Er was een hele lange SL. Best kans dat er een dokter is langs geweestquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:55 schreef Snensie het volgende:
[..]
Bij brandwonden moet er snel gehandeld worden en ze had naar de eerste hulp gemoeten is mijn mening.
er is een lange streamlock geweest, grote kans dat er iemand met verstand van zaken bij is gehaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:55 schreef Snensie het volgende:
[..]
Bij brandwonden moet er snel gehandeld worden en ze had naar de eerste hulp gemoeten is mijn mening.
Er zal toch wel naar gekeken zijn door een arts neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had drie brandwonden zei ze gisteren tegen Axel en dat het blauw uitgeslagen is is geen goed teken volgens Sharice. En ik geloof de verpleegkundige eerder dan de stucadoor die zegt dat het wel meevalt
Dat neem ik wel aan. Sharice is geen dokter. Een verpleegkundige kan het best bijhouden, maar dan moet er toch eerst een dokter naar gekeken hebben. Het is geen klein blaartjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zal toch wel naar gekeken zijn door een arts neem ik aan?
Ik denk ook wel dat sharise instructies heeft gekregen hoe ze het moest verzorgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat neem ik wel aan. Sharice is geen dokter. Een verpleegkundige kan het best bijhouden, maar dan moet er toch eerst een dokter naar gekeken hebben. Het is geen klein blaartje
Oké ik heb het niet gezien maar fijn om te horen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was een hele lange SL. Best kans dat er een dokter is langs geweest
BB heeft door bepaalde mensen in duo's te zetten de haatangel eruit gehaald, die angel zat vooral bij Jane en Charise, niet normaal meer dat gedragquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:20 schreef Snensie het volgende:
En het is super gezellig buiten in de tuin. Wat een tuinset al niet kan doen.
Jordy gaat ook maar spottend door over suitesessiesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Oh .. dit wordt echt een lange week.
Ja, heb nog even aangevuldquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy gaat ook maar spottend door over suitesessies
Hij zei al dat hij daar ws niet ging slapen, en volgens Jolien hoefde da ook niequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy gaat ook maar spottend door over suitesessies
Ah, en Jolien is de source of all truthquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij zei al dat hij daar ws niet ging slapen, en volgens Jolien hoefde da ook nie
Triest jongquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
Het is wel degelijk uitsluiten , althans daar komt wel op neer
Jordy komt vannacht naar de slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |