Weghalen en meenemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jullie gingen de kachel weghalen? Meenemen? Of wat gingen jullie voor m doen?
Leuk dat je nieuwe oude spullen meekreeg. Waarom deed de bosmaaier het niet?
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:34 schreef flipsen het volgende:
Mogen die vandaag de dag nog wel zo genoemd worden? #durftevragen
Goedzo! Ik leer het ook steeds meer! Echt beter voor lijf. Hoe is het daarmee overall?quote:Op zondag 11 mei 2025 11:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
NiB gedaan, paar koppen koffie op, zo beginnen met het leeghalen van de ketelkast. Dus niet in een keer dinsdagavond, maar in etappes, ik leer
Klinkt als een lekkere dag en avond zo! Wat heb je voor lekkers gemaakt?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ieuw arm teamgenootje. En warm is het echt ja en dan voerde ik niets uit in de zon.
Net eten voor vanavond gemaakt, staat in de oven om om 19 uur klaar te zijn. Brood morgen is ook klaar. De zon is bijna weg dus ik ga zo weer even met boek naar balkon. En niet vergeten straks de planten water te geven
quote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef flipsen het volgende:
Kennen jullie het verhaal van die mensen die gingen verhuizen?
De dame van wie het huis is waar we heen zouden gaan per 1 juli is er "geestelijk nog niet aan toe" om zelf te verhuizen...
Ai dat klinkt niet best, kunnen jullie nog wel blijven waar jullie nu wonenquote:Op zondag 11 mei 2025 18:17 schreef flipsen het volgende:
Kennen jullie het verhaal van die mensen die gingen verhuizen?
De dame van wie het huis is waar we heen zouden gaan per 1 juli is er "geestelijk nog niet aan toe" om zelf te verhuizen...
Oh ja dat aanleggen weet ik ook nog van onze vaarvakantie (en korte vaardagjes op vakantie).quote:Op zondag 11 mei 2025 19:31 schreef AnneX het volgende:
Na 13 uur werd het alleen maar aangenaam op het balkon in de schaduw.😎
Met een buurvrouw koffie en cake met slagroom op het balkon. Bij haar is het niet te harden op het zuiden.
Ook een klets met een andere buurvrouw, die belangstellend informeert. En ook nog huisgehouden in het magazijn met reorganisatie van 45 busjes en flessen met allerlei onderhoudsolieën.![]()
Affijn, toen bleek na al die jaren dat het leuke fonteintje niet meer werkt. En bleek er zelfs een
aanbieding te zijn. Zó handig op zondag reserveren.👍🏼
https://www.welkoop.nl/zo(...)number=1&pageSize=24
MnX had een (bijna) record toeristen aan boord en veel last met aanleggen van de oostenwind.
Wat naar Vlinder van je teamgenoot en haar enkel banden. 😢
Nu risotto met spinazie en tomaat en van alles. En proost.
Sinds flessen wijn uit de schuur tevoorschijn zijn, wordt er flink gedronken (door mij). 🍷
Er was nog niets getekend, wel voorlopig huurcontract ontvangen om door te nemen, maar het tekenen werd steeds uitgesteld. We voelden het al een beetje aankomen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Dat is shit zeg.
Kan dat ook 'gewoon', nog zo kortdag? Zonder boetes ofzo?
Ja hoor, dit contract loopt 30 september af, we zitten niet op de schopstoel (en kunnen ook nog altijd besluiten te verlengen)quote:Op zondag 11 mei 2025 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ai dat klinkt niet best, kunnen jullie nog wel blijven waar jullie nu wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |