Ok.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Die bh zou ik ook storend vinden bij Jane of bij charise, heb het ook wel eens gezegd bij Milena volgens mij
zal wel mijn stokpaardje zijn. Het is zo zonde om een verkeerde bh te dragen. Een keer goed laten opmeten bij een goede lingeriezaak en het zit allemaal een stuk mooier.
Dat zei hij, ja, ging over een schapen- of geitenkaas die aan bod gekomen was in 1 van de afleveringen van het programma Reizen Waes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje zegt dat we in Nederland van uitwerpselen kaas maken. Als ik het goed heb verstaan
Nou geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat zei hij, ja, ging over een schapen- of geitenkaas die aan bod gekomen was in 1 van de afleveringen van het programma Reizen Waes.
Ik kan het me niet herinneren, of heb die aflevering niet gezien, maar ik ben er vrij zeker van dat het over deze kaas gaat, want Pootje noemde ook iets van enzymen en verboden voor verkoop;
Nederland heeft ook een verboden kaas: de Texelse schapenkaas mét ontlasting. Jeroen: 'Hierbij worden enzymen uit de ontlasting van schapen gebruikt. Ook die kaas is verboden, maar wordt soms nog wel gemaakt voor illegale diners.'
bron https://www.rtl.nl/editie(...)n-kaas-van-madenpoep
dus van alles kaas die we hier maken , is dat het enige wat hij heeft onthoudenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje zegt dat we in Nederland van uitwerpselen kaas maken. Als ik het goed heb verstaan
Laat maar aan de mods over om iemand aan te sprekenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verida had toch het filmpje bekeken en gaf commentaar op wat ze zag. Het is een beetje raar dat je haar dan vertelt wat ze zou moeten zien. Dat jij je mening, top. Dat je iemand anders vertelt wat die moet zien ... ja... vind ik minder top
Dat denk ik niet, hoor. Hij deelde gewoon een leuk weetje uit een programma dat specifiek op zoek gaat naar ongewone dingen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
dus van alles kaas die we hier maken , is dat het enige wat hij heeft onthouden
Jordy was 55 kilo afgevllen niemand komt aan van een BB avontuur. Hij viel in het begin van BB heel veel af ze komen nu allemaal weer een beetje aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
ik beoordeel jolien niet op haar uiterlijk, ik constateer dat ze een slechte lichaamshouding heeft en een slecht passende bh. Allebei dingen die gewoon opgelost kunnen worden. Van die houding krijgt ze later flinke last van haar rug en een goed passende bh zou haar kleding en figuur veel beter tot zijn recht laten komen
ik constateer ook dat Jordy weer aangekomen is, nadat hij dus zo goed was afgevallen voor BB. Zijn houding wordt nu weer die van een papzak, in elkaar gezakt en geen aangespannen spieren, iemand die moeite heeft mijn zijn gewicht.
Hij had beter flink kunnen gaan sporten in het huis. Gewoon elke dag wat oefeningen doen.
oh zo, ja bij pootje weet je het nooit, die roept wel vaker in het wild dingen rond, en dan kan ik 80% nog niet verstaan ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hoor. Hij deelde gewoon een leuk weetje uit een programma dat specifiek op zoek gaat naar ongewone dingen.
In het programma "Reizen Waes: Nederland" trekt avonturier Tom Waes door het meest exotische land van Europa: Nederland. Hij gaat op zoek naar mooie plekken, intrigerende figuren en bijzondere verhalen, zoals nutteloze uitvindingen, illegale kaas, Molukse papeda en een echte BN-safari.
Ik kende Casu Marzu (ooit gezien in het Disgusting Food museum in Malmö) en nu dus iets bijgeleerd, nl dat Nederland ook zoiets heeft
Aan iedereen mankeert wel wat, ben het helemaal met je eens, dat je mensen daar niet op moet/ mag beoordelen. Ik vind het al knap dat je je 24/7 laat filmen door camera's, zou dat nooit doen, niet voor geld en niet voor fame.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy was 55 kilo afgevllen niemand komt aan van een BB avontuur. Hij viel in het begin van BB heel veel af ze komen nu allemaal weer een beetje aan.
Mensen benoemen bij hun lichamelijke kenmerken is gewoon wat jammer.
Eer ik door die 3 reclameblokken heen ben is jordy al weer klaarquote:
Dat is balen. Het kan nog weleens langer gaan duren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eer ik door die 3 reclameblokken heen ben is jordy al weer klaar
Ja, teams werden door BB verdeeldquote:
Ik ben nu in de war!quote:
Nee, Jordy was de armstequote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik ben nu in de war!
Jordy en Jane waren toch de 2 rijkste?
Maar samen hebben ze minder dan Pootje en Matti samen?
Of is dit een screenshot van na betalen van de boodschappen?
(ik heb S2 niet)
Alleen luxe producten. De basis gaat via de stemming, zullen ze denk ik niet voor hoeven te betalen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
per duo? Dus 780 ¤ aan boodschappen totaal?
Dat is goedkoop deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |