Tis een stokertje, en als het haar niet voor de wind gaat dan komt het ‘ kleine zielige meisje’ uit de hoge hoedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook ja .. en ik zag net ook leedvermaak over Jane die met Jordy moet slapen.
Dat slechtpraten deed ze al langer
Ze heeft ook een speciaal stemmetje als er iets gevraagd wordt in de live uitzendingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Tis een stekkertje, en als het haar niet voor de wind gaat dan komt het ‘ kleine zielige meisje’ uit de hoge hoed
Ach ja niet iedereen is super strak. Mja een kilootje meer of minder.squote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ook dat, heel ongeinteresseerd.
(en een slecht passende bh, zie je aan de achterkant, of ze is aangekomen in gewicht)
je ziet het heel vaak.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:42 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ach ja niet iedereen is super strak. Mja een kilootje meer of minder.s
vanmorgen was er sprake van vaseline heb ik hier gelezenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
Ze gebruiken toch wel flamazine mag ik hopen![]()
Ik heb dat standaard in huis
Had ze het net ook over..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
vanmorgen was er sprake van vaseline heb ik hier gelezen
Dat is wel goed. Het moet vet blijvenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
vanmorgen was er sprake van vaseline heb ik hier gelezen
Een bh moet een beetje strak zitten zodat de boel overeind blijft. Doe je dat niet kun je net zo goed een hemdje aan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
je ziet het heel vaak.
Dit heeft niets met kilootje meer of minder te maken, maar gewoon met een slecht passende bh. Aan de achterkant zo straks dat het een rollade gaat lijken. En dat is helemaal niet nodig, goed passende bh zoeken en het zit weer allemaal glad.
onzinquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Een bh moet een beetje strak zitten zodat de boel overeind blijft. Doe je dat niet kun je net zo goed een hemdje aan.
Vanmorgen was het op afstand even te zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
Misschien wordt er naar die brandwonden gekeken door een dokter?
Niet elke bh die strak zit is een goede bh. Alle waar naar zijn geld. Zeker in het geval van een bh.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Een bh moet een beetje strak zitten zodat de boel overeind blijft. Doe je dat niet kun je net zo goed een hemdje aan.
Dat zou pijnlijk zijn bij grote borsten . Beter kun je een wat bredere band pakken die wel degelijk functie heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
onzin
als een bh goed is aangemeten, hoef je helemaal niet van die strakke banden aan de achterkant te krijgen. Dat omhooghouden gebeurd door de schouderbandjes.
Ze had drie brandwonden zei ze gisteren tegen Axel en dat het blauw uitgeslagen is is geen goed teken volgens Sharice. En ik geloof de verpleegkundige eerder dan de stucadoor die zegt dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen was het op afstand even te zien
Ik zag een rondige brandwond en 2 of 3 zwarte strepen. Het lijkt er op dat ze tegen iets aan heeft gestaan wat heet was
Ook die zwarte of blauw strepen ging zalf op een een gaasje. Ik neem aan dat dat ook brandwonden waren
Bij brandwonden moet er snel gehandeld worden en ze had naar de eerste hulp gemoeten is mijn mening.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen was het op afstand even te zien
Ik zag een rondige brandwond en 2 of 3 zwarte strepen. Het lijkt er op dat ze tegen iets aan heeft gestaan wat heet was
Ook die zwarte of blauw strepen ging zalf op een een gaasje. Ik neem aan dat dat ook brandwonden waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |