quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef flipsen het volgende:
Kennen jullie het verhaal van die mensen die gingen verhuizen?
De dame van wie het huis is waar we heen zouden gaan per 1 juli is er "geestelijk nog niet aan toe" om zelf te verhuizen...
Ai dat klinkt niet best, kunnen jullie nog wel blijven waar jullie nu wonenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef flipsen het volgende:
De dame van wie het huis is waar we heen zouden gaan per 1 juli is er "geestelijk nog niet aan toe" om zelf te verhuizen...
Oh ja dat aanleggen weet ik ook nog van onze vaarvakantie (en korte vaardagjes op vakantie).quote:Op zondag 11 mei 2025 19:31 schreef AnneX het volgende:
Na 13 uur werd het alleen maar aangenaam op het balkon in de schaduw.😎
Met een buurvrouw koffie en cake met slagroom op het balkon. Bij haar is het niet te harden op het zuiden.
Ook een klets met een andere buurvrouw, die belangstellend informeert. En ook nog huisgehouden in het magazijn met reorganisatie van 45 busjes en flessen met allerlei onderhoudsolieën.![]()
Affijn, toen bleek na al die jaren dat het leuke fonteintje niet meer werkt. En bleek er zelfs een
aanbieding te zijn. Zó handig op zondag reserveren.👍🏼
https://www.welkoop.nl/zo(...)number=1&pageSize=24
MnX had een (bijna) record toeristen aan boord en veel last met aanleggen van de oostenwind.
Wat naar Vlinder van je teamgenoot en haar enkel banden. 😢
Nu risotto met spinazie en tomaat en van alles. En proost.
Sinds flessen wijn uit de schuur tevoorschijn zijn, wordt er flink gedronken (door mij). 🍷
Er was nog niets getekend, wel voorlopig huurcontract ontvangen om door te nemen, maar het tekenen werd steeds uitgesteld. We voelden het al een beetje aankomen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Dat is shit zeg.
Kan dat ook 'gewoon', nog zo kortdag? Zonder boetes ofzo?
Ja hoor, dit contract loopt 30 september af, we zitten niet op de schopstoel (en kunnen ook nog altijd besluiten te verlengen)quote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ai dat klinkt niet best, kunnen jullie nog wel blijven waar jullie nu wonen
(Dat had ik niet gezien).quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef flipsen het volgende:
Oh das best balen zeg!quote:Op zondag 11 mei 2025 20:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Er was nog niets getekend, wel voorlopig huurcontract ontvangen om door te nemen, maar het tekenen werd steeds uitgesteld. We voelden het al een beetje aankomen.
[..]
Ja hoor, dit contract loopt 30 september af, we zitten niet op de schopstoel (en kunnen ook nog altijd besluiten te verlengen)
Balen zegquote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef flipsen het volgende:
quote:
Sterktequote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaan jullie nu op zoek naar iets anders of wachten jullie tot ze ervwel aan toe is?
Huurcontract in Argentinië is tegenwoordig voor 3 jaar (maar genoeg huisbazen die gewoon hun eigen regels aanhouden). Dus ja, zou voor 3 jaar zijn, als we niets anders vinden.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
(Dat had ik niet gezien).
Oei, wat een tegenvaller voor jullie. Gelukkig geen schopstoel.
En moet je dan per jaar 😳 verlengen?
We gaan weer lekker stuinen op de 187 verschillende huizensites hierquote:Op zondag 11 mei 2025 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaan jullie nu op zoek naar iets anders of wachten jullie tot ze ervwel aan toe is?
Ik dacht eerst even dat je de verkeerde mensen op bezoek was, maar toch nietquote:Op zondag 11 mei 2025 22:24 schreef Tele6 het volgende:
daar was m'n moeder zo kwaad op ot die tijd blijf ik daar mooi weg
Als jij het weet 😇 ook gehoarded, vermoed ik zo.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Cheers @:AnneX
Waar heb je zo veel onderhoudsolie voor nodig?
Was super leuk!quote:Op zondag 11 mei 2025 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn dag was uitstekend. We hebben vanochtend een definitief ontwerp voor de buitenkeuken gemaakt. Het grootste deel kunnen we zelf maken dus dat is fijn.
Daarna ben ik naar Rotterdam gereden om daar LHO te meeten bij een zeer goed Indiaas restaurant. Lekker gegeten, door de stad geslenterd, gekletst, etc.
Toen ik thuiskwam, was de vloer en de afwas gedaan, de stop van de wastafel in de badkamer unfucked (zat sinds dinsdag dicht) en was er weer aan de schutting gewerkt. Wat een luxe.
Als we binnen 6 maanden na het ingaan zouden vertrekken: 2 maanden huur doorbetalen na vertrek. Anders 1 maand.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:28 schreef derLudolf het volgende:
Balen van het huis @:flipsen is er wat te regelen met verhuurder van huidige woning? Of zit je er 3 jaar aan vast als je blijven wil?
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:24 schreef Tele6 het volgende:
Over een maandje is 't vaderdag. Tot die tijd blijf ik daar mooi weg
Bij het begin mevrouwtjequote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik zit al op werk met een kop koffie voor m'n neus. To do list heb ik vrijdag al gemaakt, nu alleen bedenken waar ik begin
WOGgen tot je een ons weegt. De inspiratie komt vanzelf.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:44 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Ik zit al op werk met een kop koffie voor m'n neus. To do list heb ik vrijdag al gemaakt, nu alleen bedenken waar ik begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |