quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begin te juichen en de kat die kijkt me meteen raar aan.
Dat verdient wel een like.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan heb je vermoedelijk ook wel een of andere stoornis.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je vermoedelijk ook wel een of andere stoornis.
RTquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je vermoedelijk ook wel een of andere stoornis.
Ik dacht dat ook maar blijkbaar gaat het om een stuk grond en schuurtje naast het perceel van Sam.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:29 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Was de wei erachter met de paarden niet van hem?
Dan is het niet vreemd dat hij er vaak was maar als hij inderdaad niet kon verkroppen dat er andere mensen in zijn ouderlijk huis woonden had die een andere oplossing moeten zoeken.
Schuine voorhoofd biedt slechts ruimte voor maximaal 73 IQ-puntenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neanderthaler schedel allen. Spuitje ermee.
Tegenover.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook maar blijkbaar gaat het om een stuk grond en schuurtje naast het perceel van Sam.
Die kinderen van Sam reden ook paard dus denk nu ook dat het niet om het stuk grond achter het huis gaat.
Wat moet deze extra lading verschrikkelijk zijn geweest voor de nabestaandenquote:Volgens Diekstra hebben nabestaanden zich gestoord aan de scheve beeldvorming. In Weiteveen namen inwoners het op voor K. Hij zou het toch niet zomaar hebben gedaan? Nabestaanden waren zo bang voor dorpsbewoners dat ze beveiliging van de politie kregen tijdens de uitvaart.
Maar niets rechtvaardigt dit moordplan. ,,Het bewijs is zo overweldigend dat het bespreken ervan bijna overbodig is, dankzij de beelden."
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:00 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een contactverbod?
~ @:monkyyy
quote:16:08
Richard weet niet wat hij nog moet zeggen en laat het hier bij.
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-richard~a655ecb7/quote:16:12
De rechtszaak is nu ten einde. Er volgt nog één zitting voor 10 maart waar dieper wordt ingegaan op de geëiste schadevergoedingen. De uitspraak wordt verwacht op 24 of 25 maart.
Als… Dan….quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:58 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Als zij wist van de voornemens van haar echtgenoot, dan is die vraag wel degelijk relevant. Het met medeweten toelaten van een dergelijk ernstig misdrijf kan volgens mij wel degelijk strafbaar zijn.
Pff, je vraagt je echt af wat het gemiddelde IQ is in dat Drentse gehucht... Veel hoger dan 80 zal het niet zijn. Wat een debielen. Dat goed praten in de media en dan ook nog gezellig naar de rechtbank gaan om hun oud dorpsgenoot te steunen.quote:
Dat die financiën nog even netjes op een rijtje zijn gezet door Richard maakt het nu wel makkelijker om inkomsten- en bankbeslag te leggen. Hopelijk waren/zijn de twee in gemeenschap van goederen getrouwd. Dan kan het geld ook bij dat walgelijke wijf weggehaald worden.quote:
Generaliseren is ook walgelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:13 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Pff, je vraagt je echt af wat het gemiddelde IQ is in dat Drentse gehucht... Veel hoger dan 80 zal het niet zijn. Wat een debielen. Dat goed praten in de media en dan ook nog gezellig naar de rechtbank gaan om hun oud dorpsgenoot te steunen.
Echt walgelijk.
Wel benieuwd hoe die groep mensen nu naar zichzelf en hun eigen ouwe makkertje Richard kijkenquote:
Als het goed is waren ze al gescheiden...quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:16 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat die financiën nog even netjes op een rijtje zijn gezet door Richard maakt het nu wel makkelijker om inkomsten- en bankbeslag te leggen. Hopelijk waren/zijn de twee in gemeenschap van goederen getrouwd. Dan kan het geld ook bij dat walgelijke wijf weggehaald worden.
Waarschijnlijk nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoe die groep mensen nu naar zichzelf en hun eigen ouwe makkertje Richard kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |