Teloorstellend, zelfs.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 16:24 schreef iemand het volgende:
[…]
Er staat nog een Miele. Die blijft voor de nieuwe bewoners. Lekker puh.
Platvloers wonen en 2 stofzuigers is overdone.
Tja, dan kun je 'm nooit oplichten natuurlijk.quote:
Ik moest lachen. Goed puntquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Tja, dan kun je 'm nooit oplichten natuurlijk.
Brabantse vermoedelijkheidquote:Op maandag 19 mei 2025 @ 14:02 schreef iemand het volgende:
[..]
Gemoedelijke dader is in dit geval wel hun vader.
Die past hier beter.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Van FOK!, een zin uit een nieuwsbericht:
De verdachten zijn tussen de 22 en 33 jaar oud. Duitsland heeft om hun overlevering gevraagd, meldt Tagesschau.
Het topic gaat over overmatig drankgebruik door de degene die deze post geplaatst heeft...quote:Op zondag 25 mei 2025 22:37 schreef iemand het volgende:
[..]
...
Maar blijkbaar drinkt het niet tot je door, je kan uitdelen maar niks incasseren
Overlevering is gewoon correct. Is juridisch jargon.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die past hier beter.
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #72
Ik heb er verder niet naar gekeken.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overlevering is gewoon correct. Is juridisch jargon.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 06:59 schreef iemand het volgende:
Ja natuurlijk joh!
We hebben allemaal steenrijke ouders en/of grootouders die bukken van het geld en jou kunnen helpen als je het huis niet alleen kan betalen! Het is in NL ook een standaard gegeven dat als je over de vijfenzestig bent je gelijk een vermogen op je bankrekening krijgt gestort!
[..]
Lienekienquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Een directe quote is hier gebruikelijk.
De usernaam plus url vervang je door ‘iemand’ en als het een lange quote is kun je een deel welaten.
[..]
Nee, niet eens gezien, maar vorige keer stuurde je me al naar het andere topic en nu moet ik weer iets anders doen. Ik weet niet hoe het anders moet op mijn mobieltje dus doe ik het zó.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat nou omdat ik een g heb weggelaten?
Gewoon knippen en plakken. Doen we allemaal.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, niet eens gezien, maar vorige keer stuurde je me al naar het andere topic en nu moet ik weer iets anders doen. Ik weet niet hoe het anders moet op mijn mobieltje dus doe ik het zó.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:18 schreef iemand het volgende:
Hij is veel te dominant, in welk bondje hij ook zat. Dat je dit nou nog niet ziet getuigd van een erg roze bril van iemand op hebben en de boel wel erg te onderschatten.
Boter(geil) bij de vis…quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:56 schreef iemand het volgende:
Als ik haring eet, is het bij een goede visboer die vers klaargemaakt wordt. Bij zo'n kar, lekker old school.
Een deurklink?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:51 schreef iemand het volgende:
[..]
Make slavery great again
Make child labor great again
Make racism great again
En iedereen over de klink jagen die er anders over denkt.
Zou het expres zijn?quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Iemand op FOK! schreef:
Ik erger me kapot aan aan de strontvloed van berichten die ze posten en ik begrijp echt niet waarom ze dat mogen blijven doen.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:21 schreef iemand het volgende:
Ik had als een kind ook af en toe eens een gekkie voor de klas staan. Krijg je nog eens leuke verhalen van. Normale kinderen beseffen al heel snel dat het ontkennen van kanker van die vrouw een vreemde eet in de bijt maakt. Verder heeft ze natuurlijk egewoon een goed recht om een beetje een wacko te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |