Ik ben vaak onaangenaam verrast door te lage straffen, ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
10 jaar dat krijg je doorgaans als bij doodslag, alleen als de rechter wat zwaarder de persoonlijke omstandigheden laad meewegen krijg hij misschien minder, maar ik denk zeker niet minder dan een jaar of 24.
Moord en Doodslag wordt relatief hoog gestraft internationaal gezien, waar Nederland wel vaak laag straft is bij dodelijke verkeersongelukken en in sommige gevallen zedenzaken. Overigens is het niet zo dat Rechters zelf bepalen hoe hoog die straffen zijn, daar zijn gewoon tabellen voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben vaak onaangenaam verrast door te lage straffen, ik hoop dat je gelijk krijgt
Ik denk dat de omstandigheden hem tegen gaan spreken, hij kwam vooral boos over, niet verward, en ook het bewust meenemen van je wapen, er op af rijden, daarna filmen, etc, daarvan zal de rechter zeggen: U kon prima functioneren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ga voor 25-30 jaar, wie weet levenslang. Er is kans dat hij in hoger beroep gaat, omdat hij bezig bleef over de TIA en dat hij daardoor zichzelf niet was.
Trolololquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
Plus dader is boze witte man dus rechter gaat wel durven.
*verdachtequote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:14 schreef RamboDirk het volgende:
Plus dader is boze witte man dus rechter gaat wel durven.
Serieus? Ga je schoolgeld terughalen of nog beter: doe de lagere school opnieuw!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
10 jaar dat krijg je doorgaans als bij doodslag, alleen als de rechter wat zwaarder de persoonlijke omstandigheden laad meewegen krijg hij misschien minder, maar ik denk zeker niet minder dan een jaar of 24.
Je kan gewoon meelezen hierquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zouden degenen die wél X hebben de rekevante tweets van Sakia Belleman hier willen plaatsen zodat degenen zónder X mee kunnen lezen? Thanks!
Ik had het net gevonden, maar thanks!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan gewoon meelezen hier
https://www.telegraaf.nl/(...)achtpartij-weiteveen
Die feed loopt wel achter.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had het net gevonden, maar thanks!
Wat is er exact niet correct?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Serieus? Ga je schoolgeld terughalen of nog beter: doe de lagere school opnieuw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |