abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:31:44 #126
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217059682
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:29 schreef Juultje1981 het volgende:

[..]
Ik heb net een beetje bijgelezen hier en inderdaad mensen op uiterlijk afbranden slaat nergens op zoals deze uitspraak of Jane dat ze een lelijke kop zou hebben Jordy weer vet wordt Jolien een lelijke houding en slechte bh. Ik vind het allemaal mooie jonge mensen en iemand niet mogen door acties prima maar niet uiterlijk gericht
_O_ _O_
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_217059696
quote:

[..]
Ik heb net een beetje bijgelezen hier en inderdaad mensen op uiterlijk afbranden slaat nergens op zoals deze uitspraak of Jane dat ze een lelijke kop zou hebben Jordy weer vet wordt Jolien een lelijke houding en slechte bh. Ik vind het allemaal mooie jonge mensen en iemand niet mogen door acties prima maar niet uiterlijk gericht
ik beoordeel jolien niet op haar uiterlijk, ik constateer dat ze een slechte lichaamshouding heeft en een slecht passende bh. Allebei dingen die gewoon opgelost kunnen worden. Van die houding krijgt ze later flinke last van haar rug en een goed passende bh zou haar kleding en figuur veel beter tot zijn recht laten komen

ik constateer ook dat Jordy weer aangekomen is, nadat hij dus zo goed was afgevallen voor BB. Zijn houding wordt nu weer die van een papzak, in elkaar gezakt en geen aangespannen spieren, iemand die moeite heeft mijn zijn gewicht.
Hij had beter flink kunnen gaan sporten in het huis. Gewoon elke dag wat oefeningen doen.
pi_217059704
quote:

[..]
Vooral dat gebash over Jolien...Lees tien x per dag hetzelfde verhaal kindmeisje blablabla.
Gewoon leuke meid die nog jong is en geniet van het spel..
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:34:03 #129
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_217059724
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:32 schreef Verida het volgende:

[..]
ik beoordeel jolien niet op haar uiterlijk, ik constateer dat ze een slechte lichaamshouding heeft en een slecht passende bh. Allebei dingen die gewoon opgelost kunnen worden. Van die houding krijgt ze later flinke last van haar rug en een goed passende bh zou haar kleding en figuur veel beter tot zijn recht laten komen

ik constateer ook dat Jordy weer aangekomen is, nadat hij dus zo goed was afgevallen voor BB. Zijn houding wordt nu weer die van een papzak, in elkaar gezakt en geen aangespannen spieren, iemand die moeite heeft mijn zijn gewicht.
Hij had beter flink kunnen gaan sporten in het huis. Gewoon elke dag wat oefeningen doen.
Jolien staat te koken, ik denk als je haar filmpje bekijkt zie je dat ze een prima houding geeft en dat ze nieuwe miss's les geeft ook in houding geven
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_217059743
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
Jolien staat te koken, ik denk als je haar filmpje bekijkt zie je dat ze een prima houding geeft en dat ze nieuwe miss's les geeft ook in houding geven
Laat gaan joh...Niks mis mee, mooie meid en niet voor niets miss ....
pi_217059753
quote:

[..]
ze zal best goed kunnen uitleggen en voordoen hoe je moet lopen op de catwalk of als miss. Maar het is me gewoon vaker opgevallen dat ze, als ze gewoon ergens staat, geen goede houding heeft, gekanteld bekken en doorgezakt.
pi_217059775
Overigens geldt die slecht houding voor meer mensen, Axel had ook zo'n slechte houding bijv.
pi_217059776
quote:

[..]
Verida had toch het filmpje bekeken en gaf commentaar op wat ze zag. Het is een beetje raar dat je haar dan vertelt wat ze zou moeten zien. Dat jij je mening, top. Dat je iemand anders vertelt wat die moet zien ... ja... vind ik minder top
pi_217059797
Terug
pi_217059801
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 12:50 schreef Verida het volgende:

[..]
onzin

als een bh goed is aangemeten, hoef je helemaal niet van die strakke banden aan de achterkant te krijgen. Dat omhooghouden gebeurd door de schouderbandjes.
We leren hier elke dag dingen. Dat is ook look aan deze cos. :)
pi_217059825
Er is weer beeld, Jolien en Sharice sloffen naar het abattoir.
"We maken nog wel een come-back" hoor ik Jolien zeggen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217059832
De rest lijkt ook weer gewoon terug, alleen buiten
pi_217059839
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:32 schreef Verida het volgende:

[..]

Gelukkig is het allemaal super aardig bedoeld 😊
pi_217059845
Hebben ze Pootje een blikje RedBull gegeven in de GR?
pi_217059846
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:45 schreef Snensie het volgende:

[..]
Gelukkig is het allemaal super aardig bedoeld 😊
Die bh zou ik ook storend vinden bij Jane of bij charise, heb het ook wel eens gezegd bij Milena volgens mij

zal wel mijn stokpaardje zijn. Het is zo zonde om een verkeerde bh te dragen. Een keer goed laten opmeten bij een goede lingeriezaak en het zit allemaal een stuk mooier.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:47:28 #141
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217059851
Allemaal aan het praten over de game, maar kan niet echt duidelijk krijgen wat ze hebben moeten doen en wat de uitslag/beloning was en voor wie.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_217059866
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
Allemaal aan het praten over de game, maar kan niet echt duidelijk krijgen wat ze hebben moeten doen en wat de uitslag/beloning was en voor wie.
Ook geen idee, geloof dat ik pootje hoorde zeggen 'vufduuzent', waar Jordy dan weer 'ach ja' op zei, maar van de rest kon ik weinig maken.

Sfeer komt wel gemoedelijk over buiten :)
pi_217059869
Pootje zegt dat we in Nederland van uitwerpselen kaas maken. Als ik het goed heb verstaan
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:50:36 #144
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217059881
En weer een SL
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 15 maart 2025 @ 14:50:42 #145
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_217059884
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ook geen idee, geloof dat ik pootje hoorde zeggen 'vufduuzent', waar Jordy dan weer 'ach ja' op zei, maar van de rest kon ik weinig maken.

Dat kan in geval van pootje ook "2 frikadellen speciaal" betekenen _O-

Podcast -O-
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_217059885
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje zegt dat we in Nederland van uitwerpselen kaas maken. Als ik het goed heb verstaan
:D _O-

Of je het nou goed verstaan hebt of niet, ik geloof meteen dat Pootje zoiets zou kunnen zeggen.
pi_217059886
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Dan zijn jane en jordy niet meer de rijksten nu
pi_217059909
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:41 schreef jooba het volgende:

[..]
We leren hier elke dag dingen. Dat is ook look aan deze cos. :)
Ik zweer het je, volgend jaar minder topics waar geen hond naar kraait, meer kook topics, feitjes en weetjes.

Straks heb ik vragen over pasta tijdens het koken, moet ik eerst bedenken wanneer de basics pasta hadden, dan streamverslagen rond 1700 uur doorspitten van alle dagen, dan tellen wie teamolieerbij of teamgeenolie is.

En dan verbrand ik mijn klauwen moet ik maar net bedenken dat Jane op 14 maart haar been verbrandde en daar de adviezen ontstonden.
Hell To The Liars
pi_217059912
Jane de hele tijd horen zeggen dat ze een dikke huid heeft en wel tegen een stootje kan. Tot de volgende break down toch.
pi_217059914
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 14:50 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Dan zijn jane en jordy niet meer de rijksten nu
Kreeg ook het idee dat Mattie en Pootje deze game hebben gewonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')