Ik zou vooral die truffelceremonies in de gaten houden. Klinkt mij in de oren als een psychedelische trip.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:44 schreef Ouder1980-3de het volgende:
De nieuwe juf die op school komt, heeft een eigen praktijk in holistische coaching, begeleidt truffelceremonies en is spaceholder by heart......wat dat dan ook is!
Een rondje op haar socials laat lezen dat ze niet gelooft in het systeem, dat kanker niet bestaat en meer van dit soort shizzle.
Als ouder ben ik boos, ik wil zo'n docent niet voor de klas van mijn kind. Ik heb net een pittig gesprek gehad met de directie na een pittige mail. Er zijn vele ouders met mij. Wat ook meespeelt is dat er een geliefde docent wegmoet, die gaat niet vrijwillig.
Wat vinden jullie? Kan een docent dit doen naast het voor de klas staan?
Gunst ja, daar zeg je wat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:59 schreef summer2bird het volgende:
Dat truffel gedoe zou ik niet zo erg vinden, dat kanker gedoe wel.
Je zou maar een kind in haar klas zijn die het zelf heeft of 1 van de ouders.
En dan gaat zij vrolijk verkondigen dat het niet bestaat en Big Pharma enzo
quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:44 schreef Ouder1980-3de het volgende:
De nieuwe juf die op school komt, heeft een eigen praktijk in holistische coaching, begeleidt truffelceremonies en is spaceholder by heart......wat dat dan ook is!
Een rondje op haar socials laat lezen dat ze niet gelooft in het systeem, dat kanker niet bestaat en meer van dit soort shizzle.
Als ouder ben ik boos, ik wil zo'n docent niet voor de klas van mijn kind. Ik heb net een pittig gesprek gehad met de directie na een pittige mail. Er zijn vele ouders met mij. Wat ook meespeelt is dat er een geliefde docent wegmoet, die gaat niet vrijwillig.
Is de reden bekend waarom die geliefde docent weg moet?
Wat vinden jullie? Kan een docent dit doen naast het voor de klas staan?
is letterlijk een levensgevaarlijke waan, en ik zou niet willen dat een kind van mij (als ik die zou hebben) daaraan blootgesteld zou kunnen worden.quote:..., dat kanker niet bestaat ...
Iemand die niet in kanker gelooft kan gewoon onmogelijk goed lesgeven, ook al geeft ze geen biologie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Geen socials hier en ik google de leraren ook niet dus geen idee wat zoons leraren buiten school uitspoken.
Zolang zo'n truffeltrut gewoon les geeft zonder haar geneuzel op haar leerlingen over te brengen, zal het wel loslopen. Brengt ze het echter wél over op haar leerlingen, dan pas zou ik stennis gaan schoppen.
Mwah, zolang ze het voor zich houdt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Iemand die niet in kanker gelooft kan gewoon onmogelijk goed lesgeven, ook al geeft ze geen biologie.
Dan hoor je in een gesticht.
Heb je wel eens iemand van dit type meegemaakt ? Dit zijn mensen die hun "verlichting" voortdurend aan iedereen willen openbaren, zo niet opdringen. Want het geeft die dan ook de mogelijk een beter mens/gelukkiger te worden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Mwah, zolang ze het voor zich houdt.
We kunnen moeilijk iedereen opsluiten die anders denkt, toch?
En hoe gaat ze dan om met een kind uit haar klas waarvan een ouder kanker heeft? Dat is toch niet te verenigen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zolang ze het voor zich houdt lijkt me dat geen probleem. Doet ze dat echter niet...quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:46 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Heb je wel eens iemand van dit type meegemaakt ? Dit zijn mensen die hun "verlichting" voortdurend aan iedereen willen openbaren, zo niet opdringen. Want het geeft die dan ook de mogelijk een beter mens/gelukkiger te worden.
Kijk, als dat dan een probleem is, kunnen er alsnog maatregelen getroffen worden. Nu wordt er moord en brand geschreeuwd voordat er nog maar les is gegeven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En hoe gaat ze dan om met een kind uit haar klas waarvan een ouder kanker heeft? Dat is toch niet te verenigen?
Nee, OK. Maar het zegt wel veel over iemands intelligentie. Nu zijn basisschoolleraren meestal geen raketgeleerden, maar toch, hoe moet zo'n iemand een kind iets leren als ze zelf niet eens op dat niveau kan nadenken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
School zal wel weten wie ze voor de klas zetten, lijkt me.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nee, OK. Maar het zegt wel veel over iemands intelligentie. Nu zijn basisschoolleraren meestal geen raketgeleerden, maar toch, hoe moet zo'n iemand een kind iets leren als ze zelf niet eens op dat niveau kan nadenken.
Wanneer ze werk en privé-opvattingen gescheiden kan houden wel.quote:Wat vinden jullie? Kan een docent dit doen naast het voor de klas staan?
Ik had vroeger een juf die een tijd daarvoor dik was, en nu heel druk was met slank blijven en op maandag alleen fruit at. Was een goede docent. Niks aan overgehouden ook.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:24 schreef FlyingFish het volgende:
Maar aan de andere kant, mijn zoon had in groep 4 een gezondheidsfreak als juf voor een paar maanden, 1 dag per week. Die heeft wel haar sporen nagelaten bij hem, met focus op gezond eten. Maar goed, sindsdien eet mijn zoon het liefst bruin brood en eet hij veel groente, dus er zijn slechtere voorbeelden
Die was zeker gevaccineerdquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef Solispolar het volgende:
En kanker ontkennen? Hoe dan? Mijn schoonmoeder die van 74 naar 34 kilo ging en uiteindelijk overleed maakte dus een grapje ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |