(Dat had ik niet gezien).quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef flipsen het volgende:
Kennen jullie het verhaal van die mensen die gingen verhuizen?
De dame van wie het huis is waar we heen zouden gaan per 1 juli is er "geestelijk nog niet aan toe" om zelf te verhuizen...
Oh das best balen zeg!quote:Op zondag 11 mei 2025 20:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Er was nog niets getekend, wel voorlopig huurcontract ontvangen om door te nemen, maar het tekenen werd steeds uitgesteld. We voelden het al een beetje aankomen.
[..]
Ja hoor, dit contract loopt 30 september af, we zitten niet op de schopstoel (en kunnen ook nog altijd besluiten te verlengen)
Balen zegquote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef flipsen het volgende:
Kennen jullie het verhaal van die mensen die gingen verhuizen?
De dame van wie het huis is waar we heen zouden gaan per 1 juli is er "geestelijk nog niet aan toe" om zelf te verhuizen...
quote:
Sterktequote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaan jullie nu op zoek naar iets anders of wachten jullie tot ze ervwel aan toe is?
Huurcontract in Argentinië is tegenwoordig voor 3 jaar (maar genoeg huisbazen die gewoon hun eigen regels aanhouden). Dus ja, zou voor 3 jaar zijn, als we niets anders vinden.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
(Dat had ik niet gezien).
Oei, wat een tegenvaller voor jullie. Gelukkig geen schopstoel.
En moet je dan per jaar 😳 verlengen?
We gaan weer lekker stuinen op de 187 verschillende huizensites hierquote:Op zondag 11 mei 2025 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaan jullie nu op zoek naar iets anders of wachten jullie tot ze ervwel aan toe is?
Ik dacht eerst even dat je de verkeerde mensen op bezoek was, maar toch nietquote:Op zondag 11 mei 2025 22:24 schreef Tele6 het volgende:
daar was m'n moeder zo kwaad op ot die tijd blijf ik daar mooi weg
Als jij het weet 😇 ook gehoarded, vermoed ik zo.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cheers @:AnneX
Waar heb je zo veel onderhoudsolie voor nodig?
Was super leuk!quote:Op zondag 11 mei 2025 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag was uitstekend. We hebben vanochtend een definitief ontwerp voor de buitenkeuken gemaakt. Het grootste deel kunnen we zelf maken dus dat is fijn.
Daarna ben ik naar Rotterdam gereden om daar LHO te meeten bij een zeer goed Indiaas restaurant. Lekker gegeten, door de stad geslenterd, gekletst, etc.
Toen ik thuiskwam, was de vloer en de afwas gedaan, de stop van de wastafel in de badkamer unfucked (zat sinds dinsdag dicht) en was er weer aan de schutting gewerkt. Wat een luxe.
Als we binnen 6 maanden na het ingaan zouden vertrekken: 2 maanden huur doorbetalen na vertrek. Anders 1 maand.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:28 schreef derLudolf het volgende:
Balen van het huis @:flipsen is er wat te regelen met verhuurder van huidige woning? Of zit je er 3 jaar aan vast als je blijven wil?
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:24 schreef Tele6 het volgende:
Over een maandje is 't vaderdag. Tot die tijd blijf ik daar mooi weg
Bij het begin mevrouwtjequote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik zit al op werk met een kop koffie voor m'n neus. To do list heb ik vrijdag al gemaakt, nu alleen bedenken waar ik begin
WOGgen tot je een ons weegt. De inspiratie komt vanzelf.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik zit al op werk met een kop koffie voor m'n neus. To do list heb ik vrijdag al gemaakt, nu alleen bedenken waar ik begin
Hatsjoequote:Op maandag 12 mei 2025 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik nog even zeuren over de hoeveelheid pollen?
Nice! En beter dan schnitzel met patatquote:Op maandag 12 mei 2025 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nul pollen. Letterlijk geen land in zicht. Ik denk ergens tussen Stavanger en de Shetlands. Waanzinnig wat ik hier allemaal te eten krijg om het maar even relevant te houden. Gisteren een amuse van gedroogde stokvishuid met truffelmayonaise, een pancake met wat grote glazige garnalen (langoustines?) als voorgerecht, ribeye met schorseneer in eoa zwart poeder en een bosuitje, en gefermenteerde rabarber met witte chocolademousse als dessert. Plaatjes komen later.
Oh en het "lunchpakket" was een focaccia met misschien wel anderhalf ons garnalen ertussenEn saus en sla en tomaat en komkommer dus eten werd een zootje maar oei oei oei
![]()
Eergisteren in Hirtshals al gerookte monk fish (??) en in roomboter gebakken wijting met asperges![]()
Morgenochtend landen we op Streymoy. Vandaag nog even de ballen uit m'n broek vervelen op die boot hier
Ah okee. Nou ja het was op zich best lekker hoor, alleen nogal taai. Zal wel zo horenquote:Op maandag 12 mei 2025 11:50 schreef derLudolf het volgende:
@:dr_Flash Monk is wat we kennen als zeeduivel. Ben ik geen fan van, tenminste gebakken in de pan vond ik het geen succes.
Wijting daarentegenKabeljauw wordt altijd zo tegenop gekeken, maar doe mij maar wijting of schelvis
Ik was even vergeten hoe erg dat hier kan zijn. Had ook mijn mometasonfuroaat niet ingepaktquote:Op maandag 12 mei 2025 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Mag ik nog even zeuren over de hoeveelheid pollen?
Gezondheid.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was even vergeten hoe erg dat hier kan zijn. Had ook mijn mometasonfuroaat niet ingepakt
je land in Torshavn, niemand die Streymoy gebruikt. veel plezier! ben benieuwd wat je met de tips gaat doen!quote:Op maandag 12 mei 2025 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nul pollen. Letterlijk geen land in zicht. Ik denk ergens tussen Stavanger en de Shetlands. Waanzinnig wat ik hier allemaal te eten krijg om het maar even relevant te houden. Gisteren een amuse van gedroogde stokvishuid met truffelmayonaise, een pancake met wat grote glazige garnalen (langoustines?) als voorgerecht, ribeye met schorseneer in eoa zwart poeder en een bosuitje, en gefermenteerde rabarber met witte chocolademousse als dessert. Plaatjes komen later.
Oh en het "lunchpakket" was een focaccia met misschien wel anderhalf ons garnalen ertussenEn saus en sla en tomaat en komkommer dus eten werd een zootje maar oei oei oei
![]()
Eergisteren in Hirtshals al gerookte monk fish (??) en in roomboter gebakken wijting met asperges![]()
Morgenochtend landen we op Streymoy. Vandaag nog even de ballen uit m'n broek vervelen op die boot hier
Nou ik welquote:Op maandag 12 mei 2025 12:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je land in Torshavn, niemand die Streymoy gebruikt.
Geen. Op de Faeroerse boot MS Norröna. Zo eens even bij het zwembad koekeloeren. Of er niet te veel kleutergrut in zit.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:dr_Flash op welke Noorse boot zit je!?
Noorwegen![]()
Boten![]()
Eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ‘spul’ waarover nog geen uitsluitsel kan worden genomen? Dat ‘spul’ ?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, dat is echt nog lang. Maar waar is dat spul dan want jullie moeten dat toch binnenkort opleveren?
Ah, dan snap ik het. Ik dacht dat het nog in de schuur van het oude huis stond, had helemaal het dozenpaleis gemistquote:Op maandag 12 mei 2025 17:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat ‘spul’ waarover nog geen uitsluitsel kan worden genomen? Dat ‘spul’ ?
In het Grote Dozenpaleis.![]()
Over het algemeen weet men maanden van tevoren, dat er wordt verhuisd en zijn er voorbereidingen van mee of weg of …
Wij doen het andersom. Eerst verhuizen en dan ruimen…
Zonder vet bakken en kijken of de eieren uit zichzelf anti aanbak zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:58 schreef derLudolf het volgende:
Wat pannenkoeken aan het bakken met eieren van een tante die kippen heeft. Bak in een plaatstalen pan. Ik vraag me af hoe je meer pfas binnen krijgt, op deze manier of met supermarkteieren gebakken in een gare Tefal pan
O jaaaa! Jij deint (quote:Op maandag 12 mei 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen. Op de Faeroerse boot MS Norröna. Zo eens even bij het zwembad koekeloeren. Of er niet te veel kleutergrut in zit.
Deining is behoorlijk serieus ja. Ik kan het hebben maar het is dan ook echt ideaal weer.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O jaaaa! Jij deint () naar de eilanden
![]()
Valt de wiebel mee of tegen?
Zwembad is altijd goed. Gewoon op de koppen van de kleuters poepen
Veel plezier met varen en dingen zien daar
*uitgumt op bucketlist*quote:Op maandag 12 mei 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deining is behoorlijk serieus ja. Ik kan het hebben maar het is dan ook echt ideaal weer.
Zwembad kijk ik op de terugweg wel. Heb net een AYCE buffet onder vuur genomen. Had eigenlijk geen idee dat ik zo'n honger hadLunch was wel matigjes ook. Nou nog even anderhalf uur in de bar naar de avondzon kijken en dan naar bed denk ik. Morgen vroeg op. 6 uur ontbijt (7 uur NL tijd is dat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |