Waar houdt dit dan precies op en wie bepaalt dan wie er wel en niet voor de klas mogen staan?
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 25 juni 2025 @ 22:41:13 #28
5428 crew  miss_sly
pi_218045078
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:39 schreef Seven. het volgende:

[..]
Is dat dan een reden voor ontslag?

Waar houdt dit dan precies op en wie bepaalt dan wie er wel en niet voor de klas mogen staan?
Geen reden voor ontslag, wel een reden voor ouders om zich zorgen te make. Over de nieuwe leerkracht. Want daar gaat het om. Bijzondere keus van de school.
  woensdag 25 juni 2025 @ 22:44:00 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218045105
quote:

Ben je het gesprek met de lerares in kwestie al aangegaan om te checken hoe zij haar persoonlijke denkbeelden verenigt met haar werk?
Resistance is futile.
  woensdag 25 juni 2025 @ 22:44:40 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218045111
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Geen reden voor ontslag, wel een reden voor ouders om zich zorgen te make. Over de nieuwe leerkracht. Want daar gaat het om. Bijzondere keus van de school.
Maar wie bepaalt dan welke denkbeelden wel en niet wenselijk zijn?
Resistance is futile.
  Moderator woensdag 25 juni 2025 @ 23:06:15 #31
5428 crew  miss_sly
pi_218045296
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:44 schreef Seven. het volgende:

[..]
Kanker ontkennen is geen denkbeeld, dat is het ontkennen van feiten. Dat vind ik geen leerkrachtmateriaal.
pi_218045307
Ongeïnformeerde domme ouders.
Denk je nou niet dat die school een weloverwogen beslissing heeft gemaakt?
Vakman pur sang
  woensdag 25 juni 2025 @ 23:21:12 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218045364
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juni 2025 23:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kanker ontkennen is geen denkbeeld, dat is het ontkennen van feiten. Dat vind ik geen leerkrachtmateriaal.
Kanker ontkennen gaat heel ver, maar ik vind het een glijdende schaal als je op je denkbeelden wordt afgerekend. Mogen mensen die niet in vaccinatie geloven ook niet meer voor de klas staan? Flat Earthers? Mensen die geloven in omvolking? Het gaat hier niet over een veroordeelde pedofiel.

En het maakt je niet direct ongeschikt als leraar, al ben ik wel van mening dat dit soort denkbeelden in de praktij heel lastig te verenigen zijn met voor de klas staan. Een hetze zoals TS begonnen lijkt te zijn, maakt dat extra moeilijk.
Resistance is futile.
  woensdag 25 juni 2025 @ 23:21:56 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218045368
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ongeïnformeerde domme ouders.
Denk je nou niet dat die school een weloverwogen beslissing heeft gemaakt?
Ik vraag me ernstig af of dit in de sollicitatieprocedure aan het licht gekomen ook al bekend was..
Resistance is futile.
  woensdag 25 juni 2025 @ 23:34:17 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_218045404
Ik ving laatst een gesprek op tussen twee moeders. Eén van die vrouwen was ook verhaal gaan halen bij de lerares omdat ze schijnbaar een te positieve LHBTQI+ boodschap had meegegeven. Dat het OK was om lesbisch of trans te zijn. Op een school die dat trouwens openlijk onderschrijft.

Wat vinden we hier dan van?
Resistance is futile.
pi_218045436
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2025 23:34 schreef Seven. het volgende:
Ik ving laatst een gesprek op tussen twee moeders. Eén van die vrouwen was ook verhaal gaan halen bij de lerares omdat ze schijnbaar een te positieve LHBTQI+ boodschap had meegegeven. Dat het OK was om lesbisch of trans te zijn. Op een school die dat trouwens openlijk onderschrijft.

Ik hoop dat de directeur gaat zeggen dat het die ouders vrij staat om hun kroost naar een streng christelijke school in te schrijven.
Twiddel
pi_218045471
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 23:21 schreef Seven. het volgende:
Mogen mensen die niet in vaccinatie geloven ook niet meer voor de klas staan? Flat Earthers? Mensen die geloven in omvolking? Het gaat hier niet over een veroordeelde pedofiel.
Het allerbelangrijkste wat een leraar moet doen is kinderen leren nadenken. In zulke dingen geloven staat daar haaks op. Als je zelf niet eens dat basisniveau hebt wat zelfs iedere PABO-kut zou moeten hebben, hoe moet je het dan een kind leren.
Het hoeft niet verboden te zijn, maar volkomen logisch dat ouders een andere leraar eisen of hun kind van school halen.
pi_218046260
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 21:15 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Die was zeker gevaccineerd
Geen idee of je serieus bent (wat al droevig genoeg is :') ) maar ze was al ziek toen de COVID er überhaupt nog niet was.

Ook al die kankergevallen postcovid waarvan mensen dan zeggen 'kijk, ze was gevaccineerd!'. Ja Petra, want voor de COVID gingen er natuurlijk geen mensen dood aan kanker.
pi_218046268
quote:
5s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:44 schreef Seven. het volgende:

[..]
Sorry voor mijn taalgebruik, maar wat een totale debiel ben jij. Maar dan ook echt.

Ga jij nou een kankerontkenner vergelijken met iemand die wat postiefs zegt over LHBTQ+?

Wauw, gewoon wauw.
pi_218046283
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 23:21 schreef Seven. het volgende:

[..]
En het maakt je niet direct ongeschikt als leraar
Het maakt je per definitie ongeschikt als docent. Mijn kinderen zouden geen minuut onderwijs meer volgen bij zo'n iemand. Kanker ontkennen :') Hoe verzin je het? Hoeveel kinderen zitten er in die klas die opa's, oma's en misschien wel ouders zijn verloren aan kanker? En dan staat er zo'n stomme trut te vertellen dat kanker maar een geintje is en dan ze je voor de gek houden.

Houd op hoor; even normaal blijven doen. Dit zijn gevalletjes Pieter Baan centrum; die moeten we mijden bij onze kinderen, laat staan in een pedagogische functie.
  donderdag 26 juni 2025 @ 09:27:21 #41
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218046707
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 08:38 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Geen idee of je serieus bent (wat al droevig genoeg is :') ) maar ze was al ziek toen de COVID er überhaupt nog niet was.

Ook al die kankergevallen postcovid waarvan mensen dan zeggen 'kijk, ze was gevaccineerd!'. Ja Petra, want voor de COVID gingen er natuurlijk geen mensen dood aan kanker.
Oh nee ik was niet serieus obviously
  Moderator donderdag 26 juni 2025 @ 09:38:21 #42
5428 crew  miss_sly
pi_218046780
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2025 23:34 schreef Seven. het volgende:

Dit gaat over denkbeelden, dat is toch heel wat anders dan feiten ontkennen in mijn ogen.

Op een school die bovenstaande onderschrijft, is dit een prima statement, passend bij het curriculum van seksuele opvoeding op de basisschool. Is dit op een streng-christelijke school dan kan ik me er nog iets bij voorstellen ook dat er ouders tussen zitten die dat niet prettig vinden. En dat hoor je dan als leerkracht ook te weten. Ik ben het dan niet met ze eens, maar dat is een kwestie van denkbeelden.

Iemand die de feiten van kanker ontkent, vind ik toch echt van een heel andere orde.
  Moderator donderdag 26 juni 2025 @ 09:41:44 #43
5428 crew  miss_sly
pi_218046816
Misschien is het belangrijkste wel dat je in bepaalde beroepen beter een beetje voorzichtig kunt zijn met social media en wat je erop plempt.
pi_218047093
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 08:41 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het maakt je per definitie ongeschikt als docent. Mijn kinderen zouden geen minuut onderwijs meer volgen bij zo'n iemand. Kanker ontkennen :') Hoe verzin je het? Hoeveel kinderen zitten er in die klas die opa's, oma's en misschien wel ouders zijn verloren aan kanker? En dan staat er zo'n stomme trut te vertellen dat kanker maar een geintje is en dan ze je voor de gek houden.

Houd op hoor; even normaal blijven doen. Dit zijn gevalletjes Pieter Baan centrum; die moeten we mijden bij onze kinderen, laat staan in een pedagogische functie.
Pieter Baancentrum gaat het nog druk krijgen...
De lerares waar TS het over heeft, heeft nog niet eens voor de klas gestaan want dat proberen ze te voorkomen. Dus die stomme trut heeft dr mond nog niet eens opengedaan voor die klas dus waar heb je het over?
En daar gaat het om: iemand veroordelen adh social media. Niet iemand veroordelen die zoiets werkelijk voor de klas heeft geroepen. Want als wel, dan zou er moeten worden ingegrepen.

Moet echt iedereen met een afwijkende mening worden opgesloten?
Dan krijgt het PBC het niet alleen druk maar zullen er tig centra's moeten worden bijgebouwd. Succes!

quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Misschien is het belangrijkste wel dat je in bepaalde beroepen beter een beetje voorzichtig kunt zijn met social media en wat je erop plempt.
En dit sowieso.
If they say
pi_218047242
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 08:41 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Maar je weet helemaal niet of deze "stomme trut" dit voor de klas staat te verkondigen. Ik had ook ooit een collega die op tafels ging staan en Italiaanse opera stond te zingen, tjsa, dat is gewoon einde verhaal. Prima voor de spiegel, maar houd het daar en er is niks aan de hand.

Ik neem aan dat dit figuur gewoon functioneringsgesprekken en lesbezoeken krijgt. Bovendien zullen er vast wel kinderen zijn die wat zij vertelt doorvertellen thuis, dus als er stront aan de knikker is, mag ik verwachten dat er ingegrepen wordt. Wat jij verder van haar vindt op basis van social media geneuzel, is niet relevant. En zo wel, het staat je vrij om je kinderen uit hun vertrouwde omgeving los te rukken, los te koppelen van hun vriendjes en klasgenootjes en ze naar een andere school te sturen.
pi_218047260
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Zou sowieso beter zijn als mensen wat beter nadenken over wat ze allemaal op hun socials neerplempen.
pi_218047283
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2025 10:45 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Zou sowieso beter zijn als mensen wat beter nadenken over wat ze allemaal op hun socials neerplempen.
Maar het zijn de hobby's van deze mevrouw. Waarom zou ze dat, even los van kanker ontkennen want dat slaat natuurlijk nergens op, niet op social media mogen zetten :? Dat is toch het hele idee van dat geneuzel; je leven tentoonspreiden... ;)
pi_218047334
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 10:48 schreef DjVero het volgende:
Maar het zijn de hobby's van deze mevrouw. Waarom zou ze dat, even los van kanker ontkennen want dat slaat natuurlijk nergens op, niet op social media mogen zetten :?
Ik zeg niet dat het niet mag, alleen dat het niet zo slim is om heel je hebben en houden op je socials neer te gooien.
pi_218047358
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2025 10:20 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Pieter Baancentrum gaat het nog druk krijgen...
De lerares waar TS het over heeft, heeft nog niet eens voor de klas gestaan want dat proberen ze te voorkomen. Dus die stomme trut heeft dr mond nog niet eens opengedaan voor die klas dus waar heb je het over?
En daar gaat het om: iemand veroordelen adh social media. Niet iemand veroordelen die zoiets werkelijk voor de klas heeft geroepen. Want als wel, dan zou er moeten worden ingegrepen.

Moet echt iedereen met een afwijkende mening worden opgesloten?
Dan krijgt het PBC het niet alleen druk maar zullen er tig centra's moeten worden bijgebouwd. Succes!
[..]
En dit sowieso.
Het ontkennen van kanker is geen 'afwijkende mening'; dat is gewoon keiharde feiten neerzetten als onzin. Dat is bespottelijk en een keiharde spuug in het gezicht van alle mensen die ooit met met kanker te maken hebben gehad in welke vorm dan ook. Aan deze dame zou ik willen zeggen: loop eens een dagje met in het ziekenhuis waar ze kinderen met kanker helpen en kom dan nog eens terug met je 'kanker bestaat niet'.

Nee, nuances zijn prima, maar dit is gewoon pure waanzin. Daar mogen 'we' ook best duidelijk over zijn vind ik.
pi_218047398
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 10:59 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het ontkennen van kanker is geen 'afwijkende mening'; dat is gewoon keiharde feiten neerzetten als onzin. Dat is bespottelijk en een keiharde spuug in het gezicht van alle mensen die ooit met met kanker te maken hebben gehad in welke vorm dan ook. Aan deze dame zou ik willen zeggen: loop eens een dagje met in het ziekenhuis waar ze kinderen met kanker helpen en kom dan nog eens terug met je 'kanker bestaat niet'.

Nee, nuances zijn prima, maar dit is gewoon pure waanzin. Daar mogen 'we' ook best duidelijk over zijn vind ik.
En het ontkennen van Covid dan? Daar zijn er nog veel meer van en dat mag, niet dat ik het ermee eens ben dat ze zo denken, maar het mag. Wat niet mag is dit als leraar zijne voor waarheid aan kinderen verkopen en dat is nu net hetgeen hier niet gebeurd is want deze leraar krijgt niet eens de kans om les te geven.
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')