Je bent selectief nuquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy gaat er gewoon slapen liever niet want heb een leuk hoekje
of ze meende het gewoon en had er gloeiend de pest over inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy wel gelijk dat hij normaal reageerde en Jane zei waarom wordt ik gestraft enzo. Maat dat was een act van jane had ik het gevoel.
Jordy had het eerst over Jane .. daar zei ik wat over en later begin over dat hoekjequote:
het was me al vaker opgevallen, maar hier zie je het heel goed dat Jolien een heel slechte houding heeft, helemaal ingezakt.quote:
Wat mij zo opvalt is haar gezichtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
het was me al vaker opgevallen, maar hier zie je het heel goed dat Jolien een heel slechte houding heeft, helemaal ingezakt.
ook dat, heel ongeinteresseerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat mij zo opvalt is haar gezichtZuur
Ook ja .. en ik zag net ook leedvermaak over Jane die met Jordy moet slapen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ook dat, heel ongeinteresseerd.
(en een slecht passende bh, zie je aan de achterkant, of ze is aangekomen in gewicht)
Tis een stokertje, en als het haar niet voor de wind gaat dan komt het ‘ kleine zielige meisje’ uit de hoge hoedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook ja .. en ik zag net ook leedvermaak over Jane die met Jordy moet slapen.
Dat slechtpraten deed ze al langer
Ze heeft ook een speciaal stemmetje als er iets gevraagd wordt in de live uitzendingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tis een stekkertje, en als het haar niet voor de wind gaat dan komt het ‘ kleine zielige meisje’ uit de hoge hoed
Ach ja niet iedereen is super strak. Mja een kilootje meer of minder.squote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ook dat, heel ongeinteresseerd.
(en een slecht passende bh, zie je aan de achterkant, of ze is aangekomen in gewicht)
je ziet het heel vaak.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:42 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach ja niet iedereen is super strak. Mja een kilootje meer of minder.s
vanmorgen was er sprake van vaseline heb ik hier gelezenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Ze gebruiken toch wel flamazine mag ik hopen![]()
Ik heb dat standaard in huis
Had ze het net ook over..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
vanmorgen was er sprake van vaseline heb ik hier gelezen
Dat is wel goed. Het moet vet blijvenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
vanmorgen was er sprake van vaseline heb ik hier gelezen
Een bh moet een beetje strak zitten zodat de boel overeind blijft. Doe je dat niet kun je net zo goed een hemdje aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
je ziet het heel vaak.
Dit heeft niets met kilootje meer of minder te maken, maar gewoon met een slecht passende bh. Aan de achterkant zo straks dat het een rollade gaat lijken. En dat is helemaal niet nodig, goed passende bh zoeken en het zit weer allemaal glad.
onzinquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Een bh moet een beetje strak zitten zodat de boel overeind blijft. Doe je dat niet kun je net zo goed een hemdje aan.
Vanmorgen was het op afstand even te zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
Misschien wordt er naar die brandwonden gekeken door een dokter?
Niet elke bh die strak zit is een goede bh. Alle waar naar zijn geld. Zeker in het geval van een bh.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Een bh moet een beetje strak zitten zodat de boel overeind blijft. Doe je dat niet kun je net zo goed een hemdje aan.
Dat zou pijnlijk zijn bij grote borsten . Beter kun je een wat bredere band pakken die wel degelijk functie heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
onzin
als een bh goed is aangemeten, hoef je helemaal niet van die strakke banden aan de achterkant te krijgen. Dat omhooghouden gebeurd door de schouderbandjes.
Ze had drie brandwonden zei ze gisteren tegen Axel en dat het blauw uitgeslagen is is geen goed teken volgens Sharice. En ik geloof de verpleegkundige eerder dan de stucadoor die zegt dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen was het op afstand even te zien
Ik zag een rondige brandwond en 2 of 3 zwarte strepen. Het lijkt er op dat ze tegen iets aan heeft gestaan wat heet was
Ook die zwarte of blauw strepen ging zalf op een een gaasje. Ik neem aan dat dat ook brandwonden waren
Bij brandwonden moet er snel gehandeld worden en ze had naar de eerste hulp gemoeten is mijn mening.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen was het op afstand even te zien
Ik zag een rondige brandwond en 2 of 3 zwarte strepen. Het lijkt er op dat ze tegen iets aan heeft gestaan wat heet was
Ook die zwarte of blauw strepen ging zalf op een een gaasje. Ik neem aan dat dat ook brandwonden waren
Er was een hele lange SL. Best kans dat er een dokter is langs geweestquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:55 schreef Snensie het volgende:
[..]
Bij brandwonden moet er snel gehandeld worden en ze had naar de eerste hulp gemoeten is mijn mening.
er is een lange streamlock geweest, grote kans dat er iemand met verstand van zaken bij is gehaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:55 schreef Snensie het volgende:
[..]
Bij brandwonden moet er snel gehandeld worden en ze had naar de eerste hulp gemoeten is mijn mening.
Er zal toch wel naar gekeken zijn door een arts neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had drie brandwonden zei ze gisteren tegen Axel en dat het blauw uitgeslagen is is geen goed teken volgens Sharice. En ik geloof de verpleegkundige eerder dan de stucadoor die zegt dat het wel meevalt
Dat neem ik wel aan. Sharice is geen dokter. Een verpleegkundige kan het best bijhouden, maar dan moet er toch eerst een dokter naar gekeken hebben. Het is geen klein blaartjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zal toch wel naar gekeken zijn door een arts neem ik aan?
Ik denk ook wel dat sharise instructies heeft gekregen hoe ze het moest verzorgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat neem ik wel aan. Sharice is geen dokter. Een verpleegkundige kan het best bijhouden, maar dan moet er toch eerst een dokter naar gekeken hebben. Het is geen klein blaartje
Oké ik heb het niet gezien maar fijn om te horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was een hele lange SL. Best kans dat er een dokter is langs geweest
BB heeft door bepaalde mensen in duo's te zetten de haatangel eruit gehaald, die angel zat vooral bij Jane en Charise, niet normaal meer dat gedragquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:20 schreef Snensie het volgende:
En het is super gezellig buiten in de tuin. Wat een tuinset al niet kan doen.
Jordy gaat ook maar spottend door over suitesessiesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Oh .. dit wordt echt een lange week.
Ja, heb nog even aangevuldquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy gaat ook maar spottend door over suitesessies
Hij zei al dat hij daar ws niet ging slapen, en volgens Jolien hoefde da ook niequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy gaat ook maar spottend door over suitesessies
Ah, en Jolien is de source of all truthquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij daar ws niet ging slapen, en volgens Jolien hoefde da ook nie
Triest jongquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Het is wel degelijk uitsluiten , althans daar komt wel op neer
Jordy komt vannacht naar de slaapkamer
jolien zei letterlijk net hetzelfdequote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:20 schreef Snensie het volgende:
En het is super gezellig buiten in de tuin. Wat een tuinset al niet kan doen.
Dat is natuurlijk helemaal niet zeker. Het is nog een lange weg naar de finale. Jordy heeft niets cadeau gehad hij heeft een rol opgeeist en de andere hebben dat laten gebeuren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:34 schreef lojanda het volgende:
Wat een aanfluiting is het eigenlijk deze BB. Er is toch echt niets meer aan.. duidelijk wie er dit seizoen gaat winnen. Het hele seizoen is zo opgezet rond één persoon en die wordt in alles naar voren geschoven. Als het niet vanuit zichzelf lukt dan zorgt BB wel dat er een stemming komt zodat het toch lukt. Nu ook weer, omdat hij een halve finale ticket heeft is hij automatisch ook DM.. hoezo?
Ben er wel klaar mee.. het was me weer zeer aangenaam in de Coss.. bedankt voor de leuke tijd![]()
Misschien tot een volgende![]()
Oja, Dotteke.. bedankt voor het weer in goede banen te leiden want dat was zoals altijd niet makkelijk![]()
Bedankt voor de filmpjes en caps!, Toppers zijn jullie
Maar ook over iemand die toch niets hoeft zoietsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee over de boodschappen.. Skitta heeft ie
Hoe het ook is, het is niet bepaald sportief gedrag wat ze nu laten zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ook over iemand die toch niets hoeft zoiets
Nee absoluut niet!!! Jammer want ze doen nog steeds aan uitsluitenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoe het ook is, het is niet bepaald sportief gedrag wat ze nu laten zien
Tot morgenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:34 schreef lojanda het volgende:
Wat een aanfluiting is het eigenlijk deze BB. Er is toch echt niets meer aan.. duidelijk wie er dit seizoen gaat winnen. Het hele seizoen is zo opgezet rond één persoon en die wordt in alles naar voren geschoven. Als het niet vanuit zichzelf lukt dan zorgt BB wel dat er een stemming komt zodat het toch lukt. Nu ook weer, omdat hij een halve finale ticket heeft is hij automatisch ook DM.. hoezo?
Ben er wel klaar mee.. het was me weer zeer aangenaam in de Coss.. bedankt voor de leuke tijd![]()
Oja, Dotteke.. bedankt voor het weer in goede banen te leiden want dat was zoals altijd niet makkelijk![]()
misschien dat het ietwat aangepast isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:57 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd of jane hier volledig aan kan mee doen, aangezien ze in sportkleding moeten. Zal dan vast geen "stil staan" worden.
Dat hoop ik voor haar wel, zou lullig zijn als ze hierdoor al 0-1 achter staat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien dat het ietwat aangepast is
zodat Jane gwoon mee kan doen zonder extra pijn te moeten hebben
In feite staat ze al 0-1 achter, want Jordy heeft al een vrijstellingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor haar wel, zou lullig zijn als ze hierdoor al 0-1 achter staat.
Dat bedoelde ik niet, bedoelde enkel fysiek.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
In feite staat ze al 0-1 achter, want Jordy heeft al een vrijstelling
en ik verwacht niet dat jordy zo zijn best gaan doen dat ze dit winnen, er is nog een vrijstelling te verdienen voor het winnende koppel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
In feite staat ze al 0-1 achter, want Jordy heeft al een vrijstelling
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Sharice weet niet wat Harmonieus samenwerken betekent , Jolien ook niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:34 schreef lojanda het volgende:
Incl 4 streamsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:14 schreef Lrod01 het volgende:
Het blijft toch triest dat tegenwoordig alles wordt bewaard voor de tv uitzending. Ik verlang terug naar de tijd van de eerste edities van BB waarbij 24/7 live ook echt 24/7 live was zonder streamlocks.
Die man die waarschijnlijk nog in shock is over de eindstand van gisterquote:
Tijdens BB 1 ("ff knuffelen") ben ik op Fok terecht gekomen. Toen nog als lurker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jaaaa dat waren nog is tijden toen zat ik alleen op mediawatchers
Ik heb net een beetje bijgelezen hier en inderdaad mensen op uiterlijk afbranden slaat nergens op zoals deze uitspraak of Jane dat ze een lelijke kop zou hebben Jordy weer vet wordt Jolien een lelijke houding en slechte bh. Ik vind het allemaal mooie jonge mensen en iemand niet mogen door acties prima maar niet uiterlijk gerichtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:24 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik kom ff meelezen en ik schrik hier dus nu echt van! Blij dat ik de stap heb genomen om hier niet meer te zijn elke dag. Nou Dotteje, ik werd gewaarschuwd voor FB in mijn comment. Is dit wel geoorloofd. En weer tot ziens.😡
Jane zit smorgens nergens op te wachten, gewoon met rust laten tot een uur of 11 en dat kan ik me in zo'n huis met zoveel verschillende mensen smorgens heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:28 schreef Koos1958 het volgende:
Ik las dat jordy liever niet in de suite slaapt. Denk dat jane dat ook liever niet heeft. Die staat gelijk aan in de ochtend daar zit ze niet op te wachten denk ik maar zo
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik heb net een beetje bijgelezen hier en inderdaad mensen op uiterlijk afbranden slaat nergens op zoals deze uitspraak of Jane dat ze een lelijke kop zou hebben Jordy weer vet wordt Jolien een lelijke houding en slechte bh. Ik vind het allemaal mooie jonge mensen en iemand niet mogen door acties prima maar niet uiterlijk gericht
ik beoordeel jolien niet op haar uiterlijk, ik constateer dat ze een slechte lichaamshouding heeft en een slecht passende bh. Allebei dingen die gewoon opgelost kunnen worden. Van die houding krijgt ze later flinke last van haar rug en een goed passende bh zou haar kleding en figuur veel beter tot zijn recht laten komenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik heb net een beetje bijgelezen hier en inderdaad mensen op uiterlijk afbranden slaat nergens op zoals deze uitspraak of Jane dat ze een lelijke kop zou hebben Jordy weer vet wordt Jolien een lelijke houding en slechte bh. Ik vind het allemaal mooie jonge mensen en iemand niet mogen door acties prima maar niet uiterlijk gericht
Vooral dat gebash over Jolien...Lees tien x per dag hetzelfde verhaal kindmeisje blablabla.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Jolien staat te koken, ik denk als je haar filmpje bekijkt zie je dat ze een prima houding geeft en dat ze nieuwe miss's les geeft ook in houding gevenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik beoordeel jolien niet op haar uiterlijk, ik constateer dat ze een slechte lichaamshouding heeft en een slecht passende bh. Allebei dingen die gewoon opgelost kunnen worden. Van die houding krijgt ze later flinke last van haar rug en een goed passende bh zou haar kleding en figuur veel beter tot zijn recht laten komen
ik constateer ook dat Jordy weer aangekomen is, nadat hij dus zo goed was afgevallen voor BB. Zijn houding wordt nu weer die van een papzak, in elkaar gezakt en geen aangespannen spieren, iemand die moeite heeft mijn zijn gewicht.
Hij had beter flink kunnen gaan sporten in het huis. Gewoon elke dag wat oefeningen doen.
Laat gaan joh...Niks mis mee, mooie meid en niet voor niets miss ....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jolien staat te koken, ik denk als je haar filmpje bekijkt zie je dat ze een prima houding geeft en dat ze nieuwe miss's les geeft ook in houding geven
ze zal best goed kunnen uitleggen en voordoen hoe je moet lopen op de catwalk of als miss. Maar het is me gewoon vaker opgevallen dat ze, als ze gewoon ergens staat, geen goede houding heeft, gekanteld bekken en doorgezakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jolien staat te koken, ik denk als je haar filmpje bekijkt zie je dat ze een prima houding geeft en dat ze nieuwe miss's les geeft ook in houding geven
Verida had toch het filmpje bekeken en gaf commentaar op wat ze zag. Het is een beetje raar dat je haar dan vertelt wat ze zou moeten zien. Dat jij je mening, top. Dat je iemand anders vertelt wat die moet zien ... ja... vind ik minder topquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
We leren hier elke dag dingen. Dat is ook look aan deze cos.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
onzin
als een bh goed is aangemeten, hoef je helemaal niet van die strakke banden aan de achterkant te krijgen. Dat omhooghouden gebeurd door de schouderbandjes.
Gelukkig is het allemaal super aardig bedoeld 😊quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik beoordeel jolien niet op haar uiterlijk, ik constateer dat ze een slechte lichaamshouding heeft en een slecht passende bh. Allebei dingen die gewoon opgelost kunnen worden. Van die houding krijgt ze later flinke last van haar rug en een goed passende bh zou haar kleding en figuur veel beter tot zijn recht laten komen
ik constateer ook dat Jordy weer aangekomen is, nadat hij dus zo goed was afgevallen voor BB. Zijn houding wordt nu weer die van een papzak, in elkaar gezakt en geen aangespannen spieren, iemand die moeite heeft mijn zijn gewicht.
Hij had beter flink kunnen gaan sporten in het huis. Gewoon elke dag wat oefeningen doen.
Die bh zou ik ook storend vinden bij Jane of bij charise, heb het ook wel eens gezegd bij Milena volgens mijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Gelukkig is het allemaal super aardig bedoeld 😊
Ook geen idee, geloof dat ik pootje hoorde zeggen 'vufduuzent', waar Jordy dan weer 'ach ja' op zei, maar van de rest kon ik weinig maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
Allemaal aan het praten over de game, maar kan niet echt duidelijk krijgen wat ze hebben moeten doen en wat de uitslag/beloning was en voor wie.
Dat kan in geval van pootje ook "2 frikadellen speciaal" betekenenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook geen idee, geloof dat ik pootje hoorde zeggen 'vufduuzent', waar Jordy dan weer 'ach ja' op zei, maar van de rest kon ik weinig maken.
Sfeer komt wel gemoedelijk over buiten
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje zegt dat we in Nederland van uitwerpselen kaas maken. Als ik het goed heb verstaan
Dan zijn jane en jordy niet meer de rijksten nuquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook geen idee, geloof dat ik pootje hoorde zeggen 'vufduuzent', waar Jordy dan weer 'ach ja' op zei, maar van de rest kon ik weinig maken.
Sfeer komt wel gemoedelijk over buiten
Ik zweer het je, volgend jaar minder topics waar geen hond naar kraait, meer kook topics, feitjes en weetjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:41 schreef jooba het volgende:
[..]
We leren hier elke dag dingen. Dat is ook look aan deze cos.
Kreeg ook het idee dat Mattie en Pootje deze game hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan zijn jane en jordy niet meer de rijksten nu
Ok.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Die bh zou ik ook storend vinden bij Jane of bij charise, heb het ook wel eens gezegd bij Milena volgens mij
zal wel mijn stokpaardje zijn. Het is zo zonde om een verkeerde bh te dragen. Een keer goed laten opmeten bij een goede lingeriezaak en het zit allemaal een stuk mooier.
Dat zei hij, ja, ging over een schapen- of geitenkaas die aan bod gekomen was in 1 van de afleveringen van het programma Reizen Waes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje zegt dat we in Nederland van uitwerpselen kaas maken. Als ik het goed heb verstaan
Nou geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat zei hij, ja, ging over een schapen- of geitenkaas die aan bod gekomen was in 1 van de afleveringen van het programma Reizen Waes.
Ik kan het me niet herinneren, of heb die aflevering niet gezien, maar ik ben er vrij zeker van dat het over deze kaas gaat, want Pootje noemde ook iets van enzymen en verboden voor verkoop;
Nederland heeft ook een verboden kaas: de Texelse schapenkaas mét ontlasting. Jeroen: 'Hierbij worden enzymen uit de ontlasting van schapen gebruikt. Ook die kaas is verboden, maar wordt soms nog wel gemaakt voor illegale diners.'
bron https://www.rtl.nl/editie(...)n-kaas-van-madenpoep
dus van alles kaas die we hier maken , is dat het enige wat hij heeft onthoudenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Laat maar aan de mods over om iemand aan te sprekenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verida had toch het filmpje bekeken en gaf commentaar op wat ze zag. Het is een beetje raar dat je haar dan vertelt wat ze zou moeten zien. Dat jij je mening, top. Dat je iemand anders vertelt wat die moet zien ... ja... vind ik minder top
Dat denk ik niet, hoor. Hij deelde gewoon een leuk weetje uit een programma dat specifiek op zoek gaat naar ongewone dingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
dus van alles kaas die we hier maken , is dat het enige wat hij heeft onthouden
Jordy was 55 kilo afgevllen niemand komt aan van een BB avontuur. Hij viel in het begin van BB heel veel af ze komen nu allemaal weer een beetje aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
oh zo, ja bij pootje weet je het nooit, die roept wel vaker in het wild dingen rond, en dan kan ik 80% nog niet verstaan ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hoor. Hij deelde gewoon een leuk weetje uit een programma dat specifiek op zoek gaat naar ongewone dingen.
In het programma "Reizen Waes: Nederland" trekt avonturier Tom Waes door het meest exotische land van Europa: Nederland. Hij gaat op zoek naar mooie plekken, intrigerende figuren en bijzondere verhalen, zoals nutteloze uitvindingen, illegale kaas, Molukse papeda en een echte BN-safari.
Ik kende Casu Marzu (ooit gezien in het Disgusting Food museum in Malmö) en nu dus iets bijgeleerd, nl dat Nederland ook zoiets heeft
Aan iedereen mankeert wel wat, ben het helemaal met je eens, dat je mensen daar niet op moet/ mag beoordelen. Ik vind het al knap dat je je 24/7 laat filmen door camera's, zou dat nooit doen, niet voor geld en niet voor fame.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy was 55 kilo afgevllen niemand komt aan van een BB avontuur. Hij viel in het begin van BB heel veel af ze komen nu allemaal weer een beetje aan.
Mensen benoemen bij hun lichamelijke kenmerken is gewoon wat jammer.
Eer ik door die 3 reclameblokken heen ben is jordy al weer klaarquote:
Dat is balen. Het kan nog weleens langer gaan duren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eer ik door die 3 reclameblokken heen ben is jordy al weer klaar
Ja, teams werden door BB verdeeldquote:
Ik ben nu in de war!quote:
Nee, Jordy was de armstequote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben nu in de war!
Jordy en Jane waren toch de 2 rijkste?
Maar samen hebben ze minder dan Pootje en Matti samen?
Of is dit een screenshot van na betalen van de boodschappen?
(ik heb S2 niet)
Alleen luxe producten. De basis gaat via de stemming, zullen ze denk ik niet voor hoeven te betalen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
per duo? Dus 780 ¤ aan boodschappen totaal?
Dat is goedkoop deze week.
Gebeurt bij mij op mijn werk regelmatigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:48 schreef Verity het volgende:
BB: Jordy, als je kleren koopt, ruk je ze dan ook van de paspop?
![]()
Zei BB ook dat hij ze in z'n kast moest verstoppen??quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat zei bb waren de samples. Die kocht hij meenemen.
Misschien ook wel gewend door jarenlang overgewicht om stiekem te eten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
Denk dat Jordy gewoon chronisch kleptomaan is.
Nee hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zei BB ook dat hij ze in z'n kast moest verstoppen??
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:52 schreef Droopie het volgende:
Jordy is dalijk de enige die zwaarder het huis uitgaat dan erin
Maar hij zei ook niet dat dat niet mochtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee maar toch is Jordy eerlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt want.jordy zei wel die kaas kan niet in mijn kastquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar hij zei ook niet dat dat niet mocht![]()
![]()
Uhuhuquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij komt uit Kampen, die hebben het nooit achter de ellebogen.
Dat denk ik ook wel beetje, andere kant 55 kilo raak je niet kwijt door te smokkelen of stiekem te eten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien ook wel gewend door jarenlang overgewicht om stiekem te eten.
(Tot zover mijn LOI-Psychologie...)
Vorige seizoenen had je idd fragmenten van spellen enzo tijdens een SL, was toch een stuk leuker vond ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet gewoon de uitzending van de vorige dag doen in de SL.
Jordy en Jane waren de rijkstenquote:
Sommigen zouden zeggen dat dat ook wel weer bij de kerk pastquote:
Het zegt idd wel wat over mensen die geloven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sommigen zouden zeggen dat dat ook wel weer bij de kerk past
Lijkt me een heel slecht plan hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:00 schreef Ireth het volgende:
Ze verwachten dat familie het eten gaat bereiden en brengen deze week.
Zou maar zo kunnen , tussen een van de gerecht waar je voor kon kiezen stond ook gado gadoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:00 schreef Ireth het volgende:
Ze verwachten dat familie het eten gaat bereiden en brengen deze week.
Ook zo'n oprechte bewonerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt dus we kunnen niets apart pakken straks
Er stond toch dat de koppels moesten bereiden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen , tussen een van de gerecht waar je voor kon kiezen stond ook gado gado![]()
Ik denk dat er voor ieder wat bijzit wat betrekking heeft op de bewoner
Er zaten meer gerechten tussen die ik specifiek vondquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er stond toch dat de koppels moesten bereiden.
Nu vond ik butterchicken ook wel heel specifiek gerecht hoor.
Ik zou er op moeten Google-en...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er stond toch dat de koppels moesten bereiden.
Nu vond ik butterchicken ook wel heel specifiek gerecht hoor.
Jolien stond er bij toen hij ze allebei in zijn kast deed. Even later 1 potje naar de suite verplaatst gok ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy nog een potje die heeft hij niet laten zien aan jolien
Oh ja, had ik het toch juistquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy en Jane waren de rijksten
Mochten daarom in de suite
Zal dus door de game zijn veranderd
Tuinset konden ze al veel eerder winnen toen ze met veel meer waren maar was toen mislukt. De order voor deze hoeveelheid stond al in bestelling bij de Jysk gok ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:05 schreef riri het volgende:
Waarom hebben ze anders zoveel meer stoelen dan er bewoners zijn om de buitentafel staan....
Is heerlijk en niet heel moeilijk te maken. Heb die, gado gado, bbq gekozen, rest weet ik niet meerquote:
M&M’ zijn al bijna op..Gaat snelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Die m en m weet jolien niet van dit is echt inhalige van hem. Hou ik niet van.
Ik was te laat, stemming was al gesloten, dus geen idee wat er allemaal stond.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is heerlijk en niet heel moeilijk te maken. Heb die, gado gado, bbq gekozen, rest weet ik niet meer
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:08 schreef kater1 het volgende:
Gaat er nog wel eens iemand in de sauna? Of mag dat niet meer na Jane?
Klopt,dat was alleen niet het punt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy en Jane waren de rijksten
Mochten daarom in de suite
Zal dus door de game zijn veranderd
Als ze er idd niet van weet ligt dat toch echt aan jolien zelf, ze stond toch naast hem toen hij 2 potjes in zijn kast weg stopte?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
'k Heb me de voorbije weken nooit uitgesproken over het gejat. Enerzijds kon ik het begrijpen dat mensen de 1e weken erge honger hadden, anderzijds deed iedereen het.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Kan nooit lang duren. Dieven moeten stelenquote:
Misschien tot de voorraadkamer opengaat?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy staat op wacht om nog meer te jatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |