Ik heb de berichten wel weer gelezen onder de facebookartikelen van RTV Drenthe enz en ik kan je vertellen nog genoeg mensen supporten hem.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog steeds hetzelfde
Voor of na de datum waarop de moorden zijn gepleegd?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het goed is waren ze al gescheiden...
Officieel woonden ze niet (meer) samen dus als ze dat in werkelijkheid wel deden heb je ook nog belastingfraude (alleenstaande ouder toeslag).quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze waren al eerder gescheiden maar ook weer bij elkaar gekomen wat ik zo had begrepen.
Zijn moeder was hulpbehoevend en Richard en z'n vrouw waren na de eerste hersenbloeding gescheiden was er eerder te lezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Officieel woonden ze niet (meer) samen dus als ze dat in werkelijkheid wel deden heb je ook nog belastingfraude (alleenstaande ouder toeslag).
Ik geloof er namelijk geen bal van dat hij bij zijn moeder woonde.
Ongelofelijkquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:10 schreef Zipportal het volgende:
Moordverdachte Weiteveen kreeg in cel dossiers van andere strafzaak
https://www.rtvdrenthe.nl(...)van-andere-strafzaak
Stelletje amateurs.
Wat een prutsersquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Goh, het OM dacht laat ik net als de politie lekker gaan blunderen in deze zaak
Uitspraak is om 13:00 uur pas: https://www.rechtspraak.nl/Bekende-rechtszaken/Weiteveenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Is Saskia Belleman er niet bij vandaag?
Dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Of 40 uur schoffelen
Nederland daderland
Wat je oogst moet je ook zelf opruimen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Of 40 uur schoffelen
Nederland daderland
Ook goed!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die gaat gewoon richting levenslang.
10 jaar dat krijg je doorgaans als bij doodslag, alleen als de rechter wat zwaarder de persoonlijke omstandigheden laad meewegen krijg hij misschien minder, maar ik denk zeker niet minder dan een jaar of 24.quote:
Ik ben vaak onaangenaam verrast door te lage straffen, ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
10 jaar dat krijg je doorgaans als bij doodslag, alleen als de rechter wat zwaarder de persoonlijke omstandigheden laad meewegen krijg hij misschien minder, maar ik denk zeker niet minder dan een jaar of 24.
Moord en Doodslag wordt relatief hoog gestraft internationaal gezien, waar Nederland wel vaak laag straft is bij dodelijke verkeersongelukken en in sommige gevallen zedenzaken. Overigens is het niet zo dat Rechters zelf bepalen hoe hoog die straffen zijn, daar zijn gewoon tabellen voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben vaak onaangenaam verrast door te lage straffen, ik hoop dat je gelijk krijgt
Ik denk dat de omstandigheden hem tegen gaan spreken, hij kwam vooral boos over, niet verward, en ook het bewust meenemen van je wapen, er op af rijden, daarna filmen, etc, daarvan zal de rechter zeggen: U kon prima functioneren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ga voor 25-30 jaar, wie weet levenslang. Er is kans dat hij in hoger beroep gaat, omdat hij bezig bleef over de TIA en dat hij daardoor zichzelf niet was.
Trolololquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
Plus dader is boze witte man dus rechter gaat wel durven.
*verdachtequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
Plus dader is boze witte man dus rechter gaat wel durven.
Serieus? Ga je schoolgeld terughalen of nog beter: doe de lagere school opnieuw!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
10 jaar dat krijg je doorgaans als bij doodslag, alleen als de rechter wat zwaarder de persoonlijke omstandigheden laad meewegen krijg hij misschien minder, maar ik denk zeker niet minder dan een jaar of 24.
Je kan gewoon meelezen hierquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zouden degenen die wél X hebben de rekevante tweets van Sakia Belleman hier willen plaatsen zodat degenen zónder X mee kunnen lezen? Thanks!
Ik had het net gevonden, maar thanks!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan gewoon meelezen hier
https://www.telegraaf.nl/(...)achtpartij-weiteveen
Die feed loopt wel achter.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden, maar thanks!
Wat is er exact niet correct?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Serieus? Ga je schoolgeld terughalen of nog beter: doe de lagere school opnieuw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |