Sommigen zouden zeggen dat dat ook wel weer bij de kerk pastquote:
Het zegt idd wel wat over mensen die geloven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sommigen zouden zeggen dat dat ook wel weer bij de kerk past
Lijkt me een heel slecht plan hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:00 schreef Ireth het volgende:
Ze verwachten dat familie het eten gaat bereiden en brengen deze week.
Zou maar zo kunnen , tussen een van de gerecht waar je voor kon kiezen stond ook gado gadoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:00 schreef Ireth het volgende:
Ze verwachten dat familie het eten gaat bereiden en brengen deze week.
Ook zo'n oprechte bewonerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt dus we kunnen niets apart pakken straks
Er stond toch dat de koppels moesten bereiden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen , tussen een van de gerecht waar je voor kon kiezen stond ook gado gado![]()
Ik denk dat er voor ieder wat bijzit wat betrekking heeft op de bewoner
Er zaten meer gerechten tussen die ik specifiek vondquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er stond toch dat de koppels moesten bereiden.
Nu vond ik butterchicken ook wel heel specifiek gerecht hoor.
Ik zou er op moeten Google-en...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er stond toch dat de koppels moesten bereiden.
Nu vond ik butterchicken ook wel heel specifiek gerecht hoor.
Jolien stond er bij toen hij ze allebei in zijn kast deed. Even later 1 potje naar de suite verplaatst gok ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy nog een potje die heeft hij niet laten zien aan jolien
Oh ja, had ik het toch juistquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy en Jane waren de rijksten
Mochten daarom in de suite
Zal dus door de game zijn veranderd
Tuinset konden ze al veel eerder winnen toen ze met veel meer waren maar was toen mislukt. De order voor deze hoeveelheid stond al in bestelling bij de Jysk gok ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:05 schreef riri het volgende:
Waarom hebben ze anders zoveel meer stoelen dan er bewoners zijn om de buitentafel staan....
Is heerlijk en niet heel moeilijk te maken. Heb die, gado gado, bbq gekozen, rest weet ik niet meerquote:
M&M’ zijn al bijna op..Gaat snelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:07 schreef Koos1958 het volgende:
Die m en m weet jolien niet van dit is echt inhalige van hem. Hou ik niet van.
Ik was te laat, stemming was al gesloten, dus geen idee wat er allemaal stond.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is heerlijk en niet heel moeilijk te maken. Heb die, gado gado, bbq gekozen, rest weet ik niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |